חודש הגאווה הפך בשנים האחרונות למדד ליצירתיות של חברות ומותגים. הרצון לקרוץ לקהילה הגאה כדי להפגין סולידריות (ובמקביל להגדיל את המכירות) מאלץ את אנשי הקריאייטיב לחשוב מעבר לפתרון הקל של צביעת המותג בצבעי הקשת, ולספק הברקה בועטת וגאה שעדיין לא ראינו.
עד עתה, מי שעומדת במשימה בכבוד רב היא אפליקציית הניווט Waze, שהשיקה לכבוד חודש הגאווה גרסה נוספת למערכת הניווט המוכרת, הפעם בקולו של כוכב הפופ והאייקון הגאה בוי ג’ורג’.
במסגרת שיתוף הפעולה עם בוי ג’ורג, סמל בקהילת הלהטב”ק העולמית, מספק ג’ורג’ את קולו למערכת הניווט המוכרת. לאחר הגדרה קצרה של האפליקציה, קולו של בוי ג’ורג’ ינווט אתכם בנסיעות יומיומיות -יגיד לכם לאן לפנות, יזהיר על הסכנות בדרך, ויעניק טיפים לחיים גאים ומאושרים, במבטא בריטי עשיר שיהפוך את הנסיעות היומיומיות למהנות ומעוררות מחשבה.
בנוסף, הכין בוי ג’ורג’ פלייליסט גאווה אותו תוכלו לשמוע בזמן הנהיגה דרך נגן האודיו של Waze. רשימת ההשמעה “סעו עם בוי ג’ורג'” כוללת פלייליסט מוזיקלי פרי בחירתו של המוזיקאי, שיכלול שירים שעוסקים בקבלה, חופש ואהבה. מלבד שירי הזמר, כוללת רשימת ההאזנה את נינה סימון, דיוויד בואי ואיימי וויינהאוס.
פשוט הפעילו את המוזיקה ואת ה- Waze ותרקדו (ותנווטו) כל הדרך. כל רצועה נבחרה כדי לחגוג את הקבלה, את חופש הביטוי ואת האהבה, תוך שמירה על כלל הזהב של בוי ג’ורג’: “האזינו למוזיקה שאתם אוהבים; התשוקה תמיד גוברת על מה שאופנתי”.
ואם אתם מעוניינים לצאת מהארון מול כל משתמשי האפליקציה, תוכלו להחליף את אייקון הרכב שלכם לאחד משני האייקונים החדשים שנוספו למערכת, ה-“Goldsmobile” וה-“Car-ma Chameleon”.
האפשרות להוסיף את קולו של ג’ורג’ כמורה דרך תהיה זמינה באפליקציה החל מהיום. כל שצריך לעשות הוא להקליד בשורת החיפוש “Drive with Boy George” וליהנות מהדרך.
ב-Waze מסבירים את הבחירה בג’ורג’ “כאייקון מוסיקה ואופנה שייצג, במשך עשרות שנים, את המשמעות של לחיות בצורה אותנטית ולא מתנצלת, בוי ג’ורג’ משתמש בסימן ההיכר שלו – הקול שלו, כדי ליצור לא רק קלאסיקות מיידיות, אלא גם שירים נלהבים המאירים זרקור על התנועה, המבטיחה את הזכויות והחירות של קהילת ה- LGBTQIA + ברחבי העולם. ועכשיו, לראשונה, הוא משתמש בקול המזוהה הזה, כדי לנווט את משתמשי Waze ליעדם, ונותן לכולנו הזדמנות להרגיש איך זה כשבוי ג’ורג’ יושב במושב הנוסע”.