fbpx

“תמשיכו להילחם, גם אם זה מהספה בבית”

יובל טליה תלתה דגל גאווה במרפסת ביתה וקיבלה מכתב תודה מתלמיד מודאג - "כל יום אני חולף על יד הדירה שלכם באוטובוס בדרך לבית הספר. ורציתי להגיד לכם תודה על הדגלים" | רוצים גם אתם להניף דגל של גאווה ותקווה? וודג' מעניקים לכם דגל נוסף במתנה
דגלים - מכתב תודה

תליית דגל גאווה במרפסת הבית בו אנו גרים אמורה להיות פעולה פשוטה ומובנת מאליה. אך בתקופה האחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים בהם תליית דגל מובילה לתגובות חריפות מהסביבה, ולעיתים אף אלימות.

מול הרעש של התגובות השליליות, אל כל דגל שמתנופף נישאות עשרות ומאות זוגות עיניים שמבחינות בו לפחות פעם אחת, ושואבות ממנו תחושת בטחון, שייכות ותקווה.

יובל טליה, בעלת הבלוג “החפירות של יובל טליה“, תלתה במרפסת ביתה זוג דגלים והופתעה לגלות כמה השפעה יש לפעולה כל כך פשוטה.

“לפני כשלושה שבועות תלינו אני ובת זוגי דגלי גאווה (קשת וטרנסי) מחלון הדירה שלנו”, כתבה יובל בבלוג שלה, “היום מצאנו בתיבת הדואר שלנו פתק מקופל שהיה כתוב עליו “מכתב תודה”. בעיני מה שנכתב בו מדבר בפני עצמו, ולכן אני הולכת לכתוב את מה שנכתב בפתק מילה במילה בלי אף הערה נוספת.

שלום! אני תלמיד כיתה י”ב פה בהרצליה, שמי לא משנה – כל יום אני חולף על יד הדירה שלכם באוטובוס בדרך לבית הספר. ורציתי להגיד לכם תודה על הדגלים. אני ביסקסואל בארון – ולמרות שיש חברים שיודעים וחברים להט”בים, ההורים שלי מאד הומופובים ואני חושש שאין באפשרותי להגיד להם בלי לפגוע בעצמי או במשפחה שלי. זה יחד עם הסכנה שמציגים פוליטיקאים מסוימים שנמצאים במוקדי כוח לקהילה – מדאיגים אותי מאוד. אני הולך קבוע להפגנות כבר 5 שבועות ברצף ודואג רבות לעתיד המדינה והקהילה בפרט. הייצוג שלכם חשוב מאד. תזכרו את זה. תודה ענקית על הייצוג שאני לא מסוגל להראות ברמה היומיומית. תמשיכו להילחם, גם אם זה מהספה בבית. תודה רבה רבה לכם. תלמיד מודאג מאוד”.

השנה מכפילים את הנראות הגאה

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לעוד ועוד תכניות של פוליטיקאים לצמצום הנראות הגאה במרחב הציבורי. כדי לדאוג יצאנו בתגובה במבצע מיוחד עם חנות הגאווה GAYDAY, במסגרתו נעניק דגל גאווה נוסף חינם על כל רכישה של דגל גאווה.

רוצים גם אתם להניף את דגלי הגאווה במרפסת שלכם? הזמינו דגל בחנות הגאווה gayday.co.il עם הקוד WDG2023, כתבו בהערות איזה דגל נוסף בא לכם לקבל ואנחנו נצרף אותו להזמנה.

עוד בנושא:  מנטע ועד כריסטינה - כל מה שמחכה לכם באירועי יורו פרייד במלטה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן