fbpx

בר השפגאט מציג – שבת משפחתית

אחת לחודש מקיים בר השפגט בוקר שבת למשפחות גאות הכולל פינת משחק ותפריט מיוחד לילדים וקוקטיילים מרעננים להורים | "לשלב בין בילוי להורים לבין פעילות לילדים, וליצור שיחה וקרבה בקרב משפחות עם מאפיינים דומים"
Picture1
צילום: בר השפגאט

ברים שכונתיים ועגלות ילדים הם שני דברים נפוצים מאד בתל אביב. אבל מראה של בר תל אביבי מלא בעגלות ילדים הוא מראה שלא מזדמן לראות, אלא אם עברתם בשבת בבוקר ליד בר השפגאט.

אחת ההתלבטויות הכי קשות של הורים לילדים קטנים היא סביב השאלה “מה לעשות עם הילדים בשבת בבוקר?”. בעיקר עכשיו כשהחום בשיאו וקשה למצוא תעסוקה לילדים, שגם תאפשר להורים כמה דקות של נחת.

בדיוק בשביל זה החליטו בבר השפגאט לקיים ‘שבת משפחות גאות’. היוזמה החלה לראשונה בחודש שעבר ועתידה להתקיים שוב בשבת הקרובה. במסגרת השבת המשפחתית מוקמת בשפגאט פינת משחק לילדים, כאשר ההורים זוכים לשבת לנוח עם קוקטייל מרענן לצלילי מוזיקת צ’יל כיפית ולהציץ על הקטנטנים.

גם התפריט מתאים את עצמו לאוירה המשפחתית, ובנוסף לתפריט סופ”ש הרגיל של השפגאט אשר מציע ארוחות בוקר מגוונות ושתייה במחיר מוזל, מציע השפגאט גם מנות לילדים ואפילו ג’חנון.

שפגט בבוקר | צילום: בר השפגאט

את האירוע יזם אסף חורי אשכנזי, בן זוגו של השחקן ציון חורי, אשר מגדלים ביחד את אלה והדר אשר הגיעו לעולם לפני שנתיים וחצי בתהליך פונדקאות. אסף, שמשמש כבעלים והמנכ”ל של רשת אלן קאר בישראל, נכנס כשותף בשפגאט לפני יותר משנה, לאחר שהיה שותף ומעורב במספר ברים ומסעדות בעיר לאורך השנים יחד עם אחיו יניב אשכנזי, ביניהם מסעדת אסיה שנסגרה לאחרונה והבר מסעדה המיתולוגי שאפה בר.

“הרצון להפגיש משפחות גאות מכל המינים ובכל הצבעים גרם לי ליזום את הרעיון”, מסביר אסף, “לא רק סביב נושא הפעילות לילדים אלא לשאוף לשלב בין בילוי להורים לפעילות לילדים, ליצור שיחה, אחווה וקרבה בקרב משפחות עם מאפיינים דומים”.

איך התחלת להניע את כל העניין?
“פניתי לעמותת אבות גאים ולנציגים של החברות השונות המסייעות בתהליכי פונדקאות למשפחות חד מיניות. אבות גאים והיו”ר שלהם עוז פרבין נדלקו על הרעיון ועזרו להפיץ את הבשורה, הנציגים של מרפאת ORM בישראל בראשות ארז ברון ואלעד מור הגדילו והציעו פינוקים למשפחות שעברו תהליך המרפאה. באירוע הקרוב נרתמו גם ארגונים נוספים כמו ויוה פונדקאות ובייבי בלום, שמסייעים להורים גאים בתהליך”.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

אילו תגובות קיבלת על האירוע מהורים או מאנשים שאינם הורים?
“התגובות היו אוהדות ומפרגנות. אנשים ממש חיפשו הזדמנות להיפגש, וזה שאפשר להרים כוסית עם קוקטייל זה הופך את כל האירוע לנעים יותר. ההורים הגאים העריכו את העובדה שסידרנו פינה פעילה לילדים והם יכלו לקשקש בצד ולהיות עם עין אחת פחות על מה שקורה עם הילדים שלהם. בגדול כולם שאלו מתי שוב, לכן החלטנו למסד ולהקדיש את שבת בבוקר האחרונה של כל חודש לטובת המשפחות”.

האם בן אדם שאינו הורה יכול לבוא ליהנות? או לחילופין הורה שאינו מקהילת הלהט”ב?
“ברור שהבר פתוח לכולם. זה לא אירוע סגור – משפחות שאינן מהקהילה מוזמנות, ואגב היו כמה וכמה כאלה גם באירוע הראשון – עוברי אורח או חברים של חברים שהצטרפו לחגיגה. כמובן שאפשר להנות מתפריט הסופ”ש שלנו ומהאווירה הרעננה גם אם אין לכן ילדים, ואני הכי ממליץ להורים שבדרך לבוא, לפגוש ולהתייעץ – זו הזדמנות נהדרת בשבילם”.


יום שבת 25.8 (וכל שבת אחרונה בחודש) החל משעה 9:00, שפגאט נחלת בנימין 43

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן