fbpx

שישי נועז ב- TLVFest

פסטיבל הקולנוע הגאה מזמין אתכם לשישי נועז - חמישה סרטים בועטים ולא שגרתיים בערב אחד שיגבירו לכם את קצב הלב ויהפנטו אתכם למסך
fluido
צילום: פלואידו. צילום מסך מתוך יוטיוב

פסטיבל הקולנוע הגאה מביא לכם את הצד הנועז של הקולנוע הלהטב”קי – במסגרת המועדון החודשי של פסטיבל הקולנוע הגאה, יוקרנו בליל שישי ה- 6 לאפריל חמישה סרטים בועטים ולא שגרתיים, כאלו שאינם מתחנפים ומביאים לקהל יצירות קולנוע להטב”קיות בלתי נשכחות בהקרנה אחרונה בהחלט בארץ.

הסרטים בשישי נועז מגוונים וכל אחת ואחד יוכל למצוא סרט שיגביר לו את קצב הלב ויהפנט אותו אל המסך, בין אם מדובר על “המהפכניות” של ברוס לה ברוס העוסק בצבא נשים המנסות להפוך את הגברים בעולם לנשים, או בסרט “סקינס” של הבמאי אדוארדו קזנובה העוסק בדמויות מעוותות ביניהם דמות אחת שיש לה איבר אחר במקום פה.

מרגישים נועזים מספיק? אלו הסרטים שמתוכננים ב”שישי נועז” של TLVFest:

אפילו לאוהבים יש רגעים קודרים – 21:00
דרמה עכשווית מולטי-סקסואלית. הסרט מתאר את התמודדותה של קבוצת חברים קרובה בעקבות מותו המפתיע בטרם עת של אחד מחברי הקבוצה. הסרט נפתח בסיקוונס סקסי סוחף, שלוקח אותנו למסע לתוך עולמם של בני השלושים פלוס החיים בעיר הגדולה. כאשר כל אחת ואחד מנסה למצוא את מקומו בעיר הגדולה – בריסל, המצטלמת נפלא.
לרכישת כרטיסים


פלואידו – 21:00
השנה היא 2060 ומחלת האיידס נעלמה. עם זאת, נגיף ה- HIV עבר מוטציה לגן שממנו ניתן ליצר סם שהוא האבקה הלבנה של המאה עשרים ואחת. עם מערכת סריקה ייחודית, המשטרה החשאית מנסה לזהות מי נושא את הגן שממנו ניתן לייצר את הסם הממכר. בינתיים, באתר סודי, גברים צעירים מחוברים למערכת של כבלים שעוזרת להם לייצר זרע ממנו ניתן לזקק את הסם.
לרכישת כרטיסים


סקינס – 23:00
“סקינס” השערורייתי הצליח להוציא מהקהל במהלך הצפייה בו צחוק מתגלגל, קולות זעזוע וקריאות התלהבות בסופו. לדמויות בסרט יש גוף שונה לחלוטין ממה שהעין האנושית רגילה לראות ולא אחת אנשים נרתעים מהם. גיבורי הסרט הם סמנתה, חוילה, אנה וכריסטיאן. לכל אחד מהם יש גוף שונה לחלוטין ממה שהעין האנושית רגילה לראות. לאחת יש איבר אחר במקום פה, לשנייה בליטה בצד הימני של הפנים, לשלישית אין עיניים, הרביעית ענקית, לאחר יש עור גוף שרוף ויש גם בחור שבמקום רגליים מעוניין בזנב של דג כמו של בת הים הקטנה
לרכישת כרטיסים

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

קאסה רושל – 23:00
בתוככי “קאסה רושל”, מועדון אפלולי במכסיקו סיטי, נוריות אדומות מהבהבות, השולחנות עדיין ריקים, הבנות יהיו מוכנות בקרוב. הן עסוקות בהסרת זיפים, איפור כבד יסתיר עור קשה, פאות יסתירו קרחות, בגדי הגברים מוסרים ובגדי נשים מולבשים. הבר נפתח והגבולות האחרונים בין זכר לנקבה מטשטשים: ב”קאסה רושל” גברים גייז, סטרייטים ודו, יכולים להיות למספר שעות נשים.
לרכישת כרטיסים

המהפכניות – 23:15
סרט מלא בהומור ואירוניה וחסר כל תקינות פוליטית. אם במנזר, השולטת ביד רמה בתלמידותיה, מתכננת, יחד עם סגל ההוראה, את המהפכה הגדולה הבאה: לחטוף גברים ולהפוך אותם לנשים. אבל מה קורה כאשר אחת התלמידות, המסתירה סוד גדול בנוגע לזהותה, מחליטה לעזור לחייל פצוע הנמלט מהצבא ואף מתאהבת בו.
לרכישת כרטיסים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן