fbpx

ריצ’רד III בכיכובה של יבגניה דודינה בהטבה לקוראי וודג’

ההצגה 'ריצ'רד III' עולה בבכורה בתיאטרון גשר בכיכובה של יבגניה דודינה ובבימויו של איתי טיראן | קוראי וודג' נהנים מכרטיסים במחיר מיוחד
יבגניה דודינה בתפקיד ריצרד III
צילום: מיכל חלבין, תיאטרון גשר

המחזה הידוע של שייקספיר, ריצ’רד III, עולה בגרסה חדשה בבכורה ישראלית בתיאטרון גשר עם ליהוק מפתיע של השחקנית יבגניה דודינה לתפקיד ריצ’רד השלישי.

עוד ישתתפו במחזה, בבימויו של איתי טיראן, השחקנים דורון תבורי, ישראל (סשה) דמידוב, גלעד קלטר, מיכל ויינברג, לנה פרייפלד, אלכסנדר סנדרוביץ’, פאולו א. מואורה, אלי מנשה, נועם טל, שיר סייג ושלומי ברטונוב.

זהו אחד מהמחזות הידועים ביותר של שייקספיר שכתב את המחזה בין השנים 1592–1593. המחזה זכה לאינספור גרסאות ופרשנויות שונות ומגוונות בבתי תיאטרון ברחבי העולם ועתה הוא מגיע גם בגרסה עדכנית בבכורה לתיאטרון גשר, עם עלילה שנשארה אקטאולית גם לימינו אנו.


עלילת המחזה עוסקת במשפחת המלוכה המסוכסכת ובמרכזה ילד דחוי, כואב ופצוע שהופך עם הזמן לרודן אכזר שמתאכזר ללא רחמים באלה שהתאכזרו אליו. הטרגדיה המשפחתית הופכת לטרגדיה לאומית במחזה שלוקח את הצופים למסע מרהיב של הרס עצמי, שבו הפוליטי והאישי שזורים זה בזה.

הנבל הפגוע שדורך על גופות בדרכו לכס המלכות – הוא למעשה מראה של החברה האנושית, על כל פגמיה, נורת אזהרה לכולנו, כי למה לעצור במשפחה כשאפשר לחסל מדינה? (כל קשר למציאות הישראלית מקרי בהחלט?).

המחזה יוצג בחודשים הקרובים בתאטרון גשר, וקוראי WDG יכולים ליהנות מהטבה מיוחדת – כרטיס במחיר 130 ש”ח (במקום 300 ש”ח) באמצעות רכישה בלינק הבא.

עוד בנושא:  דניאל בעלי – הצגה נפלאה שצריכה להסתובב בכל הארץ

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. יוטיקט הגב

    הצגה ששווה לראות!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן