fbpx

צפו: חיי הלילה של תל אביב מרימים לפיליפינים

מריומה וסעדיה בפיליפינים

צילום: Lucas D Photography


אחרי שבשנה שעברה כבשו את וייטנאם, סין והודו, נשלחו השנה דניאל מריומה ומוטי סעדיה על ידי משרד החוץ לייצג את ישראל בפיליפינים. אל צמד הדי ג’ייז הצטרפה קיי לונג, שהוסיפה לחבורה את הסטייל והגלאם (וגם עוד כמה סנטימטרים).

הביקור במנילה החל עם קבלת פנים רשמית לפתיחת הפרויקט ״מסיבות תל-אביב״ בנוכחות שגריר ישראל בפיליפינים – אפי בן מתיתיהו, מנהלת הפרוייקט הדס ניסן ואחראי דסק אסיה במשרד החוץ – יניב רווח. יום לאחר מכן, הוזמנו השלושה להתארח בתכנית הבוקר הכי נצפית בפיליפינים, שם סיפרו לצופים על חיי הלילה של ישראל ושמו את תל אביב על המפה.

הפליפינים מרימים לנו:


“קיבלנו יחס מטורף”, אמר דניאל מריומה בשיחה עם WDG לאחר המסיבה הראשונה, “תחושה של סופרסטארים מבחינת האירוח, הנגיעה לפרטים הקטנים מושלמת מא’ ועד ת'”.

בסוף השבוע הופיעו השגרירים בשני אירועים שנערכו במועדונים הגדולים במנילה, ומשם ימשיכו לשתי הופעות נוספות בתאילנד.

“הייחוד של המסיבות במנילה היה שלקחנו את המסיבה לעולם ה״סולו״ – מסיבות ישראל עם דגש מיוחד על מסיבות תל-אביב”, הסביר מריומה, “כל הרעיון היה להביא את הוויב של תל-אביב אל הפיליפינים ולהראות להם כיצד אנחנו חוגגים את המסיבות שלנו, את האווירה שלנו וכמובן את ההופעות הנוצצות ביותר בעולם (לדעתי כמובן!)”

והם התחברו לזה?
“הקהל שם שונה מהקהל בארץ, הם הרבה יותר רגילים לעמוד ליד השולחנות ולשתות, יש להם בכלל תרבות אלכוהול שונה משלנו, אבל מהרגע שעלינו על העמדה, יחד עם ההופעות של קיי לונג, הקהל לא הפסיק להשתגע. הבנו מהבעלים של המועדון שכמות ההזמנות להמשך הערבים, גם אחרי שאנו כבר עוזבים, היא עצומה והביקוש הענק שנופיע שוב בהפתעה הכניס לנו המון גאווה”.

ואנחנו מרימים לפיליפינים:



איך היו התגובות כששמעו שאתם מישראל?
“התגובה שהכי חוזרת על עצמה היא השוק של הפיליפינים כשהם שומעים שאנחנו מישראל. הם כל כך רוצים לשמוע על הארץ שלנו, לבוא, לבקר ולראות. ההבדל בין אירופה וארה״ב לבין המזרח הרחוק הוא שהם רואים את ישראל כמעצמה טכנולוגית, עם ידע נרחב במדע ותרבות, וזאת מול הגישה המערבית שבה הדגש הוא הרבה יותר פוליטי. ברגע שהבאנו, בחסות משרד החוץ, את הוויב התל-אביבי, שברנו להם קצת את הדימוי הרציני והבאנו את תל-אביב הצעירה, הכיפית והמיוחדת”.

אתם מרגישים שזה עושה שירות טוב לקהילה ולמדינה?
“קיבלנו המון שאלות על ישראל וכמובן על תל-אביב. ביקשו מאיתנו המלצות מתי להגיע, מה לראות ובכלל פרטים על המדינה שלנו, וזה אני חושב השירות הכי טוב למדינה – הרצון לדעת עוד ועוד”
.

ומה אתם אומרים לאלו שטוענים שמדובר בפינק וושינג?
“הגענו לכאן תחת שני כובעים, גם הכובע הייצוגי לישראל וגם הכובע הגאה – כאשר שאלו אותנו על היחס לקהילה הגאה כמובן שאמרנו שבאזורים מסויימים היחס הוא נהדר, מקבל ואוהב, אבל בדומה לעוד מדינות שונות בעולם, גם אנחנו צריכים להילחם על הזכויות שלנו ועל ההכרה שאנחנו מעוניינים לקבל כקהילה. הדרך עוד ארוכה, אבל אין ספק שבאמצעות המוסיקה והתרבות שלנו אנחנו מייצרים גשרים שונים כדי להילחם על אותה המטרה ככה שהשירות הזה נהדר גם למדינה, וגם לנו כקהילה”.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

אז אפשר לצפות להופעות נוספות?
״בוודאי, גם בעקבות ההצלחה המטורפת של הסיבוב הקודם והסיבוב המטורף הנוכחי (שהוא רק בחציו), כבר הגיעו פניות משגרירויות נוספות שהתעניינו בפרוייקט ומעוניינות לקיים אותו אצלם במשך השנה או כבר בתחילת השנה הבאה”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן