fbpx

צעצוע של סיפור

חלקים, רוטטים, כפולים, ומתפצלים. איילת דוד קורן, מבעלות חנות הסקס הנשית "סיסטרס" ומרצה בנושא צעצועי מין ומיניות, סוקרת עבורכן מגוון צעצועי מין וחושפת בפניכן עולם שכולו טוב
Imagen Modelo_skeyndor
Imagen Modelo | Skeyndor | CC BY-SA 2.0

פעם, לפני למעלה מעשר שנים, לרוב חברותיי לא היה ויברטור. הן מעולם לא נכנסו לחנות סקס ולא חשו שחסר להן משהו מעבר לסקס, כי אצבעות ולשון מיומנת עשו עבורן עבודה נפלאה על הפרטנרית. כיום, רובן מאובזרות בביצת רטט או דילדו במגירה. אז למי שעדיין לא עברה לאוטומט ו”נוהגת על ידני” הרשו לי להציג בפניכן עולם שכולו טוב.

רתמות

רתמות מאפשרות לזוגות לסביות לחוות אקט חדירה מרגש וחזק, המדמה סקס הטרוסקסואלי. זהו גם סקס ספורטיבי המאמן יופי את שרירי העכוז והאגן. האם הוא מתאים לכולן? לא. האם הוא יכול לשדרג את חווית החדירה למי שנהנית מכך? בהחלט. השימוש ברתמה משאיר את רוב הגוף פנוי לנשיקות, ליטופים, הפלקות, לפיתת שדיים ומשחק דגדגני או אנאלי.
ישנן מספר סוגים של רתמות, הן שונות זו מזו בסוג הבד או העור ממנו הן מיוצרות המשפיע על יציבותן על הגוף. ברתמות מסוימות ניתן להחליף את גודל הטבעת האוחזת בדילדו בכדי להתאימה לגודל הדילדו הרצוי. יש לשים לב לאורך הרצועות הלופתות את אגן הירכיים והגב התחתון, עד איזו מידה הן מתאימות. רתמות בגזרה נמוכה מתאימות לשימוש בדילדו כbrief_blueפול במידה וניתן להסיר את גב הבד שמגן על עצם הערווה.

רתמה סקסית בטירוף שאינה מצריכה כיוונים שגוזלים זמן ופואנטה היא רתמת RodeoH בריף, מעוצבת כתחתון מחמיא מאד לגוף, צמודה, מצוידת בטבעת O ring המתאימה לדילדו עד קוטר 3.81 ס”מ. עשויה מבד כותנה כפול, תפרים כפולים חזקים לביצועים פרועים. ניתנת לכיבוס במכונת הכביסה. הכי כיף לצאת איתה לבילוי ולהיות מוכנה לכל פעילות ענפה בתחום. מגיעה בצבע כחול או אפור, מחיר: 399 ₪.


דילדואים

זוג אצבעות זה מצוין אבל לפעמים לא מספיק. דילדואים יכולים להוות פתרון אידיאלי למי שנהנית מחדירה וזקוקה למלאות הזו שמותחת את דפנות הנרתיק לכל הכיוונים ונוגעת בכל הנקודות הרגישות במעלה ובפנים הנרתיק. דילדואים נמכרים במגוון גדלים, ריאליסטיים או לא, במגוון חומרים מסיליקון ועד ג’לי רך, חלקים או מלאי בליטות גירוי לאורכם, מתאימים לשימוש ברתמה ואף לשימוש אנאלי. המלצתי בכל הנוגע להתלבטות בדבר גודל הדילדו או הויברטור לחדירה (ויברטור רוטט, דילדו לא), היא ללכת על הקטן יותר. זה לא נורא להתבאס מזה שאילו הדילדו היה מעט עבה יותר או ארוך יותר הוא
היה מספק יותר – מאשר להתבאס שהוא לא שמיש כלל בשל גודלו ולהספידו במגירה.

דילדו מעולה עם בסיס רחב המאפשר שימוש ברתמה או שימוש אנאלי בטוח, בגודל אידיאלי למתחילות (3.2 ס”מ קוטר) הוא ה Flare. עשוי 100% סיליקון, חלק למגע, אינו ריאליסטי. צבע: אדום לוהט. מחיר: 339 ₪.

דילדו כפול מעולה ללסביות שאינו מצריך שימוש ברתמה הינו ה –SHARE VIBE המצויד בביצת רטט עוצמתית, נטענת המעבירה רטט לכל אורכו. בשימוש בדילדו זה, אחת מבינכן מחדירה את החלק המעוגל לתוכה ומייצבת את הדילדו ע”י שרירי רצפת האגן וחלקו הארוך מיועד לחדירה לחברתה למיטה. נמכר בצבעים ורוד, סגול וצבע גוף. מחיר: 699 ₪.


ויברטורים

באזור הדגדגן מסתיימים כ 8000 קצות עצבים, הרגישות הזו  למגע מגיבה היטב לויברציות שמייצרים הויברטורים. רמת העוררות המינית עולה במהירות לעומת גירוי ידני ולעיתים אף אוראלי. הנסיקה בריגוש המיני המושג תוך זמן קצר בשימוש בויברטורים מאפשרת אף הגעה למולטי אורגזמה. מרבית הנשים נהנות מאד לשימוש בויברטורים, אך ישנן גם נשים שזמזום מנוע הויברטור והתחושה שהוא מייצר על איבר המין – מפריעה להן להשגת הסיפוק המיני – יותר מאשר מענגת. כך או כך, זהו משהו שאת חייבת לעצמך לנסות…
ישנם סוגים רבים של ויברטורים, כאלו שמיועדים לחדירה וגינאלית או אנאלית, כאלו שמיועדים לגירוי חיצוני לדגדגן בלבד, ויברטורים עוצמתיים או עדינים, גדולים המתחברים לחשמל או קטנים ודיסקרטיים על סוללות. ישנם ויברטורים המיועדים לחדירה וגינאלית או/ו אנאלית במקביל לרטט לדגדגן בדרגות רטט שונות. המגמה העולמית בעניין הויברטורים היא מעבר לטעינה ירוקה, סוללת ליתיום פנימית כמו בסלולאריים, שימוש בסיליקון ברמה רפואית היפו אלרגני, הפעלה מרחוק ע”י אפליקציה לסלולארי, מנוע רטט עוצמתי אך חרישי, עמידות לשימוש במים ופעולות רטט מגוונות.

דוגמא לויברטור מעולה המציע הנאות רבות בחדשנותו הוא ה Gvibe, בעל עיצוב לוהט בו גופו מתפצל לשתי זרועות גמישות, רוטטות המענגות בחדירה את אזור ה G ואזור A (בכיוון הטוסיק) במקביל. ניתן להvibratorsשתמש בו לעינוג הדגדגן בזרוע אחת ובשניה חדירה קלה נרתיקית או חדירה וגינאלית ואנאלית, עיסוי הפטמות ועוד. 3 מנועי רטט חזקים, מגע הסיליקון חלקלק ומפנק, שקט מאד, עמיד לשימוש במים לחלוטין, נטען ע”י כבל USB. בעל 6 דרגות רטט ומקצבים שונים לבחירתך. מתגי הפעלה מוארים בחושך. צבעים: טורקיז, שחור וסגול. מחיר: 886 ₪. שנת אחריות מלאה.

לפעמים אנו עסוקות בפעילות מינית ענפה עם הפרטנרית אך לא מצליחות להגיע לאורגזמה, מכל מיני סיבות. האזור כבר איבד את הרגישות, הלשון שלה או אצבעותיה התעייפו ואינן שומרות על קצב אחיד ואנו חשות שהנה, רק עוד קצת וזה מגיע… כדי לייעל תהליכים במצב כזה ולפקס את הדגדגן אני ממליצה על ביצת רטט טובה. ביצי הרטט עשויות פלסטיק שמעביר את הרטט בצורה הכי ישירה, ברובן ניתן לכוון את עוצמת הרטט ולהתחיל מחלש יותר ולהגביר בהדרגה לרמה הרצויה. דוגמא לביצת רטט עם 7 מצבים של רטט ומקצבים היא ה OBSESSION , צבע ברונזה, מחיר: 215 ₪.


צעצועים אנאליים

באופן כללי, אם אינכן מנוסות במשחקים אנאליים, חשוב להקשיב לפרטנרית מכיוון שמשחקים אנאליים מחייבים שימוש במסכך נוזלי כמו ID GLIDE או WET, זאת מכיוון שאזור פי הטבעת אינו לח מטבעו, זהו אזור מלא עצבים ורגישות. מומלץ להתחיל עם צעצועים קטנים ו/או בעלי צורה הדרגתית, כלומר מתחילים צר ולאט-לאט מתעבים. בדרך זו תקלו על עצמכן או על הפרטנרית את החדירה. חשוב להתחיל עם צעצוע שגודלו ימצא חן בעיניכן, כדי ש”ברגע האמת” הצעצוע לא ייראה לכן גדול מידי או מאיים, והדבר רק יגביר את סף הלחץ ויקשה על החדירה וההנאה באופן כללי. דבר חשוב נוסף הוא בחירת צעצוע בעל בסיס רחב. בניגוד לנרתיק שמסתיים בצוואר הרחם, הרקטום מוביל למעי הגס, לכן חפצים ללא בסיס רחב, המוחדרים במלואם דרך פי הטבעת עלולים להיתקע בצורה שתצריך התערבות רפואית. צעצועים אנאליים יכולים להעניק תחושת מלאות נעימה המעצימה את ההנאה בזמן קיום יחסי מין או אוננות. בנוסף, היות ובין הנרתיק לרקטום מפריד קרום עדין ודק בלבד, הצעצוע האנאלי מצר את הנרתיק, ומגביר את ההנאה בעת חדירה וגינאלית. הצעצועים הפופולאריים ביותר בתחום הינם חרוזים אנאליים, פלאגים ודילדואים.Delicious Fullness 2

דוגמא לפלאג אנאלי למתחילות הוא פלאג דלישס רוטט, זהו צעצוע מקולקציית 50 גוונים של אפור, עשוי סיליקון (סיליקון הינו חומר הגלם המועדף לצעצועים אנאליים ובכלל, בשל היותו לא נקבובי ואינו סופג הפרשות), 3 דרגות רטט מתגבר + 7 סוגי מקצבים שונים. מחיר: 205 ₪.

במידה וחשקה נפשכן להיות נקיות במיוחד לרגל המאורע, תוכלנה להשתמש בחוקן מעוקל למתחילות, זהו מתקן עם בועת אגירת מים וצינורית סיליקון לשטיפת הרקטום. יש למלא את בועת הסיליקון במים בטמפ’ נעימה, לא חם מידי ולא קר- כדי להימנע מהתכווצויות המעי, להחדיר את הצינורית לרקטום,  למלא בנוזל ולהוציאו בשירותים. המים שוטפים את דפנות הרקטום משיירים. מחיר: 169 ₪.

בכל מקרה, אני מתייחסת לכל אישה כאינדיבידואל. לכל אחת מתאים משהו אחר, ולעיתים לאחת הצעצוע ירגיש “וואו” ולשניה “זה הכל?”. לכן אין חותמת אורגזמה על המוצרים וחשוב לתת לכל צעצוע צ’אנס ומספר ניסיונות, כי גם מצב רוח, מיקום וזווית, זמן ומצב בריאותי – יכולים להשפיע על רמת ההנאה. בכתבה הבאה נדבר על סקטור ה BDSM, משחקי השליטה, הלבשות לאצבעות, דנטל דאם, מין בטוח ועוד.

הכותבת היא מבעלות חנות הסקס הנשית “סיסטרס” מרצה ומעבירה סדנאות וערבי נשים בנושא צעצועי מין ומיניות

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן