fbpx

סופשבוע של הצגות להט”ביות בצוותא

צוותא חוגגת את חודש הגאווה עם סופשבוע של הצגות להט"ביות ועם השקה של "תיאטרון המשולש", תיאטרון גאה חדש שמטרתו להרחיב את הרפרטואר והייצוג הלהט"בי בתיאטרון ובתרבות הישראלית בכלל | ההצגות יועלו על במת "צוותא ב'" ב- 10-12 ביוני
צותאגאה

אחרי שנה של אירועי גאווה ותרבות וירטואליים, נראה כי חודש הגאווה המתקרב הולך לשבור שיאים של אירועים. הלהט”בים חובבי התרבות שבינינו יזכו לחגוג חגיגה כפולה – גם את שובם של אירועי הגאווה הפיזיים וגם את שובו של התיאטרון, בסוף שבוע מיוחד של הצגות גאות שיתקיים בתיאטרון צוותא.

במסגרת סוף השבוע המיוחד, שיתקיים בתאריכים 10-12.6, יעלו על במת “צוותא ב'”, במת התיאטרון העצמאית החדשה של צוותא, שלוש הפקות של תיאטרון להט”בי וקריאה מבוימת של מחזה חדש.

שתיים מההצגות וכן המחזה החדש הן בהפקת “תיאטרון המשולש”, תיאטרון גאה חדש שמטרתו להרחיב את הרפרטואר והייצוג הלהט”בי בתיאטרון ובתרבות הישראלית בכלל. התיאטרון נוסד בשיתוף המרכז הגאה של תל אביב וצוותא ב’ – הבמה העצמאית. אירוע ההשקה לתיאטרון המשולש יתקיים גם הוא במהלך סוף השבוע, לאחר הקראת הבכורה של ההצגה “לילה אחרון ברומא” מאת ובבימויו של נמרוד דנישמן, ממייסדי תיאטרון המשולש.

חמישי 10/6 בשעה 20:30 – הגדר ألسياج

דרמה וירטואלית חוצת גבולות מבית תיאטרון המשולש.

בועז וג׳ורג׳ מכירים בגריינדר. הוא בישראל והוא בלבנון. הם שניהם חרמנים, אבל לא יכולים להיפגש. משהו בשיחה מרגש את אותם – המרחק, הגדר, האויב, הזרות. השיחות מתפתחות והם מחליטים להיפגש בברלין, אי של שלום בעולם של מלחמות. אך במציאות המזרח תיכונית הגבול שבין שתי המדינות מתחמם, והם נאלצים לקבל החלטות קשות.

במציאות כמעט בלתי אפשרית מתקיים מפגש חוצה גבולות, מסכים ודעות קדומות הנוגע ללב של כל אחד ואחת. הפקה להט”בית אינטימית ומינימליסטית שלא תשאיר אף צופה אדיש.

מחזה ובימוי: נמרוד דנישמן. בהשתתפות: יואל רוזנקיאר, מוראד חסן.

הגדר | צילום אילן בשור

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

שישי 11/6 בשעה 21:30 – מה שנשאר לך בברלין

סיפור אהבה סוער ופרובוקטיבי עם שלוש מערכות, שני גברים וברלין אחת.

אורן בורח אל מרפסת ה-KitKat Club לאחר שנישק את ג’ייסון, משורר ברלינאי מפורסם. זאת הפעם הראשונה שלו. הוא מעולם לא עשה את זה. בארץ מחכה לו נטע, אשתו. הם מצפים לילד. בעוד הוא מנסה לברוח מהמציאות הנוכחית, ג’ייסון, שרק חיפש את אהבת חייו, מכניס אותו יותר ויותר אליה

השניים, מוצאים את עצמם במסלול התאהבות מסוכן, ומבינים, גם אם בעל כורחם, שניצוץ אהבה מיוחד, כזה שמשנה הכל, ניצת לו. בפעם הראשונה בחיים, הם מגלים זה בזרועות זה נחמה, תקווה ואהבה.

מחזה ובימוי: אופק לוי. בהשתתפות: אבי גולומב, בן איזדי.

שבת 12/6 בשעה 18:00 – קריאה מבוימת: לילה אחרון ברומא – בכורה

דרמה להט״בית על מערכת יחסים חוצת יבשות מבית תיאטרון המשולש.

שני גברים מיבשות נפרדות משחזרים את מערכת היחסים שלהם מהעבר על במת התיאטרון. הם חיים מחדש את ההיכרות, האינטימיות והפרידה של קשר חוצה יבשות, עד לרגע שיורד המסך על ההצגה.

מחזה ובימוי: נמרוד דנישמן

לאחר האירוע יתקיים אירוע השקה לתיאטרון המשולש.

שבת 12/6 בשעה 21:00 – יותר מזה אנחנו לא

מופע תיאטרלי נוירוטי להט״בי מבית תיאטרון המשולש.

אוסף מערכונים מצחיקים-עצובים על החיים, המוות והחרדות שביניהם.  הדמויות בהצגה רוצות לחיות את החיים. הן רוצות לאהוב, לצחוק ולחגוג את עצמן בלי שהחרדה תציק ותכרסם. אבל היא שם. לוחשת לנו ״יום אחד כולנו נמות״. הדמויות עושות הכל כדי להילחם בה: הן כותבות, הן אוהבות, הן אפילו הולכות לטיפול. הכל כדי למצוא קמצוץ של משמעות לחיים. אבל זה לא מספיק. הן יודעות שגם ההצגה הזאת תגמר וגם הן ימותו בסוף. אז הן מחליטות שלא עוד. להצגה הזאת – אין סוף.

המופע ״יותר מזה אנחנו לא״ מציג תפיסה ייחודית של תיאטרון, שבה כל מה שאנחנו יודעים על התיאטרון מתפרק: הבמה מתערבבת עם אחורי הקלעים, הגבול בין השחקנים והדמויות נמחק, ואפילו הצוות הטכני מקבל תפקיד דרמטי. התוצאה היא הצגה שמשתגעת והופכת להיות מופע מצחיק ומטורלל.

מחזה: גל צ’פסקי  בימוי: יובל קורן, נמרוד דנישמן, רום רזניק. בהשתתפות: אביב כרמי, אלון ליאור, חן גרטי, יוסי ירום, רוני גולדפין, תום חודורוב.

יותר מזה אנחנו לא | צילום נמרוד דנישמן

כרטיסים בקופות צוותא טל. 03-6950156 ובאתר צוותא

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן