fbpx

נחשף בפני הקהילה

החשפן פרננדו פותח ליין חדש בסאונה תל אביב ומבטיח יחס חם לכולם. "אני עירום בעצמי אז מה אכפת לי אם הקהל גם בעירום?"
fernando1

אחרי שכבר התפארנו בחופים הטובים בעולם, המסיבות הטובות בעולם והמצעד הכי גדול במזרח התיכון (הישג מרשים ומיותר כאחד), הגיע הזמן להפשיל שרוולים (ומכנסיים) ולהתקדם שלב נוסף בעולם חיי הלילה והבילויים של הקהילה אל עבר עולם החשפנות.

במחשבה ראשונה עולם החשפנות מחזיר אותנו הישר אל שנות השמונים, אז שלטו הצ’יפנדיילז בז’אנר. אך כל מי שמבלה בערי העולם השונות רואה כי הז’אנר עדיין חי ובועט. מופעי חשפנות לגייז קיימים בכל מקום, החל מפריז, ברלין ואמסטרדם, דרך טורונטו בקנדה ועד ללימה בפרו וקייפטאון בדרום אפריקה.

מהשבוע הקרוב יוכלו גברברי ישראל לקיים את המצווה “לראותם בלבד” גם בארץ הקודש, בליין חשפנות חדש של החשפן פרננדו בסאונה תל-אביב. הליין יתקיים בכל יום רביעי ויכלול שני מופעי חשפנות של החשפן פרננדו, כאשר בין המופעים פרננדו ידאג להישאר בסביבה, להסתובב בין הקהל, לארח ולברמן.

שירותיו של פרננדו יסתיימו על הבמה ובבר, מכיוון שפרננדו הוא סטרייט. “אני עובד כחשפן 3 שנים במצטבר עם הפסקה של שנה”, הסביר פרננדו ל-WDG את הבחירה לפתוח ליין המיועד לגברים, ” הופעתי מספר פעמיים בעבר בפני גייז באירועים פרטיים. קהל הקהילה מאוד מושך אותי, הצבעוניות, הפתיחות ושמחת החיים. ובלי קשר יש לי רצון להיחשף בפני הקהילה זה מושך אותי וזה גם דבר מאוד חשוב”.

האם אתה חושב שגייז הם קהל טוב יותר לחשפנות מאשר נשים?
“אני לא עושה השוואות. אבל מה שאני יכול להגיד שגייז הם קהל מאוד אטרקטיבי ומעניין וגם מושך, ללא ספק תמיד יש עניין”.

fernando2
מה הקטע של מופע חשפנות במקום שבו כולם ערומים. זה לא זה לא קצת פוגע במטרה?
“אין שום בעיה עם הקונספט, נהפוכו, הוא מגניב יותר. הרבה יותר משחרר וסקסי”

ולא יפריע לך להופיע מול גברים ערומים?
“לא ממש לא. אני עירום בעצמי אז מה איכפת לי אם הקהל גם בעירום? אני טיפוס נורא ליברלי ופתוח, מאוד מגוון ואוהב את החיים הפרועים. נורמטיביות משעממת אותי. קצת סקס באוויר מה יש”

גברים מנסים להתחיל איתך? איך אתה מגיב?
“מתחילים איתי הרבה גברים ברשת וברחוב ובמסיבות. אני מאוד גייפרנדלי ומכבד את כולם ונותן תמיד יחס שווה. לרוב אני מגיב עם חיוך ואגב, זה ממש ממש מחמיא לי שגבר חושק בי”

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

למה חשוב לך לנסות להתקרב לקהילה הגאה?
“שנים שלא ידעתי איך לעשות את זה. הקהילה הזו היא נורא אני, מאוד צבעונית מאוד מחבקת תומכת ומאוחדת. זה כיף להיות שייך למשהו בסדר גודל שכזה”.

יש הרבה אנשים שטוענים שדוגמנים שריריים כמוך גורמים לשאר האנשים להתבייש בגוף שלהם, ומציגים להם אידיאל גוף שאי אפשר לעמוד בו. מה דעתך?
“אני חושב שאתה צודק. זה סוג של אידיאל אבל כן ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בעזרת אימונים קבועים ותזונה נכונה. הלוואי ויקחו ממני דוגמא והשראה. זה גם אורח חיים בריא לגוף ולנפש. אין מה לקנא, תתחילו להתאמן וגם אתם תגיעו לתוצאות”.

מה מתוכנן לנו בליין? למה כדאי לצפות?
“אני אארח בליין שלי חברים ואושיות שונות מהקהילה אקח חלק בבר במהלך הערב אופיע כמובן מספר פעמים (הופעות לוהטות במיוחד) ואשתדל לתת יחס לכולםםם”

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן