fbpx

נוי רויטנברג | בית

עם פחות רמיזות ויותר השלמה, נוי רויטנברג שרה על הכמיהה לזוגיות שמביאה איתה תחושה של בית | "היה לי רצון חזק להרגיש שגם בדירה שלי אני בבית, מרגישה בטוחה, שלווה ונאהבת"
נוירויטנברגבית
צילום: סתו רויטנברג

את מציירת לי בית
ובחלון הים סוער
איך האפור הזה בחוץ עושה לך אושר
כמו לשטוף את הגוף בסוף יום קשה
רק שאתך הקושי נהיה חלום יפה

כמעט שנה אחרי הסינגל הראשון מהאלבום החדש, מוציאה נוי רויטנברג את הסינגל השני מתוך האלבום השני. כמו הסינגל הראשון, גם הסינגל החדש חושף את רויטנברג ומעניק לנו הצצה לעולמה הפנימי של הזמרת יוצרת.

“השיר נכתב כשהייתי במערכת יחסים עם בחורה שאהבה שיש חורף בחוץ”, היא מסבירה, “למען האמת, המשפט “איך האפור הזה בחוץ עושה לך אושר” ישב לי בראש שבוע, ואז ברגע אחד התיישבתי, וכתבתי את שאר השיר בבת אחת. המילה “בית” בשבילי מאד חזקה, במיוחד לאור העובדה שעברו שבע שנים מאז שעזבתי את בית הוריי, והיה לי רצון חזק להרגיש שגם בדירה שלי אני בבית, מרגישה בטוחה, שלווה ונאהבת”.

רויטנברג, בת 28 מתל אביב, עובדת בקאמרי, עושה בייביסיטר וגם סטודנטית לפסיכולוגיה, ולמרות שאלבומה השני בדרך, לקח לה זמן לראות את עצמה כזמרת.

“בתור ילדה תמיד אהבתי לשיר, עם כמה שזה נשמע נדוש, אך אף פעם לא הרגשתי שאני “זמרת”. בגיל 14 התחלתי לנגן בגיטרה ולהלחין את הטקסטים שלי ואז השירה הפכה ליותר משמעותית, עם זאת הרגשתי שלמה עם המילה זמרת רק לפני כמה שנים.
אני מרגישה שכל תהליך יצירה שלי הוא משמעותי, במיוחד ככל שהשנים עוברות ואני מתבגרת, זה מרגיש יותר שלם, יותר תכלס ופחות רמיזות, פחות הסתתרות מאחורי משפטים אלא לכתוב את הרגש כמו שהוא, עם כל המורכבות במילה רגש, להוציא את זה על הדף בצורה הכי פשוטה ונקיה”.

רויטנברג כותבת ומלחינה, מנגנת מגיל 13 על גיטרות, קלידים ומפוחית. בשנת 2017 יצא אלבומה הראשון “רסיסים” בהפקתו של שחף סגינר. בקרוב ייצא אלבומה השני גם הוא בהפקתו של שחף סגינר.

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן