fbpx

נדבקתי ב-HIV. מה עכשיו?

מה קורה לי בגוף? מתי אצטרך לקחת תרופות? האם אוכל להביא ילדים לעולם? חברת יאנסן ואתר האינטרנט HIVtalk.com בסדרת סרטונים לקהילת החיוביים
HIV

השיח על HIV מתקיים בעיקר סביב שני נושאים מרכזיים – ההתייחסות לנגיף עצמו וההתייחסות לאנשים החיים עימו. כמעט כל הקמפיינים וסרטוני ההסברה פונים אל הקהל הרחב ומסבירים לו כיצד נדבקים או לא נדבקים, ומנסים לנפץ את הסטיגמה לגבי היחס לנשאי HIV.

קבוצה אחת שסרטוני ההסברה כמעט ולא פונים אליה, היא האנשים החיים עם HIV. אלו שכבר נושאים את הנגיף ולא זקוקים לסרטון המסביר איך לא להדבק, אלא איך ממשיכים אחרי שנדבקת.

מה קורה לי עכשיו בגוף? מתי אצטרך לקחת תרופות? האם אוכל להביא ילדים לעולם?

חברת יאנסן ואתר האינטרנט HIVtalk.com שייסד אלון מדר, חברו יחד לפרויקט ייחודי מסוגו – סרטוני הסברה לנשאי/ות HIV בעברית.

מתוך רצון להנגיש מידע רפואי חשוב, באמצעות כלים עדכניים, יזמו והפיקו שני הגופים שלושה סרטונים, 2 דק כל אחד, המכילים את כל המידע הקריטי לחיים עם HIV. הסרטונים משתמשים בשפה קלה להבנה ומלווים באנימציה חיה וצבעונית על מנת להפוך מידע רפואי יבש ומורכב לידע נרכש ע”י הצופה. קהל היעד הראשוני הוא נשאי HIV חדשים מקבוצת הגברים המקיימים יחסי מין עם גברים אך הם רלבנטים לכל איש ואשה החיים עם HIV ואלו החיים עימם.

הסרטון הראשון עוסק בנגיף והשפעתו על מערכת החיסון, דרכי העברה והצגת הטיפול התרופתי, הסרטון השני עוסק בטיפול התרופתי המשולב, כיצד הוא פועל והיבטים שונים של ניהול מצב כרוני והסרטון השלישי מדגיש את חשיבות ההיצמדות לטיפול התרופתי, נותן טיפים שונים ליצירת שגרת חיים חדשה ומדגיש את החשיבות בתמיכת הסביבה.

הסרטונים מלווים בכתוביות לבעלי מוגבלויות שמיעה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן