fbpx

מרחב בילוי חדש לקהילה הטרנסית קווירית וחבריהם.ן

הליין יהיה מרחב שמאחד וייחודי לשני הקהילות וחבריהם.ן, מקום מיוחד לשיח ולמפגש עם תוכן קווירי/טרנסי משתנה וקבוצת וואטצפ לקהילה הייחודית שלנו שבה אפשר לקשקש ולהכיר עוד חברים.ות
Queer party
pexels | cc0

מגיל קטן התחנכתי בבית דתי, למדתי בבתי ספר דתיים, וכל שבוע הייתי מחכה ליום שישי בערב כדי לטעום את המטעמים הטעימים של אימא שלי ז”ל, לשיר שירי שבת ולהגיד דברי תורה על שולחן השבת. אני זוכרת שהתקופה הזאת הייתה מדהימה ומשמעותית עבורי אבל גם מבלבלת. אני זוכרת את הימים בהם הנפש שלי הייתה מתחבטת בין שני העולמות, את ההרגשה שאף אחד לא מבין אותי ושאין לי עם מי לדבר. זה לא היה פשוט, מצד אחד להתחנך על פי כללים וחוקים שציוו אותי ולגדול בבית שאין בו מקום לפרשנות אישית שלך והכל שחור ולבן ומצד שני להרגיש שאני נולדתי בגוף הלא נכון, שאני נמצאת בחברה ובקהילה שהיא כל כך שונה ממני ושהיא לא מתאימה לי, ושאני לא יכולה להיות מי שאני. הלב נקרע ולא יודע מה להחליט. הנפש רוצה להרגיש שמחה ומשוחררת אבל היא לא יכולה. לבסוף, אני מחליטה שלא להחליט ולהמשיך להסתיר מכולם את מה שבאמת אני חווה כי אני לא יודעת איך יקבלו את זה.

עם השנים, היה לי קשה מאוד. לא הצלחתי להחזיק מעמד. הרגשתי שהזהות הלהט”בקית מתנגשת לי עם עם הזהות הדתית ושאני לא יכולה להיות גם זה וגם זה. לאט לאט התחלתי בלי שאף אחד ידע להתרחק מהעולם הדתי, לא שלא אהבתי אותו, פשוט לא יכולתי להיות בו. הוא לא היה נכון עבורי וגם לא הכרתי כל מיני מקומות שיכולתי פשוט להיות מי שאני ולשלב בין שני הזהויות. בתחילת שירותי הצבאי, אני זוכרת שסוף סוף היה לי אומץ לספר למשפחה שלי על היותי להט”בית וגם על זה שאני כבר לא אוהבת את הדת ושאני כבר לא רוצה להיות חלק ממנה. זה היה בערב שישי, כולנו ישבנו מסביב לשולחן וסיפרנו על חוויות מהשבוע האחרון שהיה לנו. אני כבר לא יכולתי להתאפק וכשהגיע תורי פשוט קמתי מהשולחן ורצתי לחדר. ישבתי על המיטה. אני זוכרת ששמעתי את אימא שלי מדברת עם אבא שלי ואומרת לו בדאגה שהיא לא מבינה מה עובר עליי. שמעתי אותה מתקרבת בצעדים איטיים לחדר שלי, היא נעמדה ושאלה אותי אם הכל בסדר. לא יכולתי לשקר לה פשוט התחלתי לבכות ולספר לה על כל מה שאני מרגישה ועל הקרעים הענקיים שיש לי בלב. היא הייתה בהלם ממה שסיפרתי לה, בכתה ויצאה בבהלה מהחדר שלי לספר לשאר בני המשפחה. הייתי בהלם אבל מה שגרם לי לקבל תקווה אלו המילים ששמעתי שאבא שלי אומר לאימא שלי שהוא אוהב אותי בכל מצב.

עוד בנושא:  בחזרה לקיבוץ: מסע של שברון לב ותקווה

מאז אותה יציאה מהארון, הספקתי המון דברים בחיים שלי. דברים שגרמו לי להבין שלעולם אסור לנו להסתתר ולחיות כפי שאנשים רוצים שנחיה. אנחנו צריכים להרגיש שלמים, לחיות כפי שאנחנו היינו רוצים ולדעת שאנחנו נקום עם התחושות האלה בבוקר ולא הם. אחרי 32 שנה שחייתי לא כפי שהייתי רוצה, אזרתי אומץ וסוף סוף יצאתי מהארון כטרנסית וסיפרתי לעולם את מה שידעתי תמיד בתוך הנפש שלי. ההרגשה הייתה מדהימה, סוף סוף הרגשתי הקלה ענקית ושירדה לי אבן גדולה מהלב. לא האמנתי שזה קרה ואני זוכרת שאחרי שיצאתי פשוט הנפש שלי בכתה מרוב אושר, היא לא האמינה שסוף סוף אני יכולה להתחיל את התהליך אחרי 32 שנה ועם הזמן להיות שלמה עם עצמי ועם הגוף שלי.

מאז היציאה מהארון, אני מרגישה חלק מבית. בית שתמיד יעזור לי ויהיה לצידי בכל דבר שבו אצטרך ושאהיה בשבילו ולמענו. במהלך החודש האחרון, הפצתי סקר ברשתות החברתיות ולאחר שההיענות הייתה מדהימה הגעתי למסקנה שאין מרחב בילוי ייחודי לקהילה הטרנסית & קווירית וחבריהם.ן. ישבתי יום אחרי יום וכך נולד התינוק המקסים שלי- סדרת ליין מסיבות ייחודית לקהילה הטרנסית & קווירית וחבריהם.ן – B.R- Be Real.

הליין יתקיים פעם בחודש עם קונספט משתנה- נושאים משתנים בכל מסיבה, יהיו בו תפריט אלכוהול ואוכל עשיר, ז’אנר מוזיקלי משתנה, די’גי משתנה עם גיוון מגדרי, נגישות למתמודדים בעלי מוגבלות פיזית או נפשית, הלפרים למניעת הטרדות ולסיוע במצבים רגשיים, ומלא הנחות והפתעות.

הליין יהיה מרחב שמאחד וייחודי לשני הקהילות וחבריהם.ן, מקום מיוחד לשיח ולמפגש, להכיר א.נשים חדשים.ות מהקהילה, עם תוכן קווירי/טרנסי משתנה- שירה קווירית, ספוקן וורד, וכדומה, עם לוח טרמפים/שינה מתעדכן + קבוצת וואטצפ לקהילה הייחודית שלנו שבה אפשר לקשקש ולהכיר עוד חברים.ות ליציאות ועוד. המסיבה הראשונה תתקיים ביום  ובקרוב גם תהיה בפתח תקווה. עדכונים ניתן למצוא בעמוד הליין.

Be Real – מסיבת הפתיחה – רביעי 10.11, בשעה 22:30 ב- MASH central (אלנבי 38, תל אביב) | 40 ש”ח בכניסה או ברכישת כרטיסים באתר | 30 ש”ח בהצגת כרטיס כניסה של הכנס הטרנסי 2021

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן