fbpx

מנילה ודיטוקס כישפו את תל אביב

מופע ההאלווין של מנילה ודיטוקס היה שונה מכמה בחינות ממופעי הדראג הבינלאומיים שראינו פה בעבר - מקונספט הנשף ועד לשילוב המופע הבינלאומי בין הנאמברים הישראלים | דייב יעקב צפה וכושף, וגם חזר עם שתי הודעות חשובות
קאבר לכתבה צילום שרון דובז'ינסקי
צילום: שרון דובז’ינסקי

במוצאי שבת האחרונה התקיים האירוע השני של נשף האלווין עם מלכות הדראג הבינלאומיות, מנילה ודיטוקס, מסדרת הריאליטי מירוץ הדראג של רופול. לא מובן מאליו שהליין שאחראי להבאתם, One Night Only, מצליח להיות סולד אאוט פעם אחר פעם. הנתון הזה רק מחזק את דעת הקהל על אופי ואיכות המופעים עד כה. בניגוד לאירועים קודמים, הנשף הנוכחי התקיים בחלל מועדון התאטרון ביפו שהתמלא בקישוטי רוחות רפאים ושלדים. חשוב לציין שהחיבור בין מנילה לדיטוקס הוא חיבור יוצא דופן – הן לא צמד שאתה מצפה לראות יחד. ובכל זאת, אלפיים איש באו לצפות בשידוך הלא קונבנציונלי הזה בלייב. הנה כמה מסקנות.

מנילה, שזהו ביקורה השלישי בארץ ודיטוקס שהגיעה לכאן לראשונה – פתחו את הערב לקול תשואות הקהל. בשונה ממופעים קודמים, בהם חיממו מלכים ומלכות ישראליות.ים את המופע הבינלאומי – במופע הזה, הליינאפ נבנה אחרת. מנילה ודיטוקס לא הופיעו בסוף הערב, אלא שובצו בין המופיעות.ים מישראל. הבחירה הזו נתנה המון כבוד לנציגים המקומיים, אבל באותה נשימה שברה את בניית המתח של המופע ורמת הריכוז בקהל. על ההנחיה הוצבה, מלכת הדראג סוזי בום. סוזי, מלכה חריפה שיודעת להרים ולתקשר עם הקהל, הייתה כ”כ דומיננטית שלפרקים נדמה היה שמנילה ודיטוקס באו למופע שלה ולא להיפך- הן אפילו המליצו על הקרם החדש שלה בסוף המופע (וגם אנחנו ממליצות!)

המלכות מהתכנית ביצעו שלושה נאמברים כל אחת, וסיימו בנאמבר משותף שסגר את המופע. כל ליפסינק נעשה בלוק אחר והן נראו מיליון דולר. דיטוקס, שהשתתפה בעונה החמישית ובאולסטארס 2, ירדה אל הקהל וקפצה איתו, בזמן שהתנגן ברקע השיר שלה: “This is How We Jew It”.  השיא נרשם בזמן שביצעה ליפסינק מ-ר-ה-י-ב  לשיר של סיה, ‘Alive’-  בו צמררה את כל מועדון התאטרון.

דיטוקס, צילום וידיאו: שרון דובז’ינסקי

את מנילה היה מאוד משמח לראות בארץ, לאחר החזרה שלה לתודעה הציבורית. היא אמנם השתתפה בעונה השלישית של התכנית ושוב בעונת האולסטרס הראשונה – אך גחלת המעריצים הוצתה משמעותית מחדש (בקריאות “היא נשדדה!”) עם עונת האולסטרס האחרונה. מנילה הייתה יותר אישית ושיתפה מהחוויות שלה בארץ (עד כמה שהתאפשר)- היא אכלה שקשוקה (חשוב!),שיבחה את היופי הישראלי ודיברה על מסרים של קבלה עצמית ואהבה. בסוף הנאמבר לשיר ‘ I’m Every Woman’, בו לבשה אאוטפיט פנומנלי של Eila San (מעצבת ישראלית), מנילה פנתה לנשים בקהל בבקשה לאהוב את גופן ולהבין ש-“מחזור זה לא דבר מגעיל”.היא אפילו הלבישה תחבושת היגיינית על השסע הדמוי וגינלי שנתפר לה על הלוק ( אולי כהומאז’ לשמלה שלה שנפסלה בעונה האחרונה). האקט הזה- קרינג’י או מרגש ככל שיהיה, רק חיזק את את ההבנה – שבכדי להבין את העולם הפנימי של כל מלכה (במידה ויש)- חשוב לראות מופע שלם שלה. כך נוכל ללמוד טוב יותר על הדעות ועל היכולות שלה כמלכה, פורמט כזה ייתן לנו רק הצצה חלקית- לטוב ולרע. למנילה זה פחות הצליח.

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

מנילה לוזן, צילום: שרון דובז’ינסקי

באופן לא מפתיע, החלק הישראלי הפגיז לחלוטין. המלכות הבינלאומיות אמנם הגיעו עם נוכחות מרשימה ולוקים מטריפים, אבל המלכים והמלכות המקומיים? לא באו לשחק. כמעט כל נאמבר שילב רקדנים, כוראוגרפיה והפקה מושקעת. הערב התחיל עם קמבק של המלכה מילקי וניל, נאמבר לוהט של ברבי האליוול ומופע פריצה של קרי און. בלט במיוחד הפרפורמנס האגדי של מיס לילה קרי, מלכה ותיקה שלוותה ע”י המלכות יוסלה ומוקשה בנאמבר מחווה ל-‘הוקוס פוקוס’. היש יותר מתאים מ- ‘ I Put A Spell On You’ כנאמבר לנשף האלווין? הנוכחות של לילה כל כך חזקה והיכולת שלה לספרסיפור? פנומנלית.

לצדה, הבריקה המלכה הצעירה אמילי לה פוב שעשתה ליפסינק לשיר: ‘I FINK U FREEKY’. לרגעים היה נראה כאילו הקאסט של ‘דראגולה’ (ריאליטי לדראג אפל) השתלט על הבמה. אמילי ליטרלי הוציאה את הקרביים על הבמה עם אאטופיט בהתאמה של המעצבת לירון מרמר.

אמילי לה פוב, צילום וידיאו: שרון דובז’ינסקי

החלק שגרם לי אישית למחוא כפיים בהתלהבות, היה הביצוע של הקינג FKA  אנטון, שאופר למופת כוולדמורט (ע”י ליזי לה בל. הרייבנקלו שבי התרשם מרמת האשליה). אנטון ביצע נאמבר שהיה מאש-אפ של שירים עם המילה “Name”. יחד עם אוכלות המוות Kazuyo Shionoiri ועודד זאזא, התרחש על הבמה אחד הכי נאמברים הכי מוצלחים שראיתי בחיי. אם לא הייתה לי היכרות מוקדמת עם כל מי שלקח חלק בערב הזה, היה לי קשה מאוד לפסוק מי המופיעות.ים תוצרת חו”ל ומי כאן מהארץ?

FKA אנטון, צילום וידיאו: בן אוזן

ואם כל זה לא הספיק לכם? שתי הודעות רשמיות שוחררו לאוויר- מופע ענק ב- 20 לאוגוסט 2020 עם חמש(!) מלכות מהתוכנית והגעתה של האחת והיחידה: ביאנקה דל ריו אל היכל בתרבות בחודש הגאווה הקרוב. יש למה לחכות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן