fbpx

מכבי פאן רן – בואו לרוץ למען מועדון ספורט גאה ת”א

מועדון ספורט גאה ת"א מזמין אתכם להשתתף במירוץ הקהילתי ולתמוך במשלחת הספורטאים הגאים שייצגו את ישראל בתחרויות ה-GayGames | "ככל שיותר רצים ירוצו למעננו, נגייס יותר כסף"
CC0
רצים למען הספורטאים | CC0

ביום חמישי יתקיים לראשונה בתל אביב “מכבי פאן רן“- אירוע ריצה קהילתי המאפשר ריצה למען מטרה. במסגרת הארוע, יוכל כל משתתף במירוץ לבחור עמותה לה הוא מעוניין לתרום ולרוץ עבורה. עם בחירת העמותה, יועברו דמי ההרשמה של אותו משתתף כתרומה לעמותה שבחר.

האירוע, המאורגן על ידי מכבי ישראל וקונפדרציית מכבי האירופאית, הינו חלק ממיזם עולמי שמאורגן ביותר מ-20 ערים ברחבי העולם. במירוץ יקחו חלק כמה מהעמותות המשפיעות בחברה, ובהן גם מועדון ספורט גאה תל אביב, שמשתתף בארוע במטרה לגייס כספים לטובת נבחרת הספורטאים שטסה ל-gay games בפאריז באוגוסט הקרוב.

“עלויות הנסיעה גבוהות מאוד והספורטאים ממנים אותן מכיסם”, מסבירים במועדון הספורט הגאה, “ככל שישתתפו יותר רצים אשר יבחרו בריצה למען המועדון כך נוכל לסייע ליותר ספורטאים. בנוסף, התחלנו במועדון לעבוד על משחקי tag2019, והכספים שיתרמו מהמירוץ יוכלו לסייע למועדון גם בהפקת האירוע החשוב”.

לתחרויות ה-GayGames שיתקיימו השנה בפאריז רשומים למעלה מ-40 ספורטאים ישראלים בענפים שונים בהם שחיה, ריצה, טניס וכדורסל. ככל שיותר משתתפים ירוצו למען העמותה, כך הם יתרימו יותר כסף.

רוצים לרוץ למען מועדון ספורט גאה?

המירוץ מתאים לכולם, וכולל שני מסלולי ריצה לבחירה:

1 ק”מ ריצה/הליכה מסלול פופולרי המתאים למתחילים, ילדים, הורים עסוקים וגם לאנשים עם מוגבלויות.
5 ק”מ ריצה המתאים לאוהבי ריצה ולמשתתפים חרוצים.

ניתן להרשם לארוע כרץ יחיד או כמשפחה או קבוצה בעמויד ההרשמה של אתר הארוע. במסגרת ההשתתפות מקבלים כל רץ או רצה ערכה הכוללת חולצת דריי פיט, מדליה ומתנה בהפתעה.

הארוע יתקיים ביום חמישי ה-19 ביולי בספורטק בפארק הירקון החל מהשעה 18:00.  מסלול הליכה/ריצה של 1 ק”מ יוזנק בשעה 19:30 ומסלול ריצה של 5 ק”מ יוזנק בשעה 20:15.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן