fbpx

מארגני מצעד הסטרייטים קיבלו מעטפות “טרור” המכילות… נצנצים

יחידת חבלנים הוזעקה למשרדי המארגנים של מצעד הסטרייטים בבוסטון כדי לגלות שהמעטפות החשודות שהתקבלו במשרד מכילות חומר מסוכן להטרוסקסואלים - נצנצים | "גם אם זה שום דבר, זה עדיין טרור מבחינתי, כי ברור שזה נועד להפחיד אותנו"
abstract-3423816_640
pixabay | cc0

במהלך השבוע הופתעו חברי ארגון Super Happy Fun America (אמריקה הסופר כיפית ושמחה) העומד מאחורי יזמת מצעד הסטרייטים בבוסטון, לקבל בדואר מעטפות לא מזוהות.

את המעטפות קיבלו מנכ”ל הארגון ג’ון הוגו, ושני מתנדבים נוספים בארגון. מעטפה דומה הגיעה גם לבניין עיריית בוסטון, אך המשטרה לא הצליחה לקשר בין המקרים.

מקבלי המעטפות, שחשדו שמדובר במעטפות טרור, הודיעו ל-FBI על המעטפות, שהגיעו מיד למקום בליווי יחידת חבלנים של משטרת מסצ’וסטס ושלוש יחידות כבאים מקומיות על מנת לחקור את החבילות החשודות, מחשש שהן עשויות להכיל חומר מסוכן.

לאחר בדיקה של המעטפות הלא מסומנות הודיעו החבלנים שהחבילות אינן מכילות חומר מסוכן. מה כן היה בהן? פתקים עם פסוקים מהתנ”ך ו… נצנצים.

“כמובן שהתקשרנו למשטרה. למה שנפתח משהו כזה?”, אמר ג’ון הוגו, שהמשיך להתעקש להתייחס אל המעטפות כאיום גאם אחרי שהתגלתה תכולתן האמיתית, “גם אם זה שום דבר, זה עדיין טרור מבחינתי, כי ברור שזה נועד להפחיד אותנו”.

דגל הגאווה הסטרייטי

מצעד הגאווה של בוסטון אמור לצעוד בסוף חודש אוגוסט. חברי ארגון Super Happy Fun America, הנמצא במחלוקת מאז הווסדו בעיקר בשל קשריו של מנכ”ל הארגון עם ארגוני ימין גזעניים, טוענים כי המצעד מיועד לחברי הקהילה הסטרייטית “על מנת לטפח כבוד ומודעות לאנשים מכל תחומי החיים”.

לאחר שחברי הקבוצה ביקשו מראש עיריית בוסטון לתלות את הדגל הסטריטי על בנין העירייה ונתקלו בסירוב, הם החליטו לשנות את האסטרטגיה ולקיים מצעד בעיר. “החלטנו שתהלוכה תהיה הדרך הטובה ביותר לקדם את הקהילה שלנו ואת ההיסטוריה המגוונת שלה, התרבות והזהות, ואנו צופים כי העיר תבחר בסופו של דבר לאמץ סובלנות ושיתוף פעולה”.

לדברי הקבוצה, האירוע המוצע ליום אחד יכלול תהלוכה וטקס שבמהלכו יונף “דגל הגאווה הסטרייטית” מעל בית העירייה של בוסטון. הנפת הדגל תלווה בנאומים.

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן