fbpx

לראות את הקיטשקעס – פסטיבל חדש לקולנוע קיטש קאמפ וטראש

בשבוע הבא יערך בסינמטק חולון פסטיבל ראשון מסוגו לקולנוע קיטש קאמפ וטראש, שיציג סרטי קאלט טראשיים לצד הצגות ומופעי דראג | "גם בקולנוע קיטשי מצועצע או טראשי יש עומק"
קיטשקעס

צבעוניים, דרמטיים ומוגזמים, או במילה אחת – קיטשיים. ככה אנחנו אוהבים את החיים שלנו, וגם את הסרטים שלנו.

בשבוע הבא יקיים סינמטק חולון את פסטיבל קיטשקעס – פסטיבל ראשון מסוגו לקולנוע קיטש קאמפ וטראש. קולנוע צבעוני, מלאכותי ומוגזם, שחוגג “טעם רע” מבלי להכחיש שיש משהו בסרטים הללו שמושך אותנו לצפות בהם ואף להנות מהם, גם אם איננו רוצים להודות בזה.

במסגרת הפסטיבל יוקרנו סרטי קיטש וקאמפ שהפכו לקלאסיקות – בהם הכל אודות אמא, הרפתקאותיה של פריסילה מלכת המדבר, נער שוליים, השגעון הנפלא, פלאש גורדון וגריז.

נוסף על הסרטים האהובים שיוקרנו בפסטיבל, מתוכננות גם הרצאות של הקולנוען חן שיינברג וד”ר גלעד פדבה בנושאי קאמפ וטראש, וכיאה לפסטיבל קאמפי – הקרנת הסרט “גריז” בליווי הופעת דראג צבעונית בהשתתפות מלכת הדראג גלינה פור דה ברה ו- The Artist Formerly Known As Anton.

“בעוד הקיטש מתאר את הזול והרדוד הרי שהקאמפ מייצר מאלו סגנון “מוגזם” שנועד להעביר מסרים חתרניים כנגד המוסכמות בחברה”, מסביר יותם ציטר, מנהל הפסטיבל, “הטראש אף הוא נעזר באלמנטים אלו במקרה או במכוון על מנת לתת לצופה חוויה של הנאה אלטרנטיבית נקייה מן הציפיות והדרישות שיש לנו מקולנוע איכותי.

ולמרות זאת, גם בקולנוע קיטשי מצועצע או טראשי יש עומק. לא לחינם סרטים כמו “נער שוליים” ו- “פלאש גורדון” זכו עם חלוף השנים למעמד של “קאלט”.

אז הכינו את הממחטות, הנוצות ואיזה מעיל ויניל נוצץ, כי מובטח אירוע מוגזם וססגוני”.

פסטיבל קיטשקעס | 6-8.11.2018 | סינמטק חולון | רכישת כרטיסים באתר הסינמטק | הנחה מיוחדת לקוראי וודג’ –  25 ₪ לכרטיס קוד הנחה 1811

עוד בנושא:  #מישהו פעם תקף אותי ככה - קמפיין הגאווה הבועט של טיקטוק

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן