fbpx

למסד ולהרחיב את המסגרות הדמוקרטיות של הקהילה

ארזוינר

ארז וינר


התחלתי את המעורבות החברתית שלי ממקום אחר – תנועת הנוער העובד והלומד. לאחר שחייתי במסגרת קומנה בירושלים (שנה), מצפה רמון (3 שנים) ובאר שבע (שנתיים), החלטתי להתחיל ללמוד באונ’ – מגדר ופסיכולוגיה. במהלך לימודיי התנדבתי במרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. בנוסף, הקמתי מחדש והנחתי קבוצה גאה בה למדתי להכיר מקרוב גם את קהילת האמיניים ותתי קהילות נוספות מתוך הקהילה הגאה.

בכדי שהקבוצה הגאה לא תישאר הבלחה חד-פעמית, ייסדתי (יחד עם שותפים יקרים) את האחווה הסטודנטיאלית הגאה (ארגון קבוצות/תאים להט””ביים סטודנטיאליים)- וניהלתי אותה קרוב ל-3 שנים, רוב הזמן בהתנדבות מלאה.

כמו כן, הייתי מעורב באגודה עצמה – בניסיון להפוך את האגודה ליותר מכילה ונגישה לכלל הקהילה דרך קשרים עם הועד המנהל וחתירה להקמת ועדת תקנון אשר בו השתתפתי בשנה האחרונה. כמו כן, התעקשות על הרשמה של משתתפי האחווה כחברים באגודה.

בנוסף, ניהול תחום ההרצאות והסיורים של האגודה למען הלהט””ב בשנה האחרונה.

כמו בשאר הפעילות שלי באגודה ובחיים הלהט””ביים שלי, בכוונתי לקדם את השילוב והשיתוף של כמה שיותר להט”בים באגודה. האגודה היום אינה פתוחה ומזמינה עבור כלל הקהילה, ואמנם לכולנו קל לבקר אותה מבחוץ אך אישית הייתי רוצה לשנות את המצב ולהכניס לתוכה א-נשים רביםות שייהיה להם-ן קול אמיתי בהנעת תהליכים בתוכה. בכדי לעשות זאת יש למסד ולהרחיב את המסגרות הדמוקרטיות של הקהילה, לתת במות להשפעה שאינן רק בבחירות פעם ב-3 שנים, ולאפשר לחברי וחברות האגודה ליצור תהליכי קבלת החלטות משמעותיים.

לשם כך חשוב לאפשר לעוד חברים משלל המקומות בארץ להיות חלק מהאגודה ולהיות מסוגלים-ות להצביע ולהשפיע. יש לשים דגש במיוחד על הפריפריה ועל אופן שילוב והנגשה של האגודה למקומות רחוקים מתל אביב.

בנוסף לכל הנאמר לעיל אני מאמין כי חשוב מאוד שהועד הבא של האגודה ישים דגש על הגדלת המשאבים של האגודה בכדי שתוכל להפוך לארגון הנותן שירותים לכלל הקהילות וכלל ארגוני הקהילה. חשוב, אם כן, שמי שייכנס לועד אכן יעשה מאמצים לפתח את מקורות המימון של האגודה.

אני מאמין שאני האדם לעשות זאת. אני מגיע עם ניסיון עשיר בעשייה להטב”ית, פמיניסטית, וחברתית בכלל. יצא לי להיות מעורב בתתי-קהילות שונות ואני באמת ובתמים רוצה שהאגודה תהפוך להיות בית אמיתי לכולן, ולקידום שיח דמוקרטי ביניהן ובתוך האגודה. כמו כן, אני מאמין שהקמת האחווה הסטודנטיאלית הגאה ויצירת תקציבים לטובתה היא עדות ליכולותיי במיסוד תכניות וגיוס משאבים והייתי רוצה לנצל את יכולותיי לטובת הקהילה כולה ולארגון היציג שלה – האגודה למען הלהט”ב.



רוצות.ים לדעת עוד על ארז ועל התכניות שלו לאגודה? דברו עם ארז בעמוד המועמד.ת:

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן