fbpx

למה הסרט “לוקה” הוא על יציאה מהארון? בלי ספויילרים!

הסרט לוקה מספר על ילד מיוחד שמוצא חבר חדש. שניהם נעשים בין רגע לחברים הטובים ביותר. אבל מה, שניהם שומרים סוד - הם מפלצות ים. אז למה כל אמריקאי שני שרואה את הסרט "לוקה" חושב שהוא סרט על יציאה מהארון?
לוקה

הסרט לוקה מספר על ילד מיוחד שמוצא חבר חדש. שניהם נעשים בין רגע לחברים הטובים ביותר. אבל מה, שניהם שומרים סוד – הם מפלצות ים.

ראיתי את הסרט וככל שעבר הזמן נפל לי אסימון ועוד אסימון. הלכתי לאינטרנט לחפש על המקרה וכתבתי בגוגל “Luca Film Disney Gay” וכל האסימונים אושרו – 26 מיליון תוצאות חיפוש.

אז למה כל אמריקאי שני שרואה את הסרט “לוקה” חושב שהוא סרט על יציאה מהארון?

1. “קרא לי בשמך” – אחד הסרטים המוכרים והמדוברים בקהילה הגאה הוא הסרט “קרא לי בשמך” או בשמו האנגלי Call Me By Your Name. מי שראה את הסרט כמה פעמים (כמוני) הבחין בקווי דמיון זהים בין הסרטים. המקום של הסרט, ההיכרות, הקיץ, המים ואפילו האופניים.

גם תיאור העלילה יכול להתאים בקלות לשני הסרטים: “סיפור ההתבגרות של ילד צעיר באיטליה, שחולק הרפתקאות בריביירה האיטלקית עם חברו הטוב ביותר. אבל סוד אפל לגבי זהותו האמיתית מבקש לאיים על הקשר בין השניים”.

לא פלא שאמריקאים רבים שאוהבים את הסרט, לא מפסיקים להתעסק בדימיון הרב בין הסרטים.

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

2. “ברונו” – אחד המשפטים החוזרים על עצמם לאורך כל הסרט הוא “השתק את הברונו” או באיטלקית “Silenzio, Bruno!”, עכשיו, אפשר להיות תמימים ולהגיד “וואוו זה כל כך אותנטי”, אבל בתור חוקר שפה אחד הדברים שקפצו לי לראש זה השימוש במילה ‘ברונו’ ככינוי למישהו חתיך בדיבור הגאה שהתחיל בדרום אמריקה והתפשט לכל אמריקה.

3. הבמאי והשטויות שלו – כששאלו את הבמאי אנריקו קאסרוזה האם הסרט הוא על יציאה מהארון, הוא טען שאפשר לקחת את הנרטיב לכל מני מקומות ולא בהכרח ליציאה מהארון. הוא אמר “הסרט הוא על כל מי שמגדיר את עצמו שונה בחברה”. בסדדררר.

4. ליהוק גאה – אחד המדובבים הראשיים שמגלם את אלברטו בסרט, ג’ק דילן גרייזר, יצא מהארון שבועיים אחרי הקרנת הבכורה של הסרט כביסקסואל (ממש לפני שבועיים) ומבקש שיפנו אליו בHe/They. מה אני אגיד ממש צירוף מקרים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן