fbpx

לחזק את מעמדה של האגודה כארגון רלוונטי ומשמעותי

אמריקלמן

אמרי קלמן


אני מבקש להמשיך ולחזק את מעמדה של האגודה כארגון רלוונטי ומשמעותי, המייצר פלטפורמה ראויה עבור חברי וארגוני הקהילה, לקבלת החלטות אסטרטגיות וליצירת חזון משותף לשנים הבאות. אני רוצה להמשיך ולייצב את האגודה כארגון עמיד, אמין ובעל אמצעים, כך שנוכל ליזום פרויקטים רבים, להוביל מהלכים, לגייס עובדים ולתמוך בהתאגדויות גאות ברחבי הארץ. אני רוצה להמשיך ולהגדיל את מגוון מקורות ההכנסה של ארגוני הקהילה בישראל ובארה״ב ולבסס את תקציב הארגון לשנים הבאות.

אני רוצה להמשיך ולשפר את תדמיתה של האגודה בקרב ארגוני הקהילה וחבריה, בקרב גופי התקשורת ובקרב הציבור הרחב. אני רוצה להמשיך ולהדק את מערכות היחסים של האגודה עם עמותות רבות ומגוונות, מכל קצוות הקשת של החברה האזרחית, לעודד מיזמים משותפים וליצור קשרים חדשים עם שותפים נוספים ברשויות המקומיות, במשרדי הממשלה, בחברות המסחריות ומעבר לים.

אני רואה במשימה של יצירת שותפויות חדשות כעליונה עבור חברי הועד המנהל של האגודה; עלינו להגדיל את רשימת השותפים ואת עוצמת הבריתות, כך שנעמוד זה לצד זו במאבק למען חברה פתוחה, המקבלת ומעודדת שונויות ומכירה בזכותם של להט״בים ומיעוטים אחרים לשוויון, בכל תחומי החיים.

אני מבקש להמשיך ולייצג את האגודה, להפגש עם נציגי ציבור וקהילות, להרצות מול קהלים רבים ככל הניתן, לענות על שאלות ברשת ולקדם את השיח בינינו ובין אלה שעלינו לפעול ביתר שאת בכדי לשנות את עמדותיהם בנוגע לזהות הלהט״בית.

אני רוצה להמשיך ולהגביר את השיח ואת המענה שנותנת האגודה לנושאים בוערים על סדר היום הגאה כגון: מספרן הגדל של המשפחות הגאות, מספרן הגדל של חברות הקהילה בני הגיל השלישי, מספרם הגדל של מבקשי המקלט הלהט״בים, מספרם הגדל של הצורכים בזנות והמקיימים יחסי מין בתשלום, מספרם הגדל של מקרי האובדנות בקרב טרנסג׳נדרים, מספרם הגדל של הנפגעים משימוש בסמים. אני רוצה לפעול להגברת השיח והמחויבות שלנו למרחב בטוח מהטרדות מיניות.

אני מאמין שעלינו לחזק את תחושת הלכידות והערבות בתוך הקהילה. אני רוצה לחדד את השיח על האחריות שלנו כחברי קהילת מיעוט, ביחס שלנו לשונים שבינינו ואני רוצה להציף את הדיון על התפקיד שעלינו לקחת על עצמינו כקהילה, אל מול חברה שסובלת משסעים רבים, משיח אלים ומאובדן סולידריות.

אני רוצה להמשיך ולהאבק למען שוויון בתרומות הדם, למען שוויון בנישואים, למען ייצוג הולם בתקשורת, למען הקלה בתנאי הסף ליצירת משפחות גאות בישראל, אם באימוץ, בפונדקאות, בתרומות זרע או בהורות משותפת. אני רוצה להמשיך ולסייע לתהליך הכנסת תרופת הפרפ לשימוש זמין ואחראי ולחיזוק מאבקם של החיוביים בסטיגמות ובמחיר החברתי אותם הם משלמים. אני רוצה להמשיך ולדחוק את מוסדות המדינה לקחת אחריות ולהאבק בגילויי הלהט״בופוביה ואני רוצה להמשיך ולהגביר את נוכחותה של האגודה במסדרונות הכנסת ואת השפעתה על הזירה הפרלמנטרית בכדי ליצור תשתיות שיאפשרו חקיקה והגדלה של תקציבי ממשלה.

אני רוצה להמשיך לעבוד בשותפות ובשקיפות עם חברות הועד המנהל לביסוס המסורת הדמוקרטית בארגון, לגיוס מתנדבות והגדלת השורות של חברות האגודה, לייעול ועדכון של תקנון הארגון ומתודות העבודה ולגיוס תרומות.

אני מבקש להמשיך ולשרת את הקהילה הגאה תוך הקפדה על רף גבוה של אתיקה ומקצועיות, מתוך אמונה שעל המגזר הציבורי מוטלת חובה כפולה ומכופלת למתן כבוד לחוק ולאמות המוסר הנדרשות ממשרתי הציבור.



רוצות.ים לדעת עוד על אמרי ועל התכניות שלו לאגודה? דברו עם אמרי בעמוד המועמד.ת:

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן