fbpx

“להיות דיג’יי מחבר לי את הכל, וזה נורא בא לי”

הזמרת, יוצרת ומלחינה קורין אלאל מוסיפה לרשימת גם את התואר די ג'יי. אחרי שנים של לימוד תקלוט היא מתקלטת במסיבות, מתכננת להוציא אלבום אלקטרוני וגם מגלה לנו לראשונה על הופעה חגיגית מתוכננת | בשבת הקרובה תוכלו לראות אותה מרימה לקהילה הגאה במסיבת פורים אלטרנטיבית
קוריןאלאל_איתמר כהן
צילום יח”צ: איתמר כהן, יוקי צלמים

קורין אלאל היא סוג של קונצנזוס – זמרת, מלחינה ויוצרת ותיקה, איכותית ומוערכת, שמלווה את פס הקול של ישראל בהופעה לצד גדולי המוזיקה העברית, מאריק איינשטין ומתי כספי ועד רמי פורטיס וצביקה פיק.

בחודשים האחרונים הוסיפה אלאל לרשימת התארים שלה גם את התואר די ג’יי, כשהתאהבה בסאונד האלקטרוני והחלה לתקלט במסיבות.

“הסאונדים מטריפים אותי”, היא מסבירה, “אני מגיעה מהאנלוגי, שהסאונד כל כך ידוע, ופתאום פה אין גבולות. אין גבולות לבייסדראם ואין גבולות לבס, זה מטריף אותי, התופסת שהעולם קיבל למוזיקה. יש פה הרבה דברים שמובילים, לאו דווקא הזמר. וזה החלום שלי, שלא רק הזמר יוביל אלא כל הכלים. כל כלי, אם את נותנת לו סולו, הוא שר מנגינה”.

איך את בוחרת את החומרים?
“אני כל הזמן מחפשת חומרים. אני לא יודעת להגיד את השמות של הסגנונות, בעיקר אלקטרוני. מה שמוצא חן בעיני אני מורידה, העיקר שאני מתחברת לזה. שומעת הרבה, זה משהו טוב שיצא, שנים לא שמעתי כל כך הרבה מוזיקה”.

גם בתקלוט את יוצרת?
“עשיתי את זה בעבר, היום זה ברור שגם בזה אני הולכת להתמקד, שזה יהיה האלבום הבא שלי. ואם לא אלבום, אז לשחרר טראק עם… אני כבר 5 שנים לומדת מוזיקה אלקטרונית בביפיאם וכל שנה אני לוקחת עוד קורס. להיות דיג’יי מחבר לי את הכל, וזה נורא בא לי”.

הערב (שבת 23.3), תוכלו לראות אותה על העמדה, מרימה לקהילה הגאה במסיבת אפטר פורים קווירית אלטרנטיבית ב”ארט קלאב”, שתנעל את ארועי הפורים.

את מרגישה את הקהילה ביום יום שלך?
“רק כשמזמינים אותי להופעות. הייתי רוצה יותר. החיים לקחו אותי לכל מיני מקומות ובלב שלי אני בקהילה. מה שאני יודעת זה שאנחנו קהילה של אנשים מדהימים, ושאנחנו כוח מאד גדול.

אני לא מעורבת במה שקורה בקהילה מבחינה פוליטית, לא לשמחתי ולא לצערי, אבל כשפנו אלי לעשות את הערב הזה, סיפרו לי על הרצון לאחד את הקצוות של הקהילה, שלא ביחד כל הזמן. כשאמרו לי שרוצים לאחד הבנתי שזה הקטע, להתאחד כדי להיות חזקים”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

ארוע הגאווה ב”ש 2011 | צילום: ויקיפדיה | cc0

מה לדעתך המטרה של מוזיקה בחיים של אנשים?
“לייפות את החלל. יש חלל, לא להפריע לו, לייפות אותו בעדינות”.

מתי את אוהבת לשמוע מוזיקה?
“כל הזמן. במקלחת אין לי, אבל בואי נגיד שהראש שלי כל הזמן מנגן. בימים אלה אני שומעת בעיקר אלקטרוני, המון, בכמויות. היתה לי יום הולדת השבוע, והיו אצלי כמה חברות ופשוט לא זזתי מהטרקטור שלי, כך הזמן משדרת וכל החברות נכנסות ויוצאות. אפשר להתפתח מזה, בינתיים אני עם הטרקטור ואני מקווה להוסיף עוד כלי דיגיטלי בקרוב”.

אם היית יכולה לעשות דואט מוזיקלי אלקטרוני, עם מי היית עושה?
“תני לי לחשוב. מי שעולה לי לראש זאת לאה שבת”.

שאלה קצת רגשית אם אפשר, הייתי רוצה לשמוע על הקשר עם ענבל פרלמוטר ז״ל
“תראי זה היה כמו לדלות פרח חדש ורציתי לשמור עליו. הייתי השומר האישי, האמא השניה. למדתי אצל אגון קרטן, מורה שירה מאד מיוחד, מי שבא אליו היה לא סתם. פעם אחת יצאה ממנו בחורה צעירה, ואמרתי לעצמי וואו. שאלתי אותה מה את עושה פה, והיא אמרה לי שהיא הולכת ללמוד ניצוח. הכי מוזר שיש. היא סיפרה לי על איזו להקה שהיא מופיעה איתה, המכשפות. יום למחרת כבר הלכתי להופעה”.

מה את מתכננת לעתיד?
“יש לי הופעה מאד גדולה, 30 שנה לאנטארקטיקה. ממש חגיגה גדולה, ב15 ליוני באמפי בעלמה בזכרון. האמת היא שאתם הראשונים ששומעים עליה”.

התחפשת?
“לא (צוחקת) הכל טוב”.


בשבת הקרובה, 23.3, קורין תתקלט במסיבת אפטר פורים קווירי אלטרנטיבי ב”ארט קלאב”, החל מהשעה 19:00

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן