fbpx

כשלסבית אוהבת גבר – על הקושי בלהגדיר את עצמך כביסקסואלית

אחרי מערכת יחסים ארוכה עם אישה, ליילה מתחילה לחקור, לגלות ולאהוב את הביסקסואליות שלה, אך גם מנסה להסתיר אותה כדי לא לאכזב את חברותיה הלסביות | הביסקסואלית - סדרה חדשה ב-yes
הביסקסואלית
צילום: באדיבות yes

דמויות של הומואים ולסביות בסדרות טלוויזיה הן כבר דבר שבשגרה, ובשנים האחרונות הולך וגובר גם הייצוג הטרנסי בטלוויזיה ובקולנוע. מי שעדיין מקופחים הם הביסקסואלים. את זה בדיוק באה דזירה אקוואן לתקן בסדרה שלה “הביסקסואלית”, קו-פרודוקציה של ערוץ 4 הבריטי וחברת הולו האמריקאית, שתשודר ב-Yes החל ב-8.5.

אקוואן, במאית, תסריטאית ושחקנית אמריקאית שחיה בלונדון, היא יוצרת מוערכת של סרטים להט”בים כמו “החינוך הרע של קמרון פוסט” שהוקרן בפסטיבל הסרטים בירושלים, “התנהגות הולמת” שהוקרן ב- TLVfestוסדרת הרשת הפופולרית “The Slope”.

בסדרה “הביסקסואלית” אקוואן היא לא רק היוצרת אלא גם מככבת בתפקיד הראשי, ליילה, שאחרי עשר שנות זוגיות מקבלת הצעת נישואין מבת זוגה סיידי (מקסין פיק, “צדק פלילי”). במקום להסכים, ליילה נבהלת ומחליטה להיפרד מסיידי. היא עוברת לגור בשותפות עם גבר סטרייט וממשיכה לנהל את הסטארטאפ שלה עם פרודתה, מה שמביא לחיכוך יומיומי ביניהן.

סיידי ממשיכה הלאה ומנהלת רומן חדש עם עובדת יפהפייה מהמשרד, מה שלא ממש עוזר לליילה להחלים מהפרידה הכואבת. היא מרגישה שעשתה טעות כשנפרדה מסיידי, אבל זה לא משהו שאפשר לתקן בקלות. באמצעות השותף שלה לדירה נחשפת ליילה לעולם הסטרייטי אותו לא הכירה, ומתחילה לגלות את הצד שלה שנמשך גם לגברים.

הניסיון הראשון פחות מוצלח, בשני היא כבר נהנית ואומרת את משפט המפתח של הסדרה: “חשבתי שעם גבר זה יהיה אחרת אבל זה ממש אותו דבר”. מכאן הולכים חייה של ליילה ומסתבכים והיא מנסה להסתיר את מערכת היחסים שלה עם הבחור. ליילה מתקשה לצאת מהארון עם הביסקסואליות שלה כי היא מפחדת שהחברות הלסביות שלה ירגישו שהיא בוגדת בהן.

הכתיבה מתוחכמת, לפעמים מתוחכמת מדי. כל השחקנים עושים כאן עבודה מעולה (בריטים, דההה?). הפרק הראשון מתחיל קצת צולע, אבל תחזיקו מעמד כי זה הולך ומשתפר. אחד הפרקים המוצלחים הוא הפרק שחוזר לשנת 2005 – פלאשבק לתקופה שליילה והשותף שלה היו צעירים. בהתחשב בעובדה שכל פרק הוא 30 דקות, זו גם סדרה אידיאלית לצפיית בינג’.


“הביסקסואלית”, Yes LONDON, Yes EDGE ו-Yes VOD

עוד בנושא:  מלאכים באמריקה חלק ב' – אירוע תיאטרוני נדיר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן