fbpx

כל שר וכל ח”כ שאי פעם הצהירו על תמיכה בקהילה הגאה, צריכים להגיע לצעוד מחר בנתניה

"האיומים על המצעד בנתניה הופכים ממשיים, וזו שעתם של ח"כים ושרים מכל קצוות הקשת הפוליטית שהצהירו שהם תומכים בקהילה הגאה, להיכנס לרכבים המשוריינים מלווים במאבטחים החמושים ולהגיע לצעוד עם הנערות והנערים בנתניה"
1

בימים האחרונים הולכים ומתעצמים האיומים נגד מצעד הגאווה שייערך ביום שישי הקרוב בנתניה ומתגברות הקריאות לפגוע במשתתפים והמשתתפות בו.

בקבוצת הווטסאפ “מפריעים למצעד הטומאה” המונה כמה עשרות חברים, החלו להופיע איומים ברצח והסתה נגד משתתפי המצעד. המתנגדים תועדו חמושים בסכינים, אגרופנים וגז מדמיע, כשהם מעניקים עצות אחד לשני כיצד לפגוע בצועדים בדרך היעילה ביותר ומבלי להפגע בעצמם.

חשיפת הקבוצות הללו מצטרפת לסרטון שהופץ בתחילת השבוע בו נראו עבריינים משחיתים את שלטי הגאווה תוך שהם מאיימים “לא יהיה פה מצעד גאווה, ימותו, ימח הזכר שלהם”.

אלו לא קריאות סרק להט”בפוביות מהסוג שאנחנו רגילים אליו לצערנו, וגם לא תופעה של תלישת דגלי גאווה שגם אליה התרגלנו, אלא איומים ממשיים לחיי אדם, המלווים בהתארגנויות מסודרות המתכננות פגיעה בצועדות והצועדים.



אנחנו יודעים שהדלק שמלבה עבריינים מסוג זה זוהי שתיקתם של נבחרי הציבור. התחושה, ואולי אפילו הוודאות, שמעשים כאלו יעברו בשקט, מעניקות להם את הלגיטימציה לאיים ואף לפעול מבלי לחשוש מהתוצאות.

וזו העת של נבחרי הציבור לשבור את השתיקה הזו ולצעוק בקול גדול את תמיכתם בקהילה הגאה.

השר לביטחון פנים עומר בר-לב הוא ידיד הקהילה הגאה, חבר מפלגת העבודה שרואה את עצמה כבית לקהילה – וזה הזמן לדרוש ממנו התבטאות פומבית תקיפה ונחרצת נגד העבריינים. וכמובן גם הנחייה מפורשת למשטרה לפעול מיידית נגד המאיימים.

ראש הממשלה החדש נפתלי בנט הוא ראש ממשלה של שינוי, שהבטיח לפעול נגד השיסוי. זו הזדמנות בשבילו לצאת פומבית נגד האלימות, כל אלימות, גם אם היא מופנית נגד אלו שהוא ביקש שלא יצביעו לו.

ראש הממשלה החליפי הוא ידיד הקהילה הגאה, וראש המפלגה הפרו להט”בית הכי גדולה בכנסת. אחרי שנלחם עבורנו במליאה ובועדות, זו ההזדמנות שלו להגיע ולהגן עלינו גם ברחוב.

השר לבטחון פנים היוצא אמיר אוחנה, שהיה השר ההומו הראשון ממפלגת ימין, הוא חבר הקהילה הגאה על מלא. אחרי שהצהיר שהמאבק הגאה הסתיים, זו ההזדמנות שלו לצאת במסר התומך בחברי הקהילה המאויימים, ולהעביר בצורה ישירה את המסר שבמאבק נגד האלימות אין ימין ושמאל.

והם יכולים גם לעשות יותר – ראשי הממשלה והשרים בהווה ובעבר, וכמוהם גם ח”כים ושרים מכל קצוות הקשת הפוליטית, שהצהירו שהם תומכים בקהילה הגאה צריכים להגיע מחר למצעד בנתניה. להיכנס לרכבים המשוריינים מלווים במאבטחים החמושים ולהגיע לצעוד עם הנערות והנערים. זה פחות סקסי מלהגיע למצעד הגאווה בת”א, אבל במציאות הנוכחית זה הרבה הרבה יותר חשוב.

חברי הקואליציה שהצהירו לאורך כל הקריירה שלהם שהם בעד הקהילה הגאה, אך פשוט לא יכלו לקדם שום דבר כי הם היו באופוזיציה, צריכים להגיע לצעוד מחר בנתניה.

חברי האופוזיציה שהצהירו לאורך כל הקריירה שלהם שהם בעד הקהילה הגאה, אך פשוט לא יכלו לקדם שום דבר כי הם היו כבולים למשמעת קואליציונית, צריכים להגיע לצעוד מחר בנתניה.

ח”כ ושרים גאים בעבר ובהווה – ניצן הורוביץ, אמיר אוחנה, איציק שמולי, איתן גינזבורג, עידן רול ויוראי להב-הרצנו, שהאיומים האלו מופנים גם כלפיהם, צריכים להגיע ולצעוד מחר בנתניה.

וגם אתה, ואת, וכל מי שחשובה לו המדינה הזו, ורוצה לצאת לרחוב מבלי לחשוש שיתקפו אותו בדוקרן, צריך להגיע ולצעוד מחר בנתניה.

עוד בנושא:  הפולמוס

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן