fbpx

טליה פלד קינן: “אני רוצה להגיע ליום בו המשפט “יש לי ילד הומו” לא יחולל כזאת סערה”

אחרי שריגשה מדינה שלמה בפוסט בו סיפרה על היציאה מהארון של בנה בן ה-13, טליה פלד קינן יוצאת לפגוש הורים לילדים להט״בים, שבניגוד אליה, עברו משבר גדול ורק אח"כ הצליחו לתמוך בילדיהם ולהיות להם חומה ומגן | "מי יתמוך בהם ויקבל אותם אם לא אנחנו?"
דליהפלדקינן

אחרי שריגשה מדינה שלמה בפוסט בו סיפרה על היציאה מהארון של בנה בן ה-13, טליה פלד קינן יוצאת לפגוש הורים לילדים להט״בים, שבניגוד אליה, עברו משבר גדול ורק אח”כ הצליחו לתמוך בילדיהם ולהיות להם חומה ומגן.

לפני כחודש העלתה כתבת חדשות 13 טליה פלד-קינןפוסט בו סיפרה על בנה שיצא בפניה מהארון בגיל 13. הפוסט המרגש עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות, וזכה לעשרות אלפי לייקים תגובות ושיתופים. שבועיים אחר כך, הרשתות החברתיות געשו פעם נוספת בשל יציאה מהארון של הורה ללהט”ב – הפעם הייתה זו אילנה דיין, שסיפרה במהלך ראיון בתכנית הבוקר שלה בגל”צ על בנה ההומו.

בעקבות הסערות, החליטה פלד קינן לצאת ולחקור את המסע שעובר הורה שבנו או ביתו יוצאים מהארון. בכתבה שתשודר מחר, יום שישי, בתוכנית “שישי עם איילה חסון” בערוץ 13, מתלווה פלד קינן להורים, שבניגוד אליה, חוו קושי גדול, משבר, תחושה של בושה ואשמה, ורק אחרי תהליך, הם אלה שהופכים לתומכים הכי גדולים של ילדיהם.

“אם יש משהו שהבנתי מהסערה בעקבות הפוסט שלי, הוא שאנחנו כהורים חייבים לדבר על זה באופן הכי טבעי וגלוי (בהסכמתם כמובן), דווקא בגיל הנעורים”, מסבירה פלד-קינן, “לא לחכות לגיל 30 שהם חזקים ומבוססים. או מפורסמים. אלא דווקא בגיל הכי פגיע ורגיש, בגיל שבו הכי חשוב להם לשמוע שהם בסדר. וכל הדרך התקשורתית שעשיתי בחיים הייתה שווה בשביל הרגע הזה. זאת שליחות מבחינתי. מדובר בהצלת נפשות. אני רוצה להגיע ליום בו המשפט “יש לי ילד הומו” לא יחולל כזאת סערה. עלינו כהורים מוטלת החובה להיות חומת מגן לילדינו. מי יתמוך בהם ויקבל אותם אם לא אנחנו?”

‘שישי עם אילה חסון’, 20:00 , חדשות 13

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן