fbpx

חתונה גאה המונית בת”א – “במקום בו אסור לנו להתחתן – נתחתן, ובענק”

לסביות, הומואים, טרנס ובי, גם אתם יכולים להתחתן בלב מתחם שרונה, כשהשקיעה ומגדלי הטמפלרים ברקע | עירית ת"א והמרכז הגאה מזמינים אתכן.ם לשבור את הכוס בחתונה גאה המונית
צילום: גלית סבג
צילום: גלית סבג

בתחילת השבוע חשף המרכז הגאה ת”א את קמפיין הגאווה 2019. תחת הסיסמא “מחוץ לחוק” יערכו אירועים שונים ומגוונים, המשלבים את הדרישה לשוויון עם מאבק בלתי מתפשר.

אחד הארועים הייחודיים הוא מפגן חתונה גאה המונית, בה יקחו חלק עשרות זוגות, שיצהירו על אהבתם תחת חסותן של עיריית תל אביב והמרכז הגאה.

החתונה ההמונית תתקיים ביום שלישי, 4.6.19 בשעה 19:00 בערב בגן המוזיקה שבמתחם שרונה. הזוגות ואורחיהם ייהנו מאיסוף מהבית, כיבוד קל ומפנק והמון הפתעות מהממות נוספות.

צילום: גיא יחיאלי

“מאבק הוא לא רק הפגנות ומחאות”, מסבירים במרכז הגאה, “הוא גם לאהוב את מי שבא לנו, איך שבא לנו. אז במקום בו אסור לנו להתחתן – דווקא נתחתן, ובענק! לאהוב זה לא מחוץ לחוק”.

אם אתם זוג להט”בי שרוצה לקחת חלק במאבק, או סתם לצעוק את האהבה שלו, המרכז הגאה מזמין אתכם להשתתף בחתונה ההמונית. ההשתתפות ללא תשלום, אך יש צורך בהרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל מאד

חתונה גאה המונית | יום שלישי  4.6.19 | 19:00 | מתחם שרונה (גן המוזיקה)

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

3 תגובות

  1. Ccyclist הגב

    במקום טקס חסר משמעות חוקית עדיף קמפיין רישום נישואין המוני. טוסו להתחתן באמת במדינות המאפשרות זאת (או אולי תביאו אונייה עם דגל מלטה לנישואין 23 מייל ימי מתל אביב) ותחליטו על יום אחד בו יגיעו עשרות זוגות להט”ב נשואים טריים עם תעודות נישואין זרות לסניף משרד הפנים, המחוייב לרשום את הסטטוס האישי. באותה הזדמנות כדאי שהזוגות יגישו בג”ץ או תביעה אזרחית להחזרת הוצאות ועוגמת נפש על הצורך לצאת את המדינה על מנת להתחתן בנישואין שהיא רושמת.

  2. אלון סברוני הגב

    שמי אלון סברוני ואני פעיל במאבק כנגד ברית-ההשחתה(מילה).
    אני מתכונן להגיע לטקס החתונה ההמונית במתחם שרונה.
    אני נאבק למען זכיות האדם של כך תינוק חסר ישע שמקריבים אותו בכפייה ובאונס לפטלחן פסיכופטי פלילי פרימיטיבי בו כורתים ממנו את האיבר הכי ארוטי בגופו של האדם.
    זכויות אדם מתחילות ברגע שנולד וולד-אדם, לפני שהוא נאבק על זכותו להגדרה עצמית ולחופש להנות מגופו וזהותו העצמית והמינית ישנה לו הזכות הבסיסית שלא יכרתו מגופו אברים אנטומים טבעיים נורמלים חיוניים שלמים מתפקדים בריאים ומושלמים..
    מעשה פלילי נפשע זה הינו תקיפה בסכין פציעה וחבלה חמורה התעללות והטלת מום ונכות לצמיתות.
    כפי שלידה מוגנת על פי חוק מכריתה באיבר מינה כך גם ילד חייב להיות מוגן על פי שוויון מגדרי ללא אפליה זילזול ביסורייו ורמיסת כבודו כאדם ורמיסת אנושיותו.
    כל ילד וילדה הנושאים צלקת אות קין באיבר מינם הינם קורבנות אומללים שזהותם המינית נשדדה מהם ללא רשותם הסכמתם באכזריות פאנטית מטורפת.

  3. אלון סברוני הגב

    בנוסף לקשיים שאני מתמודד אתם בהפגנותי בציבור בבריונות אלימות ועויינות, עתה נוספה חזית חדשה בה המשטרה מונעת ממני להפגין בציבור.
    היום הגשתי תלונה לנציב קבילות-הציבור כנגד מספר התערבות משטרתית לא מוצדקת שאני רואה בה עויינות על בסיס-אישי.. ומעתה אצטרך לתאם עם כל מארגני הארועים ברחהי הארץ הקיץ הזה כדי לסמוך לאישורם ידיעתם והסכמתם להשתתפותי בהפגנות ועצרות למינהם.
    הנני מודאג שכל קין מקומי יחליט על דעת עצמו להשתיק אותי ולהצר את פעילותי.
    בברכה אלון סברוני facebook alon sivroni.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן