fbpx

חוזרים לרחובות: ארגוני הקהילה יקיימו מפגן תמיכה בקהילה הגאה

בעקבות ההתחייבויות הקואליציוניות שכוללות פגיעה מופגנת בזכויות להט"ב, ובעקבות ההתבטאויות הקשות של גורמים רבים בקואליציה הנכנסת, הודיעה האגודה על קיום מפגן תמיכה בקהילה הגאה בשיתוף הארגונים | "קו אדום לשנאה ולאפליה"
קו אדום לשנאה

ארגוני הקהילה הגאה הודיעו הערב על קיום מפגן תמיכה בקהילה הגאה מחר, יום השבעת הממשלה החדשה.

המפגן יערך בשעה 18:00 בקריית הממשלה בת”א, תחת הכותרת “קו אדום לשנאה ולאפליה”, בשיתוף האגודה, איגי, חוש”ן, חברותא, מעברים לקשת הטרנסית וLGBTech.

“מאז הבחירות נתקלנו בעקירת סמכויות ממשרד החינוך והעברתן לידי מפלגה שמבקשת להילחם בלהט”ב, התחייבות קואליציונית לשנות את חוק איסור אפליה כדי שעסקים יוכלו להפלות להט”ב, רשימות שחורות של להט”ב בתקשורת והתבטאויות מזעזעות של שותפים בכירים בקואליציה”, מסרו באגודה, “מול נסיונות מוצהרים וקונקרטיים לפגוע בחיים שלנו – זה הזמן לומר באופן שלא משתמע לשתי פנים: לא נהיה אזרחים סוג ב׳ ונילחם על המקום שלנו במדינת ישראל”.

“אחרי שמפקירים את הזכויות שלנו, מנסים להחזיר אותנו לארון ומדירים אותנו מהמרחב הציבורי, זאת השעה של כולנו, חברי חברות הקהילה הגאה וכל מי שתומך בישראל שיווניות וסובלנית לעמוד בקול ברור נגד האפליה והשנאה”, מסרה הילה פאר יו”ר האגודה למען הלהט”ב, “אני קוראת לכל הציבור הישראלי להגיע ולהתנגד לנסיונות מוצהרים וקונקרטיים לפגוע בזכויות שלנו. זה הזמן להביא את הילדים, ההורים, האחים והחברים- וכל מי שתומך בשוויון ומתנגד לאפליה ולמחיקת הזהות שלנו. לא נהיה אזרחים סוג ב׳ ונילחם על המקום שלנו במדינת ישראל”.


 

עוד בנושא:  בג"ץ קבע פה אחד: על המדינה לרשום זוגות נשים כאמהות בתעודות הלידה של ילדיהן המשותפים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן