fbpx

חוזרים לצעוד – רשימת מצעדי ואירועי הגאווה 2022

אחרי שנתיים של ארועי גאווה וירטואלים, הגאווה חוזרת לרחובות. מאילת ועד קצרין, קבלו את רשימת אירועי הגאווה לשנת 2022 – אייטם מתעדכן – תעשו קופי פייסט/גזור ושמור/רענן והתעדכן ושיהיה חגאווה שמח
pride22

עשרות ארועים, מקצרין בצפון ועד אילת בדרום, יצבעו את ישראל בצבעי הגאווה. וודג’ מזמין אתכם להתעדכן בתאריכי המצעדים והארועים ולהגיע לחגוג, למחות ולהרים. הרשימה תתעדכן בהתאם לפרסומים הרשמיים של מארגני האירועים.

02.06- מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים

מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים יערך השנה ביום חמישי, 2.6.2022 ויהיה בסימן 20 שנה למצעד הראשון שהתקיים בבירה. את המצעד מפיק כמדי שנה הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות והוא ישמש כיריית הפתיחה לאירועי חודש הגאווה בישראל.

15:00 – פתיחת שערים – התכנסות והפנינג גאווה בגן הפעמון. במקום יהיו דוכנים, עמדת בידוק למחלות מין, מתחם שקט, מתחם לילדים.

16:30 – במת פתיחה בגן הפעמון – הקראת “תפילת הדרך” ונאומים פוליטיים – את הנאומים תפתח שרת התחבורה, מרב מיכאלי ואחריה ידברו השרים ניצן הורביץ ומירב כהן. לאחר מכן יוזנק המצעד על ידי שגרירי קנדה והולנד

17:00 – הזנקה –מסלול המצעד: מגן הפעמון לכיוון כיכר פריז, דרך הרחובות קינג ג’ורג’, הלל, מנשה בן ישראל ועד לגן העצמאות.

19:00- במת הסיום בגן העצמאות – מנחת במת הסיום תהיה אשת התקשורת, שיר ראובן ועל הבמה יופיעו: הזמרת רונה קינן, הראפרית אקו, הזמר והשחקן שחר טבוך והזמרות שי המבר ודניאלה ספקטור. בנוסף יתקיים נאמבר מיוחד שמביא על במה אחת את מלכות הדראג שהיו פעילות בירושלים וביניהן –  דיווה די, גלינה פור דה-ברה, קיארה, הקינג פלואיד סנואו, ליידי די ואלקטרה איוול. לצידם ינאמו אורי בנקי, פעיל הקהילה הגאה עומרי פיינשטיין וד”ר רויטל ארבל מועדת סל הבריאות.


07.06- אירוע הגאווה ברעננה 

חודש הגאווה והסובלנות 2022, יצוין ברעננה בשלל אירועים, פעילויות ומפגשים, שיתקיימו בסימן ערך השוויון, הקבלה וההכלה החברתית.

במרכז האירועים, מצעד הגאווה והסובלנות רעננה, שיתקיים זו השנה השלישית בעיר, בהשתתפות תנועות הנוער. המצעד יתקיים ביום ג’ 7.6.22, החל מהשעה 17:30, ויצא מנקודת המפגש ברחוב הנשיאים פינת אחוזה, לצעידה לאורך רחוב אחוזה.
המצעד, במעמד ראש העיר רעננה חיים ברוידא, יתקיים באווירה ססגונית, בלווי מוסיקה מאת הדי. ג’י מורן סינגולדה, וייחתם בעצרת שתתקיים ברחבת הגלגליות בפארק רעננה כמו כן, עמדו דוכני הסברה של ארגונים להט”בים.


08.06 – אירוע הגאווה קצרין 

אוטובוס הסרטים מגיע לערב גאווה בקצרין גולן. הערב יפתח עם מופע סטנדאפ של רותם בן נמר, ולאחריו הקרנת סרטים גאים קצרים מפסטיבל הסטודנטים הבינ”ל. במרכז האירוע הקרנת הסרט “האופה מברלין”.

איפה ומתי: מרכז הצעירים קצרין, החל מהשעה 20:00


09.06- אירוע גאווה מרכזי בשוהם

שבוע הגאוה בשהם יתקיים בסימן גאווה במוזיקה ויכלול תערוכת מוזיקאים להט”בים, תערוכת דגלי גאווה, ושיחות קפה עם דניאל מורשת ונציגי איגי.

ארוע הגאווה המרכזי של שהם הוא ערב עם היוצר נעם חורב, שיספר על הסיפורים מאחורי השירים. הערב יתקיים ביום חמישי 9.6 במרכז לאמנויות הבמה.

לחוברת המידע של שבוע הגאווה בשהם


09.06- בני שמעון

השקת תערוכת האמנות החברתית “גוונים של גאווה”, בהשתתפות הזמרת אתי ביטון, השחקן אורן אטיטס והשחקנית רעות גיל. התערוכה תוצג במשך כשבועיים במרכז הצעירים.

איפה ומתי: מרכז הצעירים בקיבוץ שובל, החל מהשעה 20:00.


10.06- מצעד הגאווה בתל אביב

במת ההזנקה של המצעד, תחל בשעה 10:00 באזור ההתכנסות בסמוך לספורטק. בשעה 12:00 יצאו הצועדים במסלול המצעד ממתחם הספורטק לאורך דרך רוקח, עד לסיום בגבעת המופעים בגני יהושע (פארק הירקון).

לאורך המסלול תוצבנה משאיות עם מגוון דיג’יים. בגבעת המופעים בפארק הירקון יתקיים אירוע השיא, בהשתתפות מיטב האמנים, ובו יהיו 2 במות ענק.

בל אגם ומגי אזרזר ינחו את המופע ובין האמניות והאמנים המובילים שיופיעו על הבמה המרכזית במסיבה הענקית שתערך בסיום המסלול בגבעת המופעים בגני יהושע יהיו אגם בוחבוט ושחר סיאול, אנה זק, האחיות קרקולי, הראל סקעת, ואלרי חמתי, זהבה בן, יסמין מועלם, מיכאל בן דוד , נונו, נסרין קדרי ודניאל גבאי, רביב כנר ולירן דנינו, רוני דואני ועוד.

איפה ומתי: ספורטק ת”א החל מהשעה 10:00

10.6 – מצעד הגאווה האלטרנטיבי ת”א

מצעד הגאווה האלטרנטיבי יצעד במרכז העיר כמחאה על שינוי מסלול המצעד העירוני. הצועדים יחלו בצעידה בשעה 11.00 מכיכר דיזנגוף לכיוון צפון עד לשדרות רוקח. הצעידה תתבצע על המדרכה תוך ציות לתמרורוים וללא חסימת התנועה, עד לפניה מזרחה כדי להיתחבר לאירוע העירוני ספורטק-גני יהושוע. הביאו דגלים. משרוקיות .שלטים. דרבוקות ומגאפונים.

איפה ומתי: כיכר דיזינגוף ת”א החל מהשעה 11:00


16.06- מצעד הגאווה בבאר שבע

17:00 – פתיחת שערים והתכנסות ליריד הפתיחה של המצעד במרכז ח”ן ברחוב ביאליק 26 הכולל דוכנים, אורחים, תקשורת, מופע פתיחה ועוד הפתעות.

18:20 – נאמבר פתיחה של עליזה וון ג’ורה המלכה ונאומי פתיחה של נציגי הקהילה.

18:45 – עליזה מזניקה את המצעד, צועדות בגאווה על רחוב ביאליק, דרך המשחררים לרחבת העירייה.

20:00 – אירוע מרכזי ברחבת העירייה בהנחייתה של האחת והיחידה סלין לה דיווין.


16.06- פסטיבל הגאווה ברמת גן

אירועי הגאווה 2022 ברמת גן ימשכו שבוע ימים ויכללו מסיבת בריכה מטורפת, ערב של סרטים גאים, סיור רומנטי בספארי, אירועים למשפחה ולילדים וכמובן, האירוע המרכזי ביום חמישי עם הופעות והרמות עד אור הבוקר.


16.06- הפנינג גאווה בכפר סבא

הפנינג גאווה במדרחוב ירושלים יחל בשעה 16:30 עם פעילויות לילדים ומופע סטנדאפ מוזיקלי חובק עולם. ומיד לאחריו מסיבה לנוער בהנחיית נבו עמרני.

איפה ומתי: מדרחוב ירושלים, החל מהשעה 16:30

אירועים נוספים בכ”ס:


21.06- אירוע גאווה מרכזי בגבעתיים

אירועי הגאווה בגבעתיים יערכו בין התאריכים 19-24.6.22 ויתקיימו מגוון אירועים ססגוניים לילדים, למבוגרים ולכל המשפחה.

אירוע השיא של שבוע הגאווה, יתקיים ב-21.6 – מסיבת גאווה ברחבת תיאטרון גבעתיים, בה יופיעו אמניות הדראג הבלתי נשכחות, בניצוחו של דניאל מריומה; סלין לה דיווין, קריסטינה פוקס, קימברלי סוואן, ולאחר מכן תיערך מסיבה עם D.J דלית רצ’סטר.

איפה ומתי: רחבת התאטרון, החל מהשעה 20:00

אירועים נוספים בגבעתיים:


22.06 – פיקניק גאווה בפתח תקווה

פיקניק המשפחות של גאוווה במושבה – מפגש קהילתי למשפחות גאות ולכולם.ן.

איפה ומתי: פארק יד לבנים, קרית המוזיאונים. החל נשעה 17:00

 


22.06- הפנינג משפחות ביהוד מונוסון

אירוע לכל המשפחה עם סדנת קצב, שעת סיפור, איפור פנים, יצירה ועוד.

איפה ומתי: גינת אוקלהומה, החל משעה 16:30

אירועים נוספים ביהוד מונוסון:


23.06- אירוע גאווה מרכזי בעפולה

בירת העמק עולה על עקב ומרימה חגיגה של יצירה מקומית ואהבה לכל המשפחה, עם מלכות דראג, הופעות של אמנים מקומיים, תחנות לילדים, DJ וריקודים, עמדות אוכל ושתיה, תחנות של ארגוני הקהילה וכללל מה שאנחנו צריכות כדי לחגוג את עצמנו יחד

איפה ומתי: האוהל, הפארק העירוני עפולה, החל משעה 18:00


23.06- מצעד הגאווה באשדוד

הפנינג גאווה וצעידה באשדוד 2022 בהפקת החברים והחברות בגאווה אשדודית עם דוכנים צבעוניים, מתחמי נוער ופעילות למשפחות, הופעה לייב של חי.ה – אנסמבל מזרחי להטבי, הופעה של רז פרי ותקלוטים מהעמדה עם אוראל מרקוביץ׳

איפה ומתי: רחבת העירייה החל מהשעה 18:00


23.06- מצעד הגאווה ברמת השרון

אירוע הגאווה של רמת השרון יתחיל בתהלוכה שתצעד מכיכר העירייה ועד לפארק הנצח. בפארק עצמו יתקיים הפנינג גאווה עם הופעות של אלה לי ותום שנייד.

לוח זמני המצעד:
10:30 – התכנסות בכיכר העירייה ותחילת התהלוכה
12:00 – הופעה של אליה לי
13:00 הופעה של תום שנייד


24.06- מצעד הגאווה בחיפה

מצעד הגאווה ה- 15 בחיפה יכלול מסיבות והופעות של מיטב האמנים: הראל סקעת, נונו ושחר טבוך, לצד אמנים, מנחים, מופעי דראג ודיג׳יים חיפאיים. המצעד מתקיים בהובלת “בית הקהילות” אשר משמש בית לכל הקהילות הגאות בחיפה ומקיים פעילויות מגוונות לבני כל הגילאים לאורך כל השנה.

לוח זמני המצעד:
10:00 התכנסות בצומת שד’ מוריה-צפרירים.
11:30 התחלת המצעד מצומת צפרירים לאורך שדרות מוריה ועד לגן האם, בליווי משאית עם מוסיקה.
13:00 פתיחת אירוע הגאווה בגן האם בהשתתפות: הראל סקעת, נונו ושחר טבוך.

24.06- משט הגאווה בכנרת

במועצה האזורית עמק הירדן יציינו את חודש הגאווה הבינלאומי במספר אירועים, ביניהם משט הגאווה הגדול ביותר בישראל. בשעה 7:00 יזניק עידן גרינבאום ראש המועצה את המשט בהשתתפות צפויה של מעל ל-200 משתתפים בסירות דרגון, מפרשיות וקיאקים.
טרם ההזנקה, תלבש כל סירה צבע חולצה אחר מצבעי דגל הגאווה והמשט הססגוני שיצבע את הכנרת בשלל הצבעים ייצא מהימייה בעמק הירדן לכיוון חוף צמח ובחזרה. הקהל מוזמן להגיע ולעודד.

בין האירועים הנוספים בעמק הירדן שיתקיימו בשבוע הבא: הטקס המסורתי של הנפת דגל הגאווה על ידי ראש המועצה האזורית, הפנינג משפחות בבית גבריאל הכולל הפעלות, משחקים, דוכני יצירה והצגת ילדים והופעה של הראל סקעת בגן האגם בבית גבריאל.

אירועים נוספים בעמק הירדן:


24.06- הפנינג הגאווה בקריית אונו

בקרית אונו חוגגים גאווה בהפנינג מלא הפתעות לכל המשפחות
החל מהשעה 17:00 הפנינג והפעלות לילדים, ויריד ארגוני גאווה המתקיים במקביל, ובשעה 20:00 במה פתוחה בהובלת הצוללת האדומה.

איפה ומתי: הספרייה העירונית, המייסדים 5, החל מהשעה 17:00


24.06- אירוע הגאווה המרכזי בראשון לציון

עיריית ראשון לציון, החברה העירונית, הקהילה הגאה בראשון לציון ומתנ”ס שיכוני המזרח גאות להציג: ראשון לציון היא עיר שווה לכל תושביה!

לוח זמני המצעד:

12:15 התכנסות במכינה הקדם צבאית של איגי – אחד העם 7
13:15 תחילת המצעד
14:00 מופע מרכזי ברחבת בניין העירייה, רחוב הכרמל 20, ראשון לציון

מה בתוכנית?
הופעות של רוני דואני (סופרסטאר) ואלה לי האגדיות, מופע מטורף של מלכות הדראג יוסלה, ליזי לה בל, טקילה קוסטר וגלינה פור דה ברה, הזמרת יערית אברהמי. על העמדה די ג’יי מור אופפר. מתחם נוער ומתחם משפחות עם הפעלות מיוחדות לילדים, דוכנים, מרצ’נדייז גאווה ופוד טראק.


26.06- הפנינג גאווה בגבעת שמואל

הפנינג גאווה למשפחות העיר


26.06 – אירוע הגאווה בהרצליה

הרצליה תחגוג טת חודש הגאווה במגוון אירועים – הרצאות, מפגשי יוצרים, הופעות דראג, פסטיבל סרטי גאווה בסינמטק הרצליה, מסיבת להט”ב זהב וטורניר כדורגל גאה.

ב26.6 יתקיים אירוע הגאווה המרכזי של הרצליה, ארוע גאווה בפארק. פיקניק משפחות והופעות בפארק הרצליה עם הופעה של רן דנקר ומסיבת ריקודים עם DJ דלית רצ’יסטר. בפיקניק יוצבו עמדות פודטראקס ועמדות יצירה ואיפור לילדים.

איפהֹ ומתי: פארק הרצליה, החל משעה 18:00


30.06- מסיבת הגאווה בחריש


30.06- אירוע הגאווה במודיעין

אירוע השיא של חודש הגאווה במודיעין – המסיבה הגדולה ברחבת קניון עזריאלי
פותחים חזק עם מגוון אירועים של אגף נוער וצעירים ואז ממשיכים חזק יותר עם אגם בוחבוט שעה 18:00 שתיקח אותנו עד קצה השמחה והקשת.

ארועי גאווה נוספים במודיעין-מכבים-רעות:


01.07- מצעד הגאווה במצפה רמון

לכבוד הרוחות החדשות המנשבות באוויר נתכנס כדי לחגוג את חג הגאווה והסובלנות במצפה רמון. נצעד ברחובות היישוב כדי להפיץ מסר של אהבה, תקווה וריבוי צבעים, צורות, מינים וקיומים. בסיום המצעד נתכנס למסיבה מהממת ברובע דרכי הבשמים.
בהמשך היום נלך לטקס קבלת שבת בחוות צל מדבר על מצוק מכתש רמון ובלילה – מסיבה כמיטב המסורת!

*פרטים על שאר האירועים לאורך סופ״ש הגאווה יתפרסמו בהמשך

איפה ומתי: המרכז המסחרי מצפה רמון בשעה 10:00


01.07- פיקניק משפחות בנתניה

דוכני הסברה, הפעלות והופעות  לכל המשפחה.

איפה ומתי: מתחם פיאנו, רח’ שושנה דמארי 10 נתניה, החל מהשעה 15:00

אירועים נוספים בנתניה: 


14.07- מצעד הגאווה ברחובות

ב-14.07.2022 מצעד הגאווה ברחובות חוזר בפעם החמישית, לצעידה צבעונית עם תופים ומגפונים. ובסיום המצעד התכנסות לרחבת הבמה המרכזית, שם יחכו דוכני הסברה ומכירה קהילתיים, תיקלוטים וריקודים, אמנים.ות אורחים.ות מקומיים וגדולים ומפתיעים כאחד.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן