fbpx

חובה להכניס את נושא הלהט”ב הערבי לסדר היום

מוחמדוערי (2)

מוחמד וערי


כל חיי הייתי פעיל במסגרות חברתיות, וכיום אני מתנדב במספר ארגוני הקהילה – אני שותף בהקמת קבוצת ‘אלוואן’ (קבוצה לנוער ערבי גאה באיגי) ופעיל במחלקות המשפטית והדיגיטלית של האגודה, ואני רואה ערך רב בהרחבת תרומתי לפעילות האגודה ככלל והחיבור לאוכלוסיה הערבית בפרט.

כאזרח ערבי שגדל במזרח ירושלים, אני מאמין שחובה להכניס את נושא הלהט””ב הערבי לסדר היום של האגודה , זו אוכלוסייה משמעותית וחשובה במדינת ישראל שכרגע לא מקבלת מספיק תעדוף גבוה, ולכן יש לקחת אותה בחשבון במועד קבלת ההחלטות, בכל נושא ובכל דיון.
אני רוצה להיות חבר ועד גם כדי להציג את המגוון בחברה הישראלית בכלל והערבית בפרט, ולהציג אותה לכלל הציבור.
פעלתי בשנה האחרונה כמתנדב בזירה של הקהילה הגאה, יש לי היכרות עם הגורמים הפועלים בארגונים והעמותות, אני בטוח שתהיה לי השפעה חיובית על האגודה.

גדלתי בסביבה שלא דיברו בה כלל על הקהילה הגאה או להיות שונה. חשוב לי לקדם פרויקטים שיקרבו את הקהילה לאוכלוסייה הערבית, תוך כדי חיבור לערכים והתאמה לאוכלוסייה הערבית

כילד ראיתי איך מזלזלים בלהט””בים בבתי ספר, או איך להט””בים נתפסים בעני ילדים ואנשי חינוך, ולכן הייתי רוצה לקדם יחד עם משרד החינוך ואנשי חינוך פרויקטים להעלאת מודעות של קבלת האחר והקהילה הגאה באוכלוסייה הערבית.

כצעיר גדלתי במקום שאין בו סובלנות או אפילו הכרה בקיום הקהילה הגאה, ולכן אפעל לשנות מציאות זו, ליצר חברה ערבית מקבלת ואוהבת יותר לכל גווניה וצבעיה.



רוצות.ים לדעת עוד על מוחמד ועל התכניות שלו לאגודה? דברו עם מוחמד בעמוד המועמד.ת:

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן