fbpx

השיר הישראלי לאירוויזיון דלף לרשת – והקפיץ את ישראל בטבלת ההימורים

גרסת דמו של השיר הישראלי לאירוויזיון בביצוע נטע ברזילי שדלפה לרשת חושפת שיר ייחודי בסגנון יפני. האם זה יהיה השיר שיחזיר את האירוויזיון לישראל אחרי 20 שנה?
netta toy
צילום: כאן תאגיד השידור הישראלי

במהלך שעות הלילה, קצת פחות מ-24 שעות ממועד השקתו הרשמית של השיר והקליפ, דלפה גרסה של השיר TOY – השיר הישראלי לאירוויזיון בביצוע נטע ברזילי והלופר.

השיר הקצבי כולל בתוכו אלמנטים יפנים, שבאים לידי ביטוי גם במילים, בשילוב עם הדאנס המקורי של נטע ועם צלילים ים תיכוניים. גם בגזרת המילים נרשמו איזכורים לתרבות היפנית (פיקאצ’ו), רמיזות להישגים הישראלים (וונדר וומן), וגם קצת קרקורים שכבר זיכו את ברזילי בתואר the queen of chickens בקבוצת הפייסבוק העולמית של מעריצי התחרות.

הגרסה, שלא ידוע עדיין האם היא הגרסה האחרונה, פורסמה בבלוגים שונים מהעולם המסקרים את התחרות וזכתה לתגובות מגוונות, ותוך מספר שעות כבר הושמע במועדונים שונים.

בקרב המעריצים הישראליים נרשמה הפתעה מהסגנון יוצא הדופן, שרבים מאמינים כי הוא יבלוט במיוחד השנה לאור השירים שפורסמו עד היום, שנשמעים רובם אותו הדבר, לצד דאגה וחשש שהשיר הישראלי יהפוך להיט בקרב מעריצי התחרות האדוקים, אך יהיה קשה לעיכול עבור רוב המצביעים מיבשת אירופה.

הבחירה של נטע ברזילי לביצוע השיר הישראלי זכתה לבאזז גדול והביאה את ישראל למקום השביעי בטבלת ההימורים עוד לפני שהשיר פורסם, ופרסום גרסת הדמו הביא לקפיצה נוספת בטבלאות ההימורים.

השיר והקליפ ייחשפו באופן רשמי הערב בשעה 21:00 בכאן תאגיד השידור הישראלי.

בינתיים, תוכלו להאזין לגרסת הדמו כאן:

עוד בנושא:  צפו בקליפ הרשמי לשיר הישראלי לאירוויזיון 2018

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן