fbpx

הקרנת טרום-בכורה לסרט “ג’ודי – מעבר לקשת” בארוע הגאלה השנתי של פסטיבל הקולנוע הגאה

ב-29/1 יערוך הפסטיבל את אירוע הגאלה השנתי והמסורתי שלו בסינמטק תל אביב, במסגרתו יוקרן בהקרנת טרום-בכורה הסרט "ג'ודי - מעבר לקשת" | כל הכנסות הארוע יוקדשו לפעילותו של פסטיבל הקולנוע הגאה ברחבי הארץ
tlvfest2020

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה הוא מפגש תרבותי ייחודי הנערך מידי שנה בסינמטק תל אביב. במהלך עשרת ימי הפסטיבל, אשר חופף בזמנו לשבוע הגאווה בחודש יוני בתל אביב, משולבות הקרנות למגוון סרטים שרובם אינם מגיעים להפצה בישראל. בעולם מתקיימים מעל ל-200 פסטיבלי קולנוע להט”בים, כשפסטיבל הקולנוע הגאה בישראל נבחר ע”י מגזין הקולנוע החשוב Indiewire לאחד מעשרת הפסטיבלים הלהט”בים המובילים בעולם לשנים 2014 ו-2015.

השנה יחגוג הפסטיבל 15, וכחלק מהמעמד המרגש מתכנן להביא את הוליווד לתל אביב: שחקנים להט”בים מהוליווד המשתתפים בימים אלו בסדרות טלוויזיה מאוד מצליחות, מלכות דראג מובילות, אייקוני תרבות קוויריים אגדיים וכמו כן סרטים מעולים ששוריינו להקרנות בכורה ארצית מפסטיבל ונציה 2019 ,סאנדנס 2020 וברלין 2020 – ועוד הפתעות שאנחנו מתרגשים לחלוק איתכם.

ב-29/1 יערוך הפסטיבל את אירוע הגאלה השנתי והמסורתי שלו, בסינמטק תל אביב.

בשעה 20:00 ייערך קוקטייל חגיגי באדיבות סנגריה לולאה וג׳ין מרטין מילר׳ס, כשעל המוזיקה תהיה מופקדת DJ אליוט האגדית.
בשעה 21:00 יתקיים טקס חגיגי בהנחיית גל אוחובסקי וטלולה בונט, כשלאחר מכן גלינה פור דה ברה תערוך הופעת מחווה לג’ודי גרלנד.

בהמשך הערב תיערך הקרנת טרום-בכורה לסרט “ג’ודי – מעבר לקשת”, שזיכה את רנה זלווגר בתפקיד הראשי בגלובוס הזהב רק לפני ימים אחדים. כך יש לכם/ן הזדמנות לצפות בסרט לפני כולם.

רדופה על ידי זיכרונות ילדותה כדורותי מ”הקוסם מארץ עוץ” ונעוריה שאבדו בהוליווד, מגיעה ג’ודי גארלנד להופיע בלונדון. קולה אמנם נסדק אך נוכחותה הדרמטית מורגשת יותר מאי פעם. ג׳ודי, בגילומה הנוגע ללב של רנה זלווגר – נקרעת בין רצונה להיות בבית עם ילדיה לבין הצורך להתפרנס ולהיות נאהבת. פעם אחר פעם היא מתרסקת על סלעי המציאות האכזרית כל כך כלפי מי שכוכבם דועך רק קסמה ושנינותה מסייעים בעדה למצוא בעצמה את הכוח להמשיך, כל עוד זה אפשרי.עם שיריה המוכרים, ביניהם ”אי שם מעבר לקשת” האלמותי, חוגג הסרט את קולה, אהבתה וכשרונה הייחודי של ג’ודי גארלנד, אך גם כואב את מחיר הצלחתה של מי שהייתה – ובעיני רבים עודנה – אמנית הבמה הגדולה בעולם.

כל הכנסות הארוע יוקדשו לפעילותו של פסטיבל הקולנוע הגאה. בעזרת רכישת הכרטיסים לאירוע הגאלה יוכל הפסטיבל להציג את סרטי הפסטיבל ברחבי הארץ: חיפה, ירושלים, באר שבע, חולון, הרצליה, שדרות, ראש פינה, פרדס חנה/כרכור, מועצת אזורית עמק הירדן ובקרוב מאוד גם באירוע ראשון בנתניה, ולהמשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב: לתמוך ביוצרות, ביוצרים וביצירות להט”ביות, לעזור בקידום היצירות בחו”ל ולעודד את קרנות הקולנוע להשקיע בסרטים ישראלים גאים.


אירוע הגאלה השנתי של פסטיבל הקולנוע הגאה | 29.1.20 בשעה 20:00 | סינמטק ת”א

עוד בנושא:  סופ"ש של קולנוע גאה בסינמטק ת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן