fbpx

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה מסכם שנה

בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה מסכמים שנה ומתחילים לעבוד על שנת 2021. זו הזדמנות מצוינת (ואחרונה) ליהנות מכמה מסרטי הפסטיבל במחיר הנחה מיוחד
tlvfest2020

גם הקורונה לא מנעה מהפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה להמשיך להיות נוצץ וזוהר מתמיד עם מעל ל 100 סרטים בינלאומיים ארוכים וקצרים, מרביתם מפסטיבלי הקולנוע המובילים בעולם (קאן, ונציה, ברלין, טורונטו ועוד) ועם מעל ל- 70 סרטים ישראלים בבכורות ארציות ועולמיות.

מעל 20 שיחות זום עם אנשי קולנוע מהארץ ומהעולם (ברזיל, מקסיקו, גרמניה, שבדיה, שוויץ, קנדה, ארה”ב ועוד) כאשר הבולטים בהם היו כוכב הקולנוע והטלוויזיה, זאכרי קווינטו (“הבחורים שבחבורה” של נטפליקס, ספוק מסרטי “מסע בין הכוכבים” וסיילר מהסדרה “גיבורים”). קווינטו קיים שיחה באורך 50 דקות וענה על שאלות הקהל.

השחקנית המועמדת לשני פרסי האוסקר ג’קי וויבר (“אופטימיות היא שם המשחק”, “ממלכת החיות”) הגיעה לשאלות תשובות עם צוות הסרט בכיכובה “אמא מרימה” וכמובן רבקה מיכאלי, מורן רוזנבלט ועירית קפלן כוכבות סרטה של שיראל פלג “חתונה עם סבתא”, הגיעו לשאלות תשובות.



אחרי ההצלחה הגדולה הפסטיבל ממשיך לפעול דרך ספריית האונליין שלו ומאפשר לצפות בסרטים מובילים מהפסטיבל האחרון כמו דרמת בית הכלא הנועזת שהוקרנה בפסטיבל ונציה, “הנסיך”, סרטו החדש של הבמאי עטור הפרסים והשבחים, קסבייה דולן, “מתיאס ומקסים” שהגיע אלינו מפסטיבל קאן או הסרט שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר השנה בפסטיבל – “שפה משותפת” של הבמאית/תסריטאית/עורכת ושחקנית ראשית איזבל סנדובל. סרט שבארה”ב ובארצות שונות בעולם שייך לנטפליקס ובישראל הזכויות שייכות לפסטיבל הקולנוע הגאה.

למי שפספס כמה מהסרטים שהופיעו השנה בפסטיבל, קבלו המלצות על סרטים שעוזבים אותנו ביום חמישי הקרוב ה-31 בדצמבר. בימים הקרובים תוכלו להמשיך וליהנת מצפייה בסרטי הפסטיבל במסגרת ספריית ה-VOD של הפסטיבל. לשימושכם – קוד הנחה TLVFEST18‎ לכל הסרטים המופיעים בספריית האונליין המעניק צפייה בעלות 18 ש”ח.

בלי לשמור טינה – המתאר את סיפורם של פליטים הומואים מאירן בגרמניה. הסרט הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל ברלין 2020 וזכה בתחרות הטדי היוקרתית בפרס הסרט הטוב ביותר ובפרס הקהל.

נברלנד – הזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע הגאה 2019. המתאר סיפור אהבה בין בחור הסובל מהתקפי חרדה לאמן צעיר אותו הוא פוגש בווידאו צ’אט ארוטי. הסרט זכה בשלושה פרסי האקדמיה האוסטרית לשחקן משנה, צילום ועריכת סאונד.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

סיפורו של מגזין Curve – מביא אל המסך את סיפורה המרתק של פרנקו סטיבנס, המייסדת של מגזין Curve, אחת הנשים המשפיעות ביותר בהיסטוריה על התרבות והתקשורת הלסבית.

הדילמה של התשוקה – סרט תיעודי מבדר, מרגש, מעצים ורדיקלי, המביא את סיפורן של ארבע נשים, שמנפצות מיתוסים ושקרים בנוגע לתשוקה ומיניות נשית, הגוף הנשי ובסופו של דבר כוחן של נשים.

שבע עשרה – סרטה של הבמאית מוניה ארט זכה בפסטיבל Max Ophüls בפרס השחקנית הטובה ביותר לאליזבת’ ווביטש ובפרס הסרט הטוב ביותר. דרמת נעורים לסבית המתארת את ההתרחשויות בשבועות האחרונים לפני היציאה לחופשת הקיץ.

 


בפסטיבל הקולנוע הגאה מתכננים אירועי אונליין מפתיעים נוספים בחודשים הקרובים, אז אנחנו ממליצים בחום להצטרף לרשימת התפוצה או ל- WhatsApp של הפסטיבל ולקבל את המידע לפני כולם.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן