fbpx

הפטריוטים האמיתיים: דגל גאווה ענק נתלה מול אולפני ערוץ 14

עשרות צעירים ממודיעין מחו הבוקר מול אולפני ערוץ 14 בעקבות הכתבה שתקפה את מאבק קהילת הלהט"ב לשוויון זכויות | "בחרו להשתמש בבמה שניתנה להם בכדי להפיץ תעמולה שנאה, הגענו להבהיר שאין לכך מקום בעיר שלנו"
מחאה מול ערוץ 14

בשבועות האחרונים זוכה ערוץ 14 לכותרות, בעיקר בשל פרסום כתבה במגזין הערוץ. תחת הכותרת “להט”ביסטן”, תקפה והשחירה דלית לאוב-סוטר את המאבק הלהט”בי בישראל והשוותה את הקהילה הגאה לארגון טרור החולש על השיח התקשורתי בישראל ומכריח את המדינה כולה ליישר קו עם האג’נדה שלו.

אחרי הגינויים ברשתות החברתיות, שהעניקו למגישי הערוץ עוד כמה דקות של תהילה, מגיע תורה של מחאה פיזית מול אולפני הערוץ במודיעין.

הבוקר הפגינו עשרות צעירים מהעיר מודיעין מול אולפני ערוץ 14. הצעירים תלו דגל גאווה ענק מחוץ לאולפנים והניפו שלטים בהם נכתב: “מודיעין אומרת לא ללהט”בופוביה”.

את המחאה הוביל אור גרינפלד, חבר מועצת העיר, מחזיק התיק לשוויון חברתי ומגדרי ומייסד תנועת “אנחנו הצעירים” במודיעין.

“הגענו היום לאולפני ערוץ 14, תושבות ותושבי העיר, כדי למחות על המסר הבעייתי והמשסה שיצא מהאולפנים”, אמר גרינפלד, “תושבי מודיעין-מכבים-רעות לא מוכנים לקבל את המסרים האלו ואומרים לא מוחלט ללהט”בופוביה. אירועי חודש הגאווה הם לא רק שמחות ומצעדים, אלא גם נועדו להזכיר שיש קהילה שלמה שעדיין נאבקת יום יום על זכויותיה. ערוץ 14 בחר לנצל את הבמה שניתנה לו בכדי להפיץ תעמולת שנאה, ולכן הגענו הבוקר בכדי להבהיר לקברניטי הערוץ שאין מקום ללהט”בופוביה בעיר שלנו”.

גרינפלד לא לבד, המחאה קיבלה תמיכה גם מפוליטיקאים מחוץ לעיר, כך למשל חן אריאלי סגנית ראש עיריית תל אביב ויו”ר האגודה למען הלהט”ב לשעבר אמרה: “תעמולת ההסתה של ערוץ 14 היא גילוי שנאה ודמוניזציה מתוך פחד. להט”בופוביה היא איננה עמדה או דעה, ויש לאסור אותה בחוק כמו כל גילויי שנאה אחרים. מופרך שערוץ שפועל בשם ערכי היהדות מפעיל הסתה ומכשיר אלימות כלפי קהילה שלמה בישראל. האחריות שלנו כקהילה היא אל מול מי שנחשף לדברי השטנה האלה ומאמין להם”.

“שמחים לראות עוד ועוד ישראליים שמוחים ואומרים לא לשנאה ולהסתה נגד הקהילה הגאה”, מסרו באגודה למען הלהט”ב, “החברה הישראלית לא תקבל ביזוי והשפלה מאורגנים של אוכלוסיה שלמה- לא על גבי עיתונים ולא על המסך. נמשיך להזכיר לאלו ששכחו את הערך הבסיסי ביותר ביהדות ״ואהבת לרעך כמוך״- שאנחנו כאן ובכל מקום כדי שכולנו נחיה בביטחון ובשוויון”.

עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן