fbpx

הליין הא-בינארי חוגג שנה

ליין הא-בינארי חוגג שנה ברייב אלקטרו משובח | "המרחב שאנחנו יוצרים הוא מעין בועה שדוחפת את הא-בינאריות למרכז הבמה ומותחת את הגבולות המגדריים"
אבינארי

האהבה הבוערת למוזיקה הביאה אותנו להקים את ליין המסיבות א-בינארי, וכעת הגיע הזמן לחגוג לו שנה של מוזיקה אהבה ופאן.

החיים עצמם העירו אותנו למציאות וגרמו להתפכחות. בואו נעשה מסיבת יום הולדת שנה ונחזיר את השונה והמיוחד למרכז הרחבה.

המרחב שאותו אנחנו יוצרים הוא מעין בועה שדוחפת את הא-בינאריות למרכז הבמה ומותחת את הגבולות המגדריים. לא עוד חוקים נוקשים שכופים עלינו להראות, להתלבש, לרקוד ולהתנהג בצורה מסוימת, אלא מקום בילוי שמקדש את השונות והמגוון בו כל אחד יכול להגיע ולהתחבר לקהל ולמוזיקה בצורה שהכי מדויקת לו.

כמפיקים של הליין היה חשוב לנו להמציא את עצמנו מחדש ולהגיש לקהל תבשיל שרקחנו מתוך מחשבה ורגש שמניעים אותנו ליצור אווירה חופשית וסקסית אבל גם להעניק תחושת בטחון לבליינים שלנו. הפקה מסוג כזה מורכבת מהרבה חלקים שמשלימים אחד את השני ויוצרים לילה חד פעמי מרגש שמביא את כל מה שאנחנו מאמינים שצריך לכלול רייב אלקטרו משובח. וכך יום אחד לפני כמה שבועות מצאנו את עצמנו משוטטים בתל אביב במטרה לתור אחר מקום עם הרבה אופי שיסכים לנהל אתנו זוגיות פתוחה ולא מחייבת שמקבלת אותנו כמו שאנחנו- ללא הגדרות מיותרות, אוהבי מוזיקה אלקטרונית שמתכנסים ללילה חד פעמי.

המקום הנבחר נמצא באחת הצמתים המרכזיות בעיר. גרם מדרגות ארוך מוביל לאחד החללים המרתקים שפגשנו-חלל אפלולי המורכב מרחבה מרכזית שמסביבה מספר חללי משנה ואולם קולנוע. החלל יעבור בקרוב שיפוץ וישנה מעט את פניו וזו ההזדמנות שלנו לקבל השראה מההיסטוריה המפוארת הספוגה בקירות המקום.

כפי שהקהל שלנו מגוון כך גם הדיג’יז שבחרנו לנגן ברייב. יפתחו את הערב בק טו בק LIOR&EYAL – צמד המטאורים ליאור שניאור ואיל כהן- הזוג הלוהט והמרענן של העיר, שלאט לאט ובמקצועיות רבה מרכיבים סאונד ייחודי משלהם ואחריהם גילי אליאש המוכר והאהוב שמוביל את הסצנה מספר שנים. בנוסף, יארח הא-בינארי לראשונה את הפרויקט HENDRIKXXX200. דניאל הנדריקס יצר את הפרויקט המוזיקלי שלו המפגיש מוזיקת קלאב ואקסטות, גלאם, כאב ורוק’נרול. כחלק מהפרפורמנס ינגן דניאל על הבמה בכלי KEYTAR שהוא סינטיסייזר עליו הוא פורט כמו נבל. הסאונד שמתקבל הוא שילוב של גיטרה חשמלית, קטעים אינסטרומנטליים, לופים מוקלטים ושירה.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

הרייב יתרחש במקביל גם באולם הקולנוע הנטוש, אבל באווירה מעט שונה. ערכנו וידאו ארט וקטעים מסרטים שאנחנו אוהבים שיוקרנו על מסך קולנוע ענק וברקע ננגן סאונדטראק מתאים לאווירה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן