fbpx

הכפילה של ריהאנה מגיעה להופעה חד פעמית בישראל

הכפילה הברזילאית של ריהאנה רוז קוהאן תקיים מופע החד פעמי במסיבת הקראש ביום חמישי הקרוב, במהלכו תשחזר את מופע הסופרבול בליווי 41 רקדני להקת GENESIS MEGA CREW, אלופי הארץ בהיפ-הופ
ריהאנה

הכפילה הברזילאית של ריהאנה רוז קוהאן, מגיעה לישראל להופעה חד פעמית בחסות מותג הטיפוח REBORN ומלון קרלטון תל אביב. ההופעה תתקיים במסגרת מסיבת הענק CRUSH TEL AVIV ביום חמישי הקרוב 30.3.2023, במועדון האומן 17. על העמדה ינגנו שורת די-ג’יים מובילים ובהם איתי גלו, שהפיק את הלהיטים הגדולים ‘מועבט’, ‘פעמון’ ועוד.

קוהאן, שמגיעה לישראל עם צוות שלם הישר מברזיל להופעה חד פעמית כחלק מטור הופעות ברחבי העולם, תשחזר את מופע הסופרבול בליווי 41 רקדני להקת GENESIS MEGA CREW, אלופי הארץ בהיפ-הופ זו השנה השישית ברציפות.

קוהאן במעמד כוכבת עולמית ברשתות החברתיות עם כ-2.5 מיליון לייקים וכחצי מיליון עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם. היא החלה את דרכה כבר לפני כ-12 שנים כשהופיעה בברים שכונתיים כמעריצה של הזמרת לה היא דומה. מאז, פרצה למדינות נוספות ובימים אלה היא משלימה טור הופעות ברחבי העולם. עד כה הופיעה רוז בין היתר בצרפת, ספרד, איטליה, פורטוגל, בלגיה, גרמניה, ארגנטינה, צ’ילה, מקסיקו, בחריין, דובאי ועוד.

“ההופעה בישראל היא ההופעה הראשונה שלי במזרח התיכון והיא צפויה להיות הגדולה ביותר בסבב הנוכחי”, מסרה קוהאן לקראת הגעתה לישראל, “באירופה כבר מכירים אותי ואני רגילה להופיע שם מול עשרות אלפי אנשים, אבל דווקא בגלל זה אני ממש מחכה להופעה בישראל. שמעתי עליה המון ואני עכשיו הולכת להכיר אותה בזכות האירוע המיוחד של קראש תל אביב. אני אסירת תודה על כך” אומרת רוז”.

מפיק האירוע, אליאב בטיטו, משתף כי המגעים להבאתה של רוז החלו בכלל עוד לפני מופע הסופרבול. “למעשה, החוזה הראשוני נחתם עוד לפני המופע. אחרי שראינו את הבאז סביב המופע המדהים של ריהאנה הבנו מיד כמה ההחלטה היתה נכונה. זו זכות גדולה לארח אומן בינלאומי בימים כאלה. יחד עם רוז בנינו את המופע המושקע ביותר בכל הטור שלה. בעיניי זו אמירה חשובה שגם בנושא הזה, חיי הלילה בישראל לא נופלים מאף מדינה אחרת ואפילו מובילים ברמה עולמית”.

לרכישת כרטיסים – כרטיס רגיל החל מ-99 שקלים, כרטיס VIP הכולל מפגש עם רוז- 149 שקלים

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן