fbpx

הטבת מחזות זמר בתאטרון הקאמרי לקוראי וודג’

תאטרון הקאמרי ואתר WDG מזמינים אתכם ליהנות ממחזות הזמר הגדולים בישראל | "מצחיקונת", "שורת המקהלה" ו"פשוט לאהוב" בהנחה מיוחדת לחודשי הגאווה
קאמרי
צילומים: באדיבות התיאטרון הקאמרי

התיאטרון הקאמרי ואתר WDG שמחים להעניק לכם הטבה מיוחדת למחזות הזמר המצליחים של התאטרון הקאמרי! מחזות הזמר מצחיקונת, פשוט לאהוב ושורת המקהלה בהנחה מיוחדת במהלך חודשים יוני, יולי ואוגוסט – כרטיס מוזל במחיר 109 ש”ח (במקום 350 ש”ח מחיר בקופה).

איך ניתן ליהנות מההטבה?
הכנסו לאתר התאטרון הקאמרי לבחירת המחזמר ותאריך המופע. לאחר בחירת התאריך ציינו את קוד ההטבה 2264 לקבלת האפשרות לרכישת כרטיסים בהנחה. ניתן לממש את ההטבה גם ברכישה בקופות הקאמרי בטלפון 03-6060900

מצחיקונת

המחזמר הידוע – בו השמיעה ברברה סטרייסנד לראשונה את הלהיט המפורסם PEOPLE, מספר את סיפורה של פאני ברייס, שחקנית יהודיה מברוקלין, קומיקאית מחוננת, שפילסה את דרכה לצמרת עולם הבידור בניו- יורק. היא כובשת את לב הקהל וגם את ליבו של ניק ארנסטיין, מהמר מוכר, המחזר אחריה. כשהיא מוזמנת להצטרף לסיבוב ההופעות של המפיק האגדי פלורנס זיגפילד היא הופכת לכוכבת, אולם כשאהובה נאלץ לעזוב את הארץ היא מחליטה ללכת אחריו. כשהשניים שבים מסיבוב הימורים בחו”ל, פאני חוזרת לבמה וארנסטיין שוב מסתבך בחובות ומורשע במעילה. האם האהבה תנצח כנגד כל הסיכויים?

בכיכובם של מיה דגן ועמוס תמם.

שורת המקהלה

המחזמר שהצליח בברודויי 15 שנה ושבר שיא עולמי במספר ההצגות (6,137) יוצג בעברית על במת הקאמרי עם השירים האהובים והכוראוגרפיה המדהימה.
המחזמר מאפשר לנו להציץ לבמת החזרות, שבמשך חודשים אחדים תשמש כביתם של 30 שחקנים-רקדנים-זמרים ונגנים. בינתיים מדובר באודישן למחזמר והבמאי חייב לבחור מספר מועט של משתתפים מתוך מועמדים רבים. הבחירה קשה והסיפור האישי של כל מועמד ומועמדת מרגש, משעשע, מפתיע, מרתק ונוגע ללב. כשמופיעה לאודישן חברתו לשעבר של הבמאי, שהיא רקדנית מקצועית טובה, הוא ניצב בפני דילמה אמיתית.

בכיכובם של מיה דגן, דנה פרידר, יחזקאל לזרוב ו 30 שחקנים זמרים ונגנים

“פשוט לאהוב” – מחזמר ישראלי חדש

תל אביב שנות השישים.סיפור אהבה דרמטי בין רחל לעקיבא. הוריה של רחל, וחבורתו הססגונית והבוהמיינית של עקיבא, מטלטלים את הזוג הצעיר, בין תקווה לייאוש, בין מוות לחיים.
הימים הטעונים ההם של שנות השישים מתעוררים לחיים בעזרת שירים שהפכה לפסקול חיינו – “אני ואתה נשנה את העולם”, “צא מזה” “אל תוותרי עלי” “מה שיותר כחול יותר עמוק” “אחכה לך” “מה איתי” “היא תבוא” “הגר” “כשאת בוכה את לא יפה” ועוד.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

צילום: באדיבות התיאטרון הקאמרי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן