fbpx

החלה חקירתו של הצעיר שתקף ושדד גברים דרך הגריינדר

עד כה הוגשו 4 תלונות נגד הצעיר התל אביבי שתקף ושדד גברים שהכיר דרך גריינדר, לאחר שסרבו לשכב איתו. "הוא אמר לי שאתן לו 20 שקלים ואז ילך, וכשאמרתי לו שאין מצב הוא שלף שוקר חשמלי והצמיד לי אותו לגוף"
גריינדר

שבוע לאחר שנעצר, נמשכת חקירתו של הצעיר בן ה-24 מתל אביב, החשוד כי תקף צעירים שסירבו לקיים עמו יחסי מין.

מהחקירה עולה כי החשוד הכיר את המתלוננים דרך אפליקציית ההיכרויות “גריינדר”, בה ניהל מספר פרופילים עם תמונות מזויפות. לאחר התכתבות קצרה נהג לקבוע עמם מפגשים בבתיהם. אך לאחר שהבינו כי לא מדובר באדם עימו שוחחו וביקשו ממנו לעזוב, הוא הגיב בזעם ודרש כסף כדי לעזוב את המקום.

את אלו שסירבו לשלם תקף באגרופים, בעיטות ואף באמצעות סכין ושוקר חשמלי. באחד המקרים שבר לקורבן את המכשיר הסלולארי שלו ובמקרה אחר גנב 100 שקל מארנקו של הקורבן.

“מישהו התחיל איתי, שלח לי תמונות, הוא היה נראה בחור ממש מושך. קבענו להיפגש אצלי”, סיפר אחד המתלוננים לאתר YNET, “ברגע שהוא הגיע הוא שידר וייב מאוד לא נעים. רק רציתי שיעזוב. אמרתי לו שאני עייף ושכדאי שהוא ילך. הוא אמר לי שזה מבאס ושאתן לו 20 שקלים ואז ילך. כשאמרתי לו שאין מצב שאני נותן לו את ה-20 שקל הוא ניפץ את האייפון שלי. בהמשך הוא תפס אותי בצוואר, קצת נאבקנו אבל ניסיתי להרגיע אותו, ואז הוא שלף שוקר חשמלי והצמיד לי אותו לגוף. הצלחתי להרגיע אותו, נתתי לו את כל מה שהיה לי בארנק והבטחתי לו שכלום לא יקרה ושהכל בסדר. הוא איים עליי שלא אפנה לאף אחד והוסיף שכבר יש לו תיק במשטרה”.

החשוד נעצר לאחר שאחד המתלוננים הסכים לבקשת המשטרה ליצור קשר עם החשוד ולקבוע איתו מפגש נוסף, שם המתינו לו השוטרים שעצרו אותו. החשוד הובא אל בית משפט השלום בתל אביב שם הוארך מעצרו. החוקרים גבו עדויות מהקורבנות ואף ערכו עימותים בין החשוד לשניים מקורבנותיו.

עד כה הצטברו נגד החשוד ארבע תלונות, אך במשטרה חושדים כי ישנם קורבנות נוספים ולכן מבקשים ממי שאולי נפלו קורבן למעשיו של החשוד לפנות לתחנת משטרת שרת ברחוב המסגר בת”א או בטלפון 03-5678400 או למוקד 100.

“מדובר בתחילתה של חקירה, החשוד מכחיש את המיוחס לו ומופתע מאוד מהמעצר וההמולה סביב המקרה”, מסר סנגורו, עו”ד אלעד שאול. “בשים לב לכך שמדובר בבחור צעיר ונורמטיבי ללא עבר פלילי אני מציע לקחת את החשדות ואת הפרסומים בערבון מוגבל ולהמתין לסיומה של החקירה. אני בטוח שבסופו של יום מרבית החשדות, אם לא כולם, יוכחו כמופרכים”.

עוד בנושא:  ברוח התקופה - מצעד הגאווה 2024 יצעד במתכונת מיוחדת

עדכנו חבר לאן אתם הולכים ומתי חוזרים

ריבוי הסיפורים בארץ ובעולם על מקרים בהם מנצלים אנסים, גנבים ורוצחים את אפליקציות ההיכרויות על מנת לחדור לבתי הקרבנות, מזכיר לנו עד כמה אנחנו פגיעים כאשר אנו נכנסים למצבים אינטימיים עם זרים.

הקלות בה משתמשי האפליקציות מכניסים כל אחד לביתם, מחייבת את כולנו לנקוט במספר כללי זהירות:

קבעתם סטוץ? לפני שמגיעים אליו או אליכם הביתה, קבעו להפגש במקום ציבורי כמו בית קפה או קניון, כדי לקבל רושם ראשוני על הבן אדם, וכדי לצמצם את האפשרות שמדובר באדם לא סימפטי.

ספרו לחבר מי מגיע אליכם או לאן אתם הולכים ובאיזה שעה אתם אמורים לחזור.

ארגנו לכם תחבורה משלכם. לעולם אל תתנו לאדם איתו אתם נפגשים לאסוף אתכם או להוריד אתכם במקום פרטי.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן