fbpx

“החיבור בין סריגה לגוף גברי נראה לי מובן מאליו”

הפקת האופנה של היוצר והצלם רביד הקן-אוזן מציגה את קו ההלבשה התחתונה הסרוגה לגברים פינקיש, הכול פריטים מעוצבים העשויים עבודת יד שהם גם קלילים וגם סקסים | "לגברים שאוהבים את התחתונים שלהם ולהראות את שהטבע נתן"
פינקיש3
צילומים: רביד הקן-אוזן

הקשר בין צמר לבין הלבשה תחתונה הוא קלוש עד לא קיים, ואת החיבור בין סריגים לקיץ ישראלי קשה אפילו לדמיין. אבל רביד הקן-אוזן, יוצר בתחום הטקסטיל והצילום, הצליח לחבר בין צמר לבין קיץ וליצור קו הלבשה תחתונה סרוגה לגברים, שהוא גם קליל וגם סקסי.

“בשנת 2013 התחלתי ללמוד עיצוב טקסטיל בשנקר, עם התמחות סריגה”, הוא מסביר, “הסריגה, שחזרה לפופולאריות בעולם, הפכה מזוהה עם ג’ן זי ועם קוויריות והחיבור שלי בין סריגה לגוף גברי התבקש ונראה לי מובן מאליו. במהלך כל התואר הסריגה שלי הייתה מאוד מכוונת אפנה וגוף, למדתי תוך כדי ניסוי וטעייה איך ליצור סריג שמתאים לקיץ הישראלי, לא כבד או מכביד ובעיקר מרגיש סקסי”.

את התחתון הסרוג הראשון יצר הקן-אוזן בסגרים הראשונים של תחילת הקורונה במסגרת סטודיו HKN אותו הקים בשנת 2018.

“פתאום מצאתי המון זמן פנוי בסטודיו, זמן לחקור ולהתנסות בסריגה ובצילום. התחתונים הסרוגים הראשונים של פינקיש נולדו אי שם בסביבות אפריל 2020 ומשם הסיפור של הסטודיו התגלגל וקיבל המון חשיפה בעולם, בין היתר בכתבות בVOGUE, DAZED ו- PAPER, מה שהגדיל את ההייפ סביב המותג”.


הקן-אוזן, בן 34 מגן-יבנה, משלב בעבודתו את שני התחומים העיקריים בהם הוא עוסק – עיצוב טקסטיל וצילום, ששזורים זה בזה ונובעים אחד מתוך השני. כחלק מעבודת הסטודיו שלו, יצר הקן- אוזן הפקת צילום מיוחדת לליין, באווירת ברומנס תל אביבית.

“ההפקה הזו היא חלק מהיצירה של פיניקיש וסטודיו HKN בשיתוף פעולה עם אליאור חן – מפיק, דוגמן ועוסק בתחום ההסעדה והטבעונות, שצולמה בדירה בה גר בתל אביב- ג’ונגל ירוק מלא בצמחים, מרצפות צבעונית, אופי וסטייל. בצילומים מוצגים אליאור ושלומי כהן שהוא כותב, מדריך, חבר ושותף בדירה, לבושים בפריטים שונים של פינקיש. יחד נוצרה הפקה שמציגה רעות גברית- קווירית אמיתית, חגיגה של גוף ועצמיות, ומייצגת צמיחה וגאווה במי שאנחנו ובגוף שנולדנו בו”.


האם התחתונים הם פריט לבוש או יצירת אומנות? הקן-אוזן סבור שהן יכולים להיות גם וגם.

“אני מגדיר את היצירה של הסטודיו ושל הפריטים כ-art to wear, זאת אומרת שהפיסים כולם לבישים, חלקם “חד- פעמיים” לחלוטין מבחינה עיצובית, הכוונה היא שזהו פיס אחד ויחיד שלא יהיה שני לו, מעין יצירת אמנות לבישה. הפריטים של פינקיש כולם עשויים בעבודת יד דקדקנית, מהחומרים האיכותיים ביותר שמעניקים רכות ונוחות ובו זמנית מחמיאים לגוף. הם מיועדים לגברים שאוהבים את התחתונים שלהם ולהראות את שהטבע נתן, ומגיעים במידות S-XL עם אופציה להזמנות מותאמות אישית. הלקוחות של פינקיש מגוונים, אין הגבלה של גיל, מבנה גוף או צבע עור, כולם שותפים לחגיגה”.

עוד בנושא:  מה הקשר בולבול על חולצה?

כל הדגמים מוצעים למכירה אונליין באתר של הסטודיו שם ניתן למצוא פריטי לבוש סרוגים נוספים, מסיכות וכובעים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן