fbpx

הזמר אמיר פרישר גוטמן נלחם על חייו

המוזיקאי והשחקן אמיר פרישר גוטמן טבע בעת שנכנס למים בחוף לא מוכרז. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים, שם הוא נמצא במצב אנוש
amir)gutman1

השחקן והמוזיקאי אמיר פרישר גוטמן טבע היום כשניסה להציל ילדה מטביעה.

המקרה התרחש בחוף לא מוכרז באזור נווה ים, בו שהה  גוטמן עם חברים ובני משפחה לרגל חגיגות שנה ליום בו גילה כי לא חלה בסרטן.

על פי המשטרה, פרישר גוטמן נכנס לים יחד עם אחייניתו בת החמש ובת משפחה נוספת, שנסחפו אל עומק המים. חבורה של גולשים הצליחה להציל את הנשים, אך פרישר גוטמן נמשה מהמים במצב קשה.

אנשים ששהו באזור ניסו לבצע בו פעולות החייאה בסיסיות עד להגעת צוות מד”א, שהעניק לו טיפול רפואי מציל חיים ופינה אותו לבית החולים רמב”ם חיפה במצב אנוש – שם ממשיכים הרופאים להלחם על חייו.

לדברי הרופאים פרישר גוטמן נמצא במצב קריטי, מכיוון שהגיע לבית החולים אחרי כ-50 דקות בהן היה ללא דופק. גם הטיפולים הכימותרפיים שעבר לאחר שאובחן בטעות כחולה סרטן משפיעים על הטיפול שניתן לו היום, ורק בעוד 48 שעות ניתן יהיה לדעת מה מידת הנזק שנגרם לו.

עדכון:

24 שעות לאחר שהובהל לבית החולים, נמסר מבית החולים כי לפרישר גוטמן אין סיכויי הישרדות יותר. “הוא קיבל מגוון מאוד רחב של טיפולים וניסיון להציל אותו, אבל אין יותר אפשרות לעשות שום דבר”, הסביר סגן מנהל בית החולים רמב”ם בחיפה, דוקטור מיקי הלברטל, “הוא לא בתהליך הרדמה אלא מחוסר הכרה כתוצאה מהפגיעה. לבו עדיין פועם ולא נקבע מוות מוחי, אבל הוא מאוד לא יציב. ההחלטה היא בידיו, אבל לנו כרגע אין יותר מה להוסיף על כל הטיפולים שהוא קיבל עד עכשיו”.

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן