fbpx

הורדות ידיים – קיקי מודיעים על ביטול צמיד הגאווה

מלחמת הצמידים הסתיימה בהורדת ידיים כואבת לצמיד הוותיק של קיקי, שהודיע על הפסקת הפעילות בעקבות נטישת שני ליינים גדולים. "לא מגיע לכם לשלם 300 ש"ח על מסיבה חודש לפני המצעד, או 1000 ש"ח על צמיד שאפילו לא מבטיח זמן כניסה סביר"
kiki

אחרי שבוע של חוסר ודאות לגבי המשך קיומו של צמיד המסיבות של קיקי, בעקבות פרישתם של שני ליינים מרכזיים מההסכם עם הצמיד, הודיע מנכ”ל קיקי, גיא ליידרסדורף, במכתב שפורסם הלילה על ביטול צמיד הגאווה של החברה.

“לשני הליינים לא אכפת שלקוחות רבים שלהם שמפרנסים אותם כל השנה רכשו צמיד קיקי ורוצים ללכת למסיבה שלהם. הם רוצים שכולם ישלמו מחיר מלא ומופקע והם בטוחים שכולנו נשלם, כך שאין טעם להתפשר. גם הלhין המרכזי שכבר חתם על הצטרפות לצמיד מפר חוזה ומצטרף לעליהום חיסול הצמיד המוזל בשל חמדנות. כדי שכולנו נשלם עוד קצת.

עוד בנושא:  דרבי הגאווה הגדול - עופר ניסים מול הפט שופ בויז

המון תיירים כותבים לנו שהם לא מבינים מה קרה השנה. למה ליינים מרכזיים קבעו מסיבות באותו היום ואיך יכול להיות שהמחירים עלו כל כך. סיפרו שזה מוריד את החשק שלהם מלהגיע בכלל למצעד. לא מגיע להם או לכם להתייבש שעות בתור ובסוף לא להכנס למסיבה, ולא מגיע לכם לשלם 300 ש”ח על מסיבה חודש לפני המצעד, או 1000 ש”ח על צמיד שאפילו לא מבטיח זמן כניסה סביר”.

בקיקי מבטיחים להחזיר את הכסף לכל הרוכשים, ואף הודיעו כי ינסו להעניק את ההטבות הצרכניות שהושגו במסגרת הצמיד. אך למרות ההחזר המובטח, המפסידים הגדולים הם בעיקר הצרכנים, שרכשו את הצמיד, שיאלצו עכשיו לרכוש כרטיסים למסיבות במחיר מלא, אחרי שפספסו את המכירה המוקדמת.

יותר תחרות, יותר יקר

מלחמת הצמידים החלה עם ההודעה של אתר המסיבות אטרף על השקת צמיד TLV17. למרות התחרות שהתעוררה בענף, ריבוי האפשרויות והגופים המציעים צמידים שונים למסיבות שונות לא הביא להוזלת המחירים, והצמידים החדשים אף הוצעו למכירה במחיר גבוה מהצמידים בשנה שעברה. בגופים שהציעו את הצמידים נטען כי המחיר נגזר ממחירי המסיבות, הנקבעים על ידי הליינים, ובכל מקרה רכישת צמיד מוזילה את הכניסה למסיבות.

התחרות בין הצמידים עוררה גם תחרות של הגופים המציעים את הצמידים על שיתוף הפעולה של הליינים, עם תחילת הפרסומים על מכירות הצמידים, החלו שמועות שהגיעו מכיוונים שונים לגבי הליינים שיכבדו צמיד כזה או אחר.

השבועות חלפו ורשימת הליינים המסודרת שמציע כל צמיד לא פורסמו, מה שכן פורסם היו הצהרות של ליינים מסויימים על בלעדיות שהעניקו לצמיד מסוים, מה שהעלה את חוסר הוודאות אצל הרוכשים.

מנכ”ל קיקי, גיא ליידסדורף, החליט לשים סוף לשמועות ולהתנהלות, המזלזלת לדבריו, של חלק מהליינים ופרסם מכתב לכל רוכשי הצמידים של קיקי ולקהילה כולה. בו הסביר כי שני ליינים גדולים חזרו בהם מההסכם עם קיקי ואינם מעוניינים להעניק את השרות ללקוחות קיקי. ליידרסדורף הציב לליינים אולטימטום וביקש מלקוחות וחברי קיקי ללחוץ על הליינים לכבד את ההסכם על מנת שמאות האנשים שכבר רכשו את הצמיד יוכלו ליהנות מכל המסיבות.

אך בעלי הליינים דחו את ההצעה, מה שהוביל את קיקי להודיע על ביטול הצמיד.

“עשינו הכל כדי למנוע את זה, אבל שני הליינים הגדולים החליטו לבסוף לא להסכים לתנאי הצמיד של קיקי – לתת מחירים הוגנים לרוכשים מוקדם ולהתחייב לזמן המתנה מקסימלי. הם יצאו עם ידם על העליונה על חשבון הקהילה הגאה כולה”.


בקיקי סרבו לנקוב בשמות הליינים שהחליטו לא לעבוד עם הצמיד, וגם בפנייה של WDG לליינים נמנעו רבים מהם מלהתייחס לנושא.

מאהד חיים, האחראי על פסטיבל הגאווה של ה-FOREVER נמסר כי ליין ה-FOREVER מעולם לא היה צד בצמיד של קיקי: “אנו מקיימים פסטיבל גאווה בתל אביב זו השנה השישית ומוכרים כרטיסים לקהל שלנו דרך אטרף וגייפארטיקס בלבד כמו שפורסם לאורך הדרך. נמשיך לשרת את הקהל שלנו נאמנה תוך הקפדה ושמירה על סטנדרטים ומוצר לא מתפשר שבגללו הקהל שלנו חוזר ומבלה אצלנו כל השנה. מחירי הכרטיסים נקבעים אך ורק לפי עלויות ההפקה”.

תגובות נוספות שיתקבלו יפורסמו במלואן.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

8 תגובות

  1. אלון הגב

    הכוח בידיים של הצרכנים! פשוט להחרים מסיבות יקרות וללכת למסיבות הזולות.

  2. מאוכזב הגב

    השנה נפלנו. שנה הבאה נראה להם מאיפה משתין הדג.

  3. איזי הגב

    רב הנסתר על הגלוי.
    כולם גרידים, כולל גברת לייטרסדורף.

  4. יוני הגב

    עיתונות טובה יותר הייתה לכתוב מי הליינים.

  5. Yonatan הגב

    The power is in the hands of the gay community
    for the last 4 years I am a happy customer Guy always took great care with his
    team, and is a respectful businessman in my eyes.

    Also I would like to add that last year I had a very bad experience with Beef Tel Aviv they over sold the party and I could not get in.
    KiKi took responsibility and refunded me.

    This Year I decide not to go to Tel Aviv since I don’t support this kind of activity.
    This change everything a big lose

  6. אייל הגב

    זאת עיתונות? איפה התגובות של אטרף? של בעלי הליינים?
    אטרף חתמו בלעדיות עם חלק מבעלי הליינים. מה שאומר שהאנשים של קיקי ידעו מההתחלה שבמקרה הטוב לא יוכלו לעמוד בהתחייבויות שלהם ובמקרה הרע הם פשוט שרלטנים.
    מי יחזיר לכל ההמונים את ההפרש במחירי המסיבות בין המחירים שהיו כשרכשו את קיקי לפני כמה חודשים והיום?
    ואתם – אין לכם אינטרס? הבעלים של האתר לא קשור לבעלות על קיקי?

    תתביישו.

    • מערכת WDG הגב

      האייטם נועד קודם כל לעדכן את הקהל על ביטול הצמיד.

      פנינו אל הליינים על מנת לבדוק מהן האפשרויות העומדות בפני הקהל וכל תגובה פורסם במלואה.

      כמובן שנמשיך לעקוב ואם יהיה צורך להעלות בעיות נוספות שעולות בעקבות הנושא נציף אותן.

      וודג’ הוא אתר תוכן עצמאי, ואין לו שום קשר אישי או עסקי עם אף אחד מהצדדים בנושא.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן