fbpx

הואן הגאה – היום הרביעי

ביומו הרביעי של המסע הגיע הואן הגאה לצפון, שם ביקר ביקב המעסיק אנשים עם מוגבלויות, בכפר נופש נהר הירדן המגשים משאלות לילדים חולים וקינח בפעילות עם ראש העיר חדרה. סיכום היום הרביעי
van10

08:30

את היום הרביעי במסע החל הואן הגאה בביקור ביקב טוליפ שאימץ את כפר תקווה ומעסיק אנשים בעלי מוגבלויות. המתנדבים נפגשו עם חברי הכפר ושוחחו על ההתמודדות עם סוגיות של מגדר ומיניות בכפר, ועל אנשים שמכניסים להט”בים להגדרה של בעלי מוגבלות – האם זאת חוצפה או בלבול, איך מגיבים לזה בלי להפגע ובלי לפגוע.

van8

 

12:00

משם המשיך הואן לכפר הנופש לילדים חולים בנהר הירדן.  250 דונם של פארק קאמפינג מושקע, עשרות מתנדבים ואנשי צוות רפואי שפועלים להגשמת משאלותיהם של ילדים חולים ומעניקים להם נותנים חוויות שהם לא חשבו שהם יזכו להן. שם שוחחו על הקשר שנוצר בכפר בין ילדים שמדברים בשפות שונות ומאמינים בדתות שונות, אבל מוצאים שם, בפעם הראשונה בחיים שלהם, קבוצת שווים.

van11

16:00

טיילנו בצפון, דיברנו על רגשות ועל אמריקה ועל התפקיד של הקהילה הגאה בחברה הישראלית. ראינו את השקיעה בכנסיית הר האושר ואכלנו גלידה בנמל עכו המהמם.

20:00

היום הרביעי הסתיים בחדרה במפגש עם פעילים להט”בים ובנוכחות ראש העיר שהגיע להקשיב ולהכיר ולפתוח דלת לקראת הרחבת הפעילות הגאה בעיר.

van9

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן