fbpx

האם זוג הומואים יהפוך ל”פנים של איקאה” ברוסיה?

מפרקים את הארון - בתחרות גולשים שעורכת איקאה מוביל זוג הומואים כמועמד להופיע על שער קטלוג החברה ברוסיה. במקביל בארה"ב פרסמה החברה קמפיין הדוגל בשוויון
%d7%96%d7%95%d7%92%d7%90%d7%99%d7%a7%d7%90%d7%94

לקראת יציאת הקטלוג החדש של חברת איקאה ברוסיה, הכריזה הרשת על תחרות “הפנים של איקאה”, במסגרתה ייבחרו האנשים שיופיעו על שער הקטלוג החדש של החברה ברוסיה.

עם תחילת התחרות, הפתוחה למשפחות, קבוצות, זוגות ובודדים, הגיעו המונים אל סניפי איקאה ברחבי רוסיה, הצטלמו בחדרים המעוצבים בתקווה לזכות בתמונת השער, וגם בגיפט קארד של איקאה. התמונות של המתמודדים הועלו לאתר התחרות, שם הועמדו לבחירת הגולשים.

להפתעתה הרבה של החברה, התמונה המועמדת לניצחון היא תמונתם של לב פוליאקוב ובן זוגו, שהצטלמו יחד בסניף איקאה בעיר מוסקבה.

עד עתה צברה התמונה של השניים מעל 7000 הצבעות, כאשר התמונה במקום השני עומדת על 876 הצבעות בלבד. את הקמפיין לבחירת זוג הגברים מובילים צעירים רוסים באמצעות הרשת החברתית VK, המפצירים בעשרות אלפי החברים בקבוצות השונות להצביע עבור הזוג.

לאחר שבשנה שעברה נאלצה להוריד מהרשת מגזין און ליין שפורסם ברוסיה והציג בין השאר תמונות של זוגות מאותו המין הנהנים מדירתם המרוהטת, מחשש שהוא עובר על חוקי המדינה, השנה הודיעה איקאה כי תאפשר לגולשים לבחור את התמונה הזוכה, בהתאם לעקרונות החברה.

“אחנו באיקאה מקבלים את כולם”, מסר דובר החברה, “בלי קשר לגיל, זהות המגדרית, נטייה מינית, יכולות פיזיות, מוצא, גזע, לאום, דת, סטטוס משפחתי או כל מימד אחר של זהות. העקרון הזה מחלחל לכל פעולותיה של איקאה. גם בתחרות הזו, כמו בכל ארוע המאורגן על ידי החברה, עקרון הזה תקף”.

כל הבתים נבראו שווים

ובינתיים, בארה”ב השיקה החברה קמפיין תחת המשפט “כל הבתים נבראו שווים”, המתמקד באנשים השונים הנהנים ממוצרי איקאה. במסגרת הקמפיין פורסמה מודעה בה מופיע זוג גברים מעורב, היושבים יחד על הספה והנהנים מצפייה בטלוויזיה אחד בזרועות השני.

“האמריקאים חיים בכל מיני צורות, בני זוג מדורות שונים, הורים גאים ועוד, המגדירים יחד את הדיוקן האמיתי של אמריקה”, הסביר לסלי סטון, האחראי על הקמפין, “אם נציג במקביל 20 סיטואציות חיים שונות, הן כולן יהיו עוצתיות באותה מידה”.

%d7%96%d7%95%d7%92%d7%90%d7%99%d7%a7%d7%90%d7%942

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן