fbpx

האהבה מנצחת – מיקי ואדם

מיקי ואדם

מיקי ואדם


מיקי ואדם

אדם (22), גבר טרנסג’נדר פאנסקסואל, פעיל בפרויקט גילה להעצמה טרנסית וממייסדי הפורום הבי-פאן-פולי, עובד בעיריית ת”א ומתכנן ללמוד עבודה סוציאלית בהמשך לתעודת מטפל קהילתי שמחזיק, מיקי (39) גבר פאנסקסואל, עובד כקצין בטחון בעיריית אשדוד, דובר ארגון חוש”ן וממייסדי הפורום הבי-פאן-פולי. סטודנט באונ’ הפתוחה.

הכרנו בפייסבוק דרך חבר משותף. נפגשנו בחומוסייה, ואחרי שעה בערך מיקי ציין שמעולם לא היה בדייט ראשון בחומוסייה. מסתבר שעד אותו רגע, אדם לא הבין בכלל שמדובר בדייט- מה שלא הפריע לעניינים להמשיך לכדי קשר של שנה וחצי ומגורים משותפים באשדוד.

אנחנו אוהבים לבשל יחד אוכל טבעוני, לישון ולצאת למקומות. בזוגיות המסוימת שלנו אנחנו נתפסים כזוג הומואים, ושנינו לא, ולכן מרגישים חובה להנכיח את הזהות שלנו, מה שלא היה קורה במערכת הטרוסקסואלית.

הדבר שהכי עוזר לקשר שלנו הוא הפתיחות. אנחנו לא שופטים אחד את השני, וכשאנחנו נתקלים בשוני- במקום לריב עליו אנחנו מכילים אותו. זה ממזער את הקשיים לכדי כך שהקושי היחיד הוא בשימור הקשר עצמו. אדם הוא פוליאמורי, כך שבמקביל היו לו יותר ממערכת אחת, ובתוך זאת- עדיין לא חווה קושי.

אנחנו מאמינים בזוגיות שלנו, ועם זאת לא רואים את עצמנו כנושאיו של דגל כלשהו. מי שמנו להעביר מסרים? מי שטוב לו, בזוגיות או כרווק, שיעשה את הטוב בעיניו.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן