fbpx

דווקא בקורונה – ליין נשים חדש בלילינבלום

הליין החדש AVOCADA-LADIES FIRST יתקיים מדי יום חמישי בערב ויתן דגש על תרבות בילוי נשית בוגרת. הקוקטיילים ישאו את שמותיהן של נשים מקומיות פורצות דרך
אבוקדה

חיי לילה בתל אביב ובעולם כולו נמצאים במצב המתנה, מחכים לחיסון לנגיף הקורונה או להחלטתו של מנהיג הגיוני שתחזיר את החיים לשגרה.

בעוד העיר כבויה לחלוטין, נפגשו יזמי הלילה מקבוצת DTM עם הבעלים של מסעדת אבוקדה, הפועלת בהצלחה זה שנתיים ברחוב לילנבלום בעיר.

בין הכיסאות והשולחנות שצברו שכבת אבק והצמחים שהספיקו להתייבש בסגר הארוך, החלו השלושה לרקום חלום על ליין נשי חדש שיכניס חיים חדשים לרחוב, לו היסטוריה מפוארת של תרבות לילה נשית פורצת דרך, מבר השסק הנוסטלגי ועד לליין הגייז הותיק ב​לימה לימה.

בזכות המראה האלגנטי של אבוקדה והצורך במשב רוח נשי חדש ובוגר בחיי הלילה של תל אביב, הוחלט כי את הליין החדש שלהם יובילו נשים. צוות ה-DTM פנה למיכל שחף, יזמית ומנכלית שותפה בקולולם, להצטרף לפרוייקט ולהובילו ביחד עם חן שושן, מעצבת גרפית ובעלים שותפה לארז​ פרידנזון במסעדת אבוקדה.

הליין יפתח את שעריו ביום חמישי 20.8 בשעה 20:00, את עמדת הדיג’יי תאכלס סילבי כהן וצוות השירות כולו יורכב מנשות האבוקדה וה-DTM.

הליין החדש AVOCADA-LADIES FIRST יתקיים מדי יום חמישי בערב ויתן דגש על תרבות בילוי נשית בוגרת ויהווה בר ומרכז תוכן מעצים. הקוקטיילים ישאו את שמותיהן של נשים מקומיות פורצות דרך.

מותג הלילה DTM נוצר גם הוא בעקבות השינויים שהביאה הקורונה לחיינו. ​הבר הגאה​ שנשא את השם בשכונת פלורנטין סגר את שעריו ערב הקורונה. בחודשים שעברו מאז, חבר הבעלים ניר נוי ליזם הלילה ​אמרי קלמן​ (שפגאט, דרעק, כולי עלמא ו​סבן-אילבן​) ומאז שחברו, מפתחים השניים מוצרי לילה חדשים ומגוונים.​

עוד בנושא:  #מישהו פעם תקף אותי ככה - קמפיין הגאווה הבועט של טיקטוק

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן