fbpx

ארגון הבריאות העולמי ממליץ על חבישת מסכות פנים – והיצירתיות מתפרצת

כחלק מהמלחמה בהתפשטות הקורונה, אזרחי ישראל והעולם נדרשים לחבוש מסכות בד ביציאה למקומות ציבוריים. ארגון הבריאות העולמי ובעקבותיו משרד הבריאות, ממליצים על הכנת מסכות ביתיות מסדינים או מגבות מטבח, אבל יש כאלו שמציעים פתרונות יצירתיים וצבעוניים יותר
מסכות פנים

כחלק מההנחיות שנועדו למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, החל מהיום (ראשון) יחוייבו אזרחי ישראל לעטות על פניהם מסכות כשהם יוצאים ממקום מגוריהם אל המרחב הציבורי. ההנחיה מצטרפת לקביעה של ארגון הבריאות העולמי, שהבהיר חד-משמעית שההעברה של הנגיף היא בטיפות ולא באוויר.

לפי הוראת הצו, שנכנס לתקפו הבוקר בשעה 07:00, “לא ישהה אדם במקום שאינו מקום מגוריו ללא כיסוי הפה והאף באמצעות מסכה המיועדת לכך או מסכה ביתית בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מסיכת פה-אף מקטינה מאוד את הסיכון להידבק ולהדביק. היא מונעת פליטת נתז טיפתי ומונעת מנתז טיפתי להגיע לפה ולאף”.

משרד הבריאות פרסם סרטונים המסבירים כיצד לייצר מסיכות בד ביתיות, מתוך רצון לעודד את האוכלוסיה להשתמש במסכות ביתיות מאולתרות ולהשאיר את הציוד הרפואי לצוותים הרפואיים. אבל את הסרטונים המעניינים באמת מספקים אושיות רשת שמציעים את הגרסאות שלהם למסכות פנים ביתיות.

אחד מהם הוא השחקן אמרסון קולינס, ששיתף סרטון בן דקה בו הוא מסביר ומדגים כיצד להפוך תחתוני ג’וק למסכת פנים.

“האינטרנט מלא בהסברים כיצד להפוך בנדנות וצעיפים למסכות אבל אף אחד לא מתייחס לתחתוני ג’וק”, מסביר קולינס בסרטון, “אז החלטתי להפוך את סט התחתונים שלי למסכות פנים, כי למה לא?”

בסרטון מציג קולינס כיצד הוא הופך כל אחד מתחתוני הג’וק הצבעוניים והססגוניים שלו למסכת פנים, אך יחד עם זאת מוסיף ומדגיש כי גם אלו שלא נהנים מסט תחתונים צבעוני ומגוון, כמו סטרייטים למשל, יכולים להסתדר עם אלו שיש להם.

 

View this post on Instagram

 

JOCKSTRAP MASK TUTORIAL. Because, why not!

A post shared by Emerson Collins (@emersoncollins) on


עוד בנושא:  דנה אינטרנשיונל בשיתוף מלכי ומלכות הדראג בישראל קוראים להחזרת החטופים עכשיו

כמו כל דבר שעולה בימים אלו לרשת, גם הסרטון של קולינס זכה לעוקבים רבים שחיקו את הסרטון והציגו כיצד הם הופכים את התחתונים שלהם למסכות פנים.

הסרטון של קולינס הוסר מאפליקציית טיק טוק מכיוון שהוא “מפר את חוקי הקהילה”, קולינס הבהיר כי לא מדובר בסרטון הדרכה מקצועי אלא הומוריסטי, וזה הזמן לציין – גם אנחנו לא מעודדים חבישת תחתוני ג’וק כמסיכת פנים כדי להגן על עצמכם מפני וירוס הקורונה, אלא ממליצים להצמד להנחיות משרד הבריאות, ולכן מצרפים לכם את הסרטון הרשמי של משרד הבריאות בנוגע להכנת מסכות ביתיות.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן