fbpx

אמריקה כובשת את האירוויזיון – יוריקה אוהרה ורוקסי אנדרוס מגיעות למועדון התאטרון

כוכבות מירוץ הדראג של רופול יופיעו במועדון התיאטרון במהלך שבוע האירוויזיון | עוד יופיעו משתתפי אירוויזיון מהעבר בהם מיי פיינגולד, מורן מזור, אמרי זיו, נדב גדג' ויזהר כהן
יורותאטרון
צילום: יח”צ

לא רק אוסטרליה תופסת טרמפ על תחרות הזמר הגדולה בעולם. תחרות האירוויזיון שתתקיים בשבוע הבא בתל אביב מביאה אלינו גם מלכות גדולות ונוצצות מארצות הברית. שתיים ממשתתפות מירוץ הדראג של רופול, יוריקה אוהרה (עונה 9 ו-10) ורוקסי אנדרוס (עונה 5 ועונה 2 של עונת האולסטר, מגיעות לראשונה לישראל לערבים מיוחדים וחד פעמיים במהלך שבוע האירוויזיון 12-18/5 במועדון התאטרון בתל אביב.

רוקסי אנדרוס, בת 35, אחת המתמודדות האהובות בתוכנית, הגיעה למקום השני בעונה 5 ולמקום הרביעי באולסטאר. תופיע ביום שני, 13/5, במועדון התאטרון, באותו ערב תופיע גם נציגת ישראל לשעבר, הזמרת מורן מזור שייצגה את ישראל עם השיר “רק בשבילו” בשנת 2013.

יוריקה אוהרה, בת 28, אחת המלכות הבולטות בעונותיה ובעלת מעריצים רבים שמעריכים אותה על האישיות הפלפלית שלה. נפצעה במהלך עונה 9 אך זה לא מנע ממנה לחזור לעונה 10 ולהגיע לגמר. היא תופיע ביום חמישי, 16/5, במועדון התאטרון בערב מיוחד שכולו יוקדש למכת הפופ מדונה, שתופיע על במת האירוויזיון ביום שבת, בגמר הגדול. במהלך הערב, יוריקה תבצע ליפסינק מיוחד למחרוזת שירי מדונה.

ארבעה די ג׳ייאים ישראלים ינגנו במהלך השבוע: גיא לנטס, אלי פרכטר, אודי בשקין, קיארה דופלה. בנוסף ביום חמישי ושבת יתווסף די ג׳יי אירוויזיון מוכר מאוקראיינה: סאניה דימוב.

בימי שלישי, חמישי ושבת יתקיימו הקרנות של החצאי גמר והגמר על מסך ענקי עם מערכת סאונד מדהימה וכמובן המקום ממוזג.
6 דראגיסטיות יקחו חלק במופעים ובמינגלינג במהלך השבוע ויבדרו את הקהל: אריקה היסטריקה ג׳אנדריקה מיס אמריקה, ליידי צ׳וקלט, דילן, תומר ורסאצ׳ה, דולי סירקט, מאמא דה לה סמאלה.

במהלך השבוע יופיעו לפי הסדר האומנים הבאים/ נושאי המסיבות:

יום ראשון: מיי פיינגולד (אירוויזיון 2014)
יום שני: מורן מזור (אירוויזיון 2013) + הדרגיסטית רוקסי אנדרוס
יום שלישי: אימרי זיו (אירוויזיון 2017) + הקרנת חצי גמר 1
יום רביעי: מסיבת הווי ווי ג׳אם של החברים מווי ווי בלוג המצליח עם מופעים של הזמרים המשתתפים באירוויזיון 2019:קפריסין, שבדיה, שוויץ, סן מרינו, יוון, פינלנד, צרפת, אסטוניה, אוסטרליה, פורטוגל והרשימה מתרחבת מידי יום.
יום חמישי: מסיבת מדונה עם הדרגיסטית יוריקה אוהרה + הקרנת חצי גמר 2
יום שישי: נדב גדג׳ (אירוויזיון 2015)
יום שבת: מסיבת גמר עם יזהר כהן (אירוויזיון 1978+1985)

עוד בנושא:  תיקון היסטורי: הכנסת תכיר בבני זוג של נופלים להט"בים כאלמני צה"ל

להקת היורופאלש יופיעו בימים שני, רביעי ושישי

פתיחת דלתות: 21:00 מועדון התאטרון, שדרות ירושלים 10, תל אביב | לרכישת כרטיסים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן