fbpx

תום אקו | לא אשכח

לסינגל הראשון שלו בחר תום אקו את השיר שכתב לאחר הפרידה הראשונה שחווה | "הלוואי והשיר הזה הוא רק עוד צעד קטן ליום בו אף אחד לא יפחד לדבר, לכתוב ולשיר על מה שהוא מרגיש באמת"
תוםאקו
תום אקו | צילום נוי ערקובי

בימים אלה עובד תום אקו, בן 27 מת”א, על אלבום בכורה מתוכו שוחרר אתמול הסינגל הראשון שמלווה גם בקליפ מושקע.

תום, שביום עובד בהיי טק ובערב כותב שירי אהבה ופרידה, כותב מתוך חוויותיו האישיות ומגיש את השירים שלו בצורה מלודרמטית, חשופה ואמינה. בשונה מאמנים גאים רבים בתעשיית המוזיקה, תום החליט לשים את הלב שלו על השולחן ולשיר את השירים שלו כפי שמרגיש לו הכי טבעי – הוא שר לגבר.

היציאה של תום מהארון בגיל 20, והפרידה מהאקס שחררו אצלו רגשות מודחקים, שהביאו עמם תעוזה ליצור מוזיקה שמרגישה לו הכי טבעית. מבחינת תום השירה לגבר היא מתבקשת – ככה הוא חווה את עולמו וככה גם חשוב לו שאחרים שמרגישים דומה יאפשרו לעצמם להיות מי ומה שהם.
“לא אשכח” הוא שיר אהבה לגבר ומספר על מערכת יחסים משמעותית שהייתה בעבר לתום. השיר נכתב מתוך השראה על אותה זוגיות שהייתה לתום ולבן זוגו לשעבר, אך גם על פרידה כואבת וקשה. מבחינת תום מדובר באחד השירים הכי אינטימיים ומשמעותיים שאי פעם כתב ולכן הוא נבחר לצאת כסינגל ראשון.

“שנה אחרי שיצאתי מהארון הכרתי את האהבה הראשונה שלי”, סיפר תום, “שבועיים אחרי שהכרנו כתבתי עליו את השיר הראשון שכתבתי לגבר. קצת פחות משלוש שנים לאחר מכן, חוויתי את הדבר הכי קשה שחוויתי בחיים, נפרדנו. חודשיים אחרי שנפרדנו כתבתי עליו שיר נוסף, הפעם, על איך לעולם לא אשכח את כל הדברים שעשינו ביחד”.

סגנונו המוזיקלי מורכב מבלדות פופ שנסוניות ורומנטיות לצד נגיעות של רוק וסול. הוא שם דגש על ווקאליות מדויקת ועוצמתית, אך הטון שלו עדיין רך וסוחף.

במקביל לפרידה העלה תום מופע סולו ראשון, ומאז כל השירים שכתב נכתבו לגבר. “הלוואי והשיר הזה הוא רק עוד צעד קטן ליום בו אף אחד לא יפחד לדבר, לכתוב ולשיר על מה שהוא מרגיש מבלי להתנצל”


הפקה מוזיקלית עיבוד תזמור תיכנותים ופסנתרים: חן מצגר אדר | הפקת קליפ: צחי יצחק גניש | צילום, בימוי ועריכה: עידן ברזני

עוד בנושא:  דווקא מתוך כל המוות מסביב נולד "ניפגש יום אחד"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן