fbpx

שחר עדוי שר “דיוה” וסופג ביקורת קשה מצופים דתיים

במהלך התכנית אקס פקטור לאירוויזיון בחר המתמודד שחר עדוי לשיר את השיר "דיוה" של דנה אינטרנשיונל. בעקבות הביצוע החל עדוי לקבל הודעות המאשימות אותו בתועבה וחילול השם | "שיר צורם עם פאות של קודש"
שחר עדוי

השבוע התמודדו משתתפי האקס פקטור באתגר האירוויזיון, במסגרתו התבקשו להופיע עם שיר מהאירוויזיון.

אחד הנאמברים המפתיעים היו של המתמודד שחר עדוי, שבחר לשיר את השיר “דיוה” אותו ביצעה דנה אינטרנשיונל בתחרות שהתקיימה בבריטניה בשנת 1998, בה ניצחה.

עדוי זכה למחמאות מהשופטים על הביצוע שהעלה אותו לשמינית הגמר, אבל צופים דתיים רבים לא אהבו את העובדה שזמר שומר תורה ומצוות שר שיר של זמרת טרנסג’נדרית.

“תועבה”, “חילול השם” ו”מזעזע” אלו רק חלק מהתגובות שקיבל הביצוע של עדוי.

“חבל שהערכים נמכרים עבור פרסום ותהילה מדומה”, כתבה אחת הצופות, “שיר צורם עם פאות של קודש”, וצופה נוסף הוסיף: “לא מבין איך זמר דתי בוחר לשיר דווקא שיר של קוקסינלים”.

חלק מהמגיבים האשימו את ההפקה בכך שבחרו בכוונה תחילה לעדוי שיר שנוגד את אמונותיו בשביל הרייטינג. “סתם מחפשים רייטינג. כמו תמיד, יעמידו את הדתי מול דבר מנוגד לערכיו”. “היה כל כך אותנטי לראות אותו עם שירים מתאימים לו. מה הקשר דיווה ויקטוריה??התחלקתם?? לא נראה לי שהוא מבין את המילים, אם היה מבין, לא חושבת היה מסכים לעלות עם שיר כזה. זה ניצול של התמימות שלו”.

מקורבים לעדוי מספרים כי התגובות הקשות נשלחות אל שחר גם באמצעים ישירים ולא רק בטוקבקים, אך הוא נחוש להמשיך ולהביא למסך ולתכנית את השילוב של המוזיקה שהוא אוהב עם הזהות הדתית שלו.

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן