fbpx

רן שלהבי נבחר לכהן כמנכ”ל האגודה למען הלהט”ב

חברי וחברות הוועד המנהל של האגודה למען הלהט"ב בחרו ברן שלהבי לתפקיד מנכ"ל האגודה. שלהבי יחליף את אהד חזקי, שמילא את התפקיד בחמש וחצי השנים האחרונות | "המאבק ימשיך בגאווה עד לשוויון זכויות מלא ובטחון לכל אחת ואחד"
רןןשלהבי
צילום: אוהד ארידן

חברי וחברות הוועד המנהל של האגודה למען הלהט”ב בחרו ברן שלהבי לתפקיד מנכ”ל האגודה.

רן יכנס לתפקיד כמנכ”ל האגודה בסוף חודש מאי, ויחליף את אוהד חזקי שיסיים את תפקידו לאחר חמש וחצי שנים של עשייה למען הקהילה הגאה באגודה.

רן, בן 33 מתגורר ברמת גן ומאורס לבן זוגו לידור.

רן החל את דרכו כמתנדב באגודה לפני חמש שנים, ניהל והקים את מחלקת הדיגיטל של הארגון בהתנדבות. בשנתיים האחרונות מכהן כסמנכ”ל באגודה והוביל את מערך שירותי הפרט בארגון.

בשנים האחרונות, רן לקח חלק בולט במחאות והישגים למען הקהילה, ביניהם במחאת השוויון בקיץ 2018 ובמחאת “המטוס הגאה” שאילצה את ממשלת ישראל להעביר 11 מיליון שקלים למען רווחה לקהילה הגאה, במקום לתיירות גאה. בשנה האחרונה הוא הוביל את קמפיין “משפחה ישראלית גאה”, את הקמת הקליניקה למשפחה הגאה ע”ש אמיר פרישר גוטמן ואת התכנית לייצוג וליווי משפטי ללא תשלום לקשת הטרנסית בשיתוף משרד עוה”ד קלעי רוזן.

“אני נרגש להמשיך את העשייה ולקדם את המאבק הגאה להישגים חדשים ביחד עם ארגוני הקהילה הגאה והשותפים והשותפות שלנו״, אמר רן, “המאבק שלנו ימשיך בגאווה גדולה עד לשוויון זכויות מלא ובטחון לכל אחת ואחד. בימים בהם השנאה מראה את פניה ברחובות ובכנסת, נדליק את האור, נילחם בשנאה ונפיץ גאווה בכל ישראל”.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. יונתן הגב

    המון בהצלחה
    בן אדם מדהים 3>

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן