fbpx

ראפרים והומואים מסרבים להיות אויבים

EZB

אין הרבה אמנים מחוץ לארון, וגם אלה שכן, נמנעים מלדבר ולשיר על זה. אבל לא EZB, ששר, רוקד, יוצר ומביא לצופים והמאזינים את דמות הגיי ישר לפנים. והם מתים על זה


EZB


מעטים האמנים הלהט”בים הישראלים שנמצאים מחוץ לארון, ועוד יותר מעטים הם אלו שמביאים את השיוך הזה אל היצירה שלהם. גם אלו ששרים שירים על אהבה (או אכזבה) חד מינית, עושים את זה בסגנון נוגה מלא בדרמה ורגש.

יוצא דופן הוא הראפר ארז ביאלר, הידוע כ- EZB, שהולך בדרכם של קאזוול וLe1F, ומביא לבמה פרסונה הומואית לחלוטין, שכוללת את כל גינוני הראפ וההיפ הופ.

“לדעתי החיבור בין הומואים והיפ הופ הוא חיבור מהמם”, אמר EZB בראיון לאתר WDG, “תרבות הגייז דווקא יודעת טוב מאוד להגיד הכל בפנים. ‘אתה לא רוצה אותי? אין בעיה, תקבל אותי פי שניים’. וזה מאוד מתאים לראפ”.

את EZB תוכלו לראות בהופעה בשבוע הבא במסגרת ישרוטראש 2# – טריפלפופ אלקטרוני בעברית, בערב של פאן טראשי ומתקתק, הכולל שירים  כמו ‘תרימי’ ו’חכםתחת’ – שבקליפ שלו השתתפו אמנים מהקהילה כמו נונה שלאנט והרקדן מולי דווק, ושבוים על ידי אלעד אהרון, שבהמשך הפך לבן זוגו של ביאלר.

“היפהופ זו מוזיקה סקסית בעיני ועוד אין כזה בעברית, או לפחות לא היה כזה עד שהחלטתי יחד עם המפיק סקוצ׳ דוצ (סטרייט ונשוי למקרה ששאלתם) להרים את הכפפה”.

מה מניע אותך לכתוב את השירים?
“השיר הראשון נכתב בכלל כדאחקה, אבל הוא היה כל כך טוב שהחלטנו לפתח את זה ולכתוב שירים נוספים. השיר הראשון אגב מחכה לקליפ ועדיין לא שוחרר”.

איזה אמנים הם ההשראה שלך?
“אני שומע הרבה מאוד אלקטרוניקה, טכנו, דאבסטפ, פרוגרסיב טראנס וטק האוס. אני אוהב לשמור על הספרייה שלי מגוונת. בנושא הגייז בהחלט קאזוול הוא השראה וגם קייקס דה קילה ו-shamir, ומבחינת ויז׳ואל אני שואב השראה מהלהקה די אנטוורד”

EZB בהופעה | ישרוטראש 2# | שבת 23.1 | לבונטין 7 | 22:00
עוד בנושא:  אנל'א מבין | אופק ארזי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן