fbpx

צפו: נבחרת הקרוספיט הישראלית בלוק נזיל מגדרית

קרוספיט2

במסגרת המיונים לקראת אליפות העולם בקרוספיט, בחרו הגברים הישראלים לעלות למשטח לבושים בגוזיות. הקהל והשופטים לא נשארו אדישים


קרוספיט2


בימים אלו עורכת תחרות הקרוספיט הגדולה בעולם “Reebok CrossFit Games” מיונים אזוריים לקראת אליפות העולם שתתקיים בארה”ב.

מועדון הקראוספיט הישראלי CrossFit TLV שלח למיונים המתקיימים במדריד שתי קבוצות – את קבוצת הגברים המורכבת מהספורטאים אבי יונה, רם דובר וגיל ליאור, ואת קבוצת הנשים עם הספורטאיות שרון כהן, תמר בר ומאיה כהנא.

מלבד האימונים המפרכים לקראת התחרות, בחרו חברי קבוצת הגברים הישראלית לנסות ולהשאיר רושם בדרך נוספת – במהלך התחרות הם הפתיעו את הקהל, השופטים והמפיקים, שהורידו את חולצות הקבוצה וחשפו גוזיות צבעוניות.

שדרני התחרות המופתעים מיהרו להודיע שהמחווה והגוזיות לא יתרמו לדירוג הסופי של ישראל לקראת התחרות, שיורכב משקלול ביצועי שני המינים יחדיו, אך במקביל החמיאו לחברי הקבוצה והביעו סיפוק רב מהצעד יוצא הדופן.

גם משה סיני, מנכ”ל ריבוק ישראל, שסיפקה לקבוצה את הגוזיות, היה מופתע. “כחלק מהתמיכה במתאמני קרוספיט סיפקנו לקבוצה ציוד וביגוד המותאם לענף” הוא סיפר, “היינו בטוחים שהגוזיות ישמשו את הנשים בנבחרת והופתענו לגלות שהן יועדו כדי לגנוב את ההצגה”.

האקט הצבעוני והמפתיע בדיוק בתחילת שבוע הגאווה התקשר לקהל ולהפקה כמחווה לקהילה הגאה, אך בברור עם חברי הקבוצה, המטרה הייתה להכניס קצת רוח צבעונית לתחרות. למרות שחברי הנבחרת לא כיוונו למסר גאה, הגימיק האמיץ של הפגנת נזילות מגדרית, בדיוק בשבוע הגאווה וימים ספורים לפני שמתקיים בכנסת דיון בנושא להט”בפוביה בספורט, מקבל משמעות נוספת.

משחקי הקרוספיט הם תחרות המשלבת בין כישורים של כח מתפרץ, סיבולת, זריזות וחוזק. כך שבהשוואה לענפי ספורט אחרים כל מתאמן נדרש להפגין חוזקה בכל הקטגוריות בו זמנית בכדי לזכות בדרוג טוב.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן