fbpx

צפו: הותקף במיאמי לאחר שנישק את בן זוגו

ג’ורדן שייפר הותקף על ידי אלמוני לאחר שנישק את בן זוגו. המשטרה הפיצה את תיעוד התקיפה על מנת לנסות לאתר את התוקף


miami attack


ג’ורדן שייפר הגיע עם בן זוגו אריק דנקו לחופשה במיאמי ביץ’ פלורידה. ב-11 למרץ הם נכנסו יחד לאכול בסניף של בורגר קינג בעיר. במהלך הביקור בסניף נישק שייפר את אריק, נשיקה שככל הנראה עוררה את זעמו של אחד הסועדים, שתקף את השניים.

“זו הייתה סתם נשיקה פשוטה עם בן הזוג שלי”, סיפר שייפר, “מיד אחרי הנשיקה התחלתי ללכת לכיוון דלפק ההזמנות ואז התוקף ניגש אלי. הוא התחיל לקלל אותי ושאל אם אני רוצה להראות לו כמה אני קשוח, ואז הדף אותי לרצפה והחל לחבוט בי”.

לדברי המשטרה, נראה כי התוקף מיומן בסוג כל שהוא של אמנות לחימה. בסרטון שצולם על ידי מצלמת האבטחה ניתן לראות כיצד הוא משתמש ברגליים כדי לרתק את ג’ורדן ומכה אותו בפנים בעזרת ידיו.

“במקרה הזה קרבנות התקיפה הם גברים הומואים, כך שבמסגרת חקירת הגורמים האפשריים להתקפה אנו חוקרים גם את הכיוון הזה”, הסביר ארנסטו רודריגז ממשטרת מיאמי, “המסר הברור אותו אנחנו רוצים להעביר למבקרים ולתושבים של מיאמי ביץ’ הוא שאין מקום לשנאה כאן”.

התוקף הצליח להימלט מהמקום עוד לפני הגעת השוטרים. למרבה המזל, התקיפה תועדה במצלמות האבטחה של המסעדה וסרטוני התקיפה הופצו ברשתות החברתיות על מנת שהציבור יוכל לסייע בזיהוי ואיתור התוקף.

שייפר נמצא כעת חזרה בביתו בלוס אנג’לס, שם הוא מחלים מהפציעות הרבות בפניו ובידיו. “הפגיעה הגדולה ביותר היא הפגיעה הנפשית”, הוא אומר, “הגעתי למיאמי לסופשבוע רגוע וחזרתי עם טראומה”.

עוד בנושא:  'שבויות במשחקי גברים'

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן